Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
 

W wydaniu 7/2021 (193)

RAPORT SPECJALNY

Jakich biznesów brakuje w Polsce?

Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia?

POMYSŁY NA FIRMĘ

Zyski na parze

Franczyzodawca zaParowanych oparł swój biznes na gotowanych na parze chińskich pierożkach. Czy wąska specjalizacja się opłaciła?

Uważność w cenie

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się w Polsce kursy uważności. Na czym polegają i kto może je prowadzić?

Kawiarnia na licencji

Sieć All Cafe Smaki Miast serwuje klientom kawy i herbaty z całego świata. Gdzie sprawdzi się taki pomysł na biznes?

Interes dla przedsiębiorczych mam

Wioski to punkty opieki dla maluch w, które wyznają inne zasady niż tradycyjne żłobki i przedszkola. Kto może go otworzyć?

Czar małych miast

Bafra Kebab podbija najmniejsze miasta. Punkty, należące do sieci, potrafią wygenerować w miesiącu kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Lustro, które pomaga w sprzedaży

Gdyby Lord Farquuad z bajki „Shrek”, wybierając swoją przyszłą żonę, miał do dyspozycji interaktywne lustro firmy Abyss Glass, mógłby skorzystać z dotykowego menu i przejrzeć zdjęcia wybranki z Instagrama, zapoznać się z jej życiorysem, sprawdzić charakterystykę smoka i zaplanować jego skuteczne pokonanie. Co więcej, w wyborze księżniczki pomogłaby mu sztuczna inteligencja. Mając odpowiedni zasób wiedzy, jest wielce prawdopodobne, że jego wybór okazałby się inny.

Cenne pamiątki gwarantują zysk

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to dobra okazja, aby zaopatrzyć się w futbolowe gadżety. Antykwariat sportowych pamiątek nie utrzymuje się z sezonowych kibic w, tylko z kolekcjoner w, którzy płacą i się nie targują.

SUPERTEMAT

Franczyza do usług

Wiele usług dla konsument w w czasie pandemii ostro wyhamowało, ale niektóre z nich przeżyły dzięki koronawirusowi prawdziwy boom. W które koncepty warto zainwestować?

WŁASNY BIZNES

Jestem krok przed konkurencją

Razem z nią trenuje ponad 50 tysięcy Polek. Stworzona przez Ankę Dziedzic Platforma Treningowa FitAnka.pl z branży fitness stała się synonimem stylu życia. - Dlatego mam coraz więcej naśladowców, którym wydaje się, że to biznes łatwy i przyjemny. Nic podobnego - mówi trenerka, blogerka i influencerka w jednej osobie.

MÓJ FRANCHISING

Szybka inwestycja w orientalny biznes

Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz zadecydowali o otwarciu salonu Orient Massage na Targach Franczyza w Warszawie. Chociaż to wcale nie ten koncept był celem ich podróży do stolicy...

Ucieczka zza biurka

Agnieszka Nowakowska miała dość monotonnej pracy biurowej i postanowiła otworzyć własny biznes. Postawiła na franczyzę marki GoDan.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

334 pomysły na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Ekspansja dobrze zaplanowana

Planujesz ekspansję online na rynki zagraniczne? I słusznie, bo potencjał e-handlu jest ogromny. Market Finder pomoże ci wybrać rynki, na których masz szansę na największy zysk.

ABC FRANCZYZY

Jak ocenić atrakcyjność oferty franczyzowej?

Z wyborem franczyzodawcy jest trochę jak z wyborem małżonka. Każdy ma prawo się pomylić, ale skutki złej decyzji bolą przez długie lata. Podpowiadamy, jak wybierać, by miesiąc miodowy trwał i trwał.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl w zakładce Zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.