Biznes w rytmie pole dance
Sieć Lejdis Studio działa na rynku od niemal dziesięciu lat. Zaczynała jako małe studio w Łodzi.
– Otworzyliśmy jedną z pierwszych szkół tańca pole ance w Polsce – wspomina Jarosław Tomczewski, właściciel marki Lejdis Studio.
Obecnie w szkołach marki oprócz pole dance, czyli tańca na rurze z elementami akrobatyki, można ćwiczyć również exotic dance, aerial hoop, aerial silks, bungee gym i gym stretch pro.
– Stale dodajemy coś do oferty. Stworzyliśmy również własny system szkoleń instruktorskich. Wyszkoliliśmy wielu instruktorów, którzy uczą w różnych miejscach w Polsce, nie tylko w szkołach naszej sieci – mówi Jarosław Tomczewski.
Oprócz prowadzenia zajęć, w Lejdis Studio organizowane są także warsztaty, sportowe eventy i pokazy kursantów.
W ostatnich latach sieć działa prężnie, pomimo pandemii i zawirowań gospodarczych.
– Miniony i bieżący rok to najlepszy czas zarówno dla nas jako właścicieli, jak i dla naszych franczyzobiorców. Ze względu na to, że Lejdis Studio to szkoły tańca, w czasie pandemii byliśmy zamknięci tylko przez trzy miesiące. Po otwarciu klienci do nas wrócili i pozyskaliśmy wielu nowych. Zainteresowanie naszymi usługami rośnie, ponieważ coraz więcej osób rozumie, jak ważnym elementem zdrowego życia jest uprawianie sportu – tłumaczy Jarosław Tomczewski.
Zapewnia on, że firma chce być pionierem w dziedzinie alternatywnych form fitnessu.
– Śledzimy zagraniczne trendy, nieustannie doszkalamy naszych instruktorów, poszerzamy ofertę zajęciową i staramy się wyprzedzać konkurencję na rynku – mówi Jarosław Tomczewski.
Obecnie w sieci działają dwa własne studia w Łodzi oraz trzy franczyzowe – w Warszawie, Zgierzu i Gdyni.
– Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Krakowie oraz Wrocławiu – mówi Jarosław Tomczewski.
W tym roku Lejdis Studio chce pozyskać od dwóch do pięciu nowych franczyzobiorców.
Nowoczesność i wygoda
Lejdis Studio dużą wagę przywiązuje do tego, żeby warunki współpracy dla franczyzobiorców były nowoczesne i dogodne.
– Dlatego mamy rozbudowany dział marketingu, nowoczesny system płatności online oraz używamy aplikacji e-Fitness. Z całego naszego know-how mogą korzystać nasi franczyzobiorcy – mówi Jarosław Tomczewski.
Firma jest też producentem sprzętu sportowego, z czego na dogodnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy.
Minimalna kwota inwestycji we współpracę z Lejdis Studio to 40 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć zakup specjalistycznego sprzętu. Koszty zależą w tym przypadku od jego liczby. Do wyboru są rurki, koła cyrkowe, szarfy, liny bungee czy też opaski kinetyczne booty killer.
– Natomiast zarobki zależą od wielu zmiennych czynników: wielkości miasta, położenia szkoły i kadry instruktorskiej, więc trudno je oszacować. Jednak zwrot inwestycji następuje najczęściej po 6-8 miesięcach współpracy – mówi Jarosław Tomczewski.
WIZYTÓWKA LEJDIS STUDIO
- liczba placówek – 2 własne i 3 franczyzowe
- miesięczne opłaty – 1 tys. zł
- kwota inwestycji – od 40 tys. zł
- zwrot z inwestycji – 6-8 miesięcy


ZOBACZ W KATALOGU


























PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Marka Rentabox24 działa na rynku self storage i proponuje biznes, który może dawać praktycznie pasywny dochód.
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
– Zakładaliśmy otwarcie pięciu punktów franczyzowych w tym roku. Już w pierwszym półroczu podwoiliśmy ten wynik – mówi Michał Małolepszy, prezes evoGroup.
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...