Salon kosmetyczny prosto ze Lwowa
Martelle, ukraińska firma kosmetyczna, wystartowała z ofertą franczyzową w Polsce. Pochodzi ze Lwowa, gdzie swoje salony prowadzi od 12 lat. W Ukrainie ma dwa studia. Proponują one usługi fryzjerskie i kosmetyczne, manicure i pedicure a także wizaż i masaże.
Biznes z pasji
Właścicielami Martelle jest małżeństwo Marta Nesteruk i Maksym Ryabokon.
– Jesteśmy zakochani w naszej marce i sobie nawzajem. Kochamy to, co robimy i wkładamy wiele wysiłku w rozwój firmy. Za każdym razem generujemy szalone pomysły, które przychodzą z hukiem – mówią o sobie i swojej firmie.
Podkreślają, że to, co ich wyróżnia na rynku kosmetycznym, to kompleksowość usług.
– Dzięki temu jest szybko, ale stawiamy także na jakość. W naszym salonie można bez problemu połączyć koloryzację włosów z manicure i korektą brwi, albo kompletny manicure i pedicure w korektą – mówi Marta Neteruk.
Właściciele Martelle Studio przebadali rynki w różnych krajach i postanowili zacząć od polskiego. Idealny partner firmy to osoba, która jest gotowa się rozwijać, a także zainwestować czas w rozwój swojego biznesu. Preferowany wiek franczyzobiorcy to od 27 do 45 lat, najlepiej jeśli będzie to kobieta, która podzieli podzielać filozofię Martelle odnoście naturalnej pielęgnacji. Istotna jest również odpowiedzialność, oraz ukierunkowanie na wynik.
– Nasz przyszły partner powinien także kochać ludzi, dbać o szczegóły i być osobą bezkonfliktową. Dobrze, jeśli ma doświadczenie na stanowiskach kierowniczych – mówi Marta Nesteruk.
Największe miasta
Koszt inwestycji we franczyzę Martelle to 50 tys. euro. Opłata wstępna wynosi 20 tys. euro, a bieżąca na poziomie 5 proc. Na zwrot z inwestycji można liczyć już po dwunastu miesiącach. Lokal powinien mieć od 60 do 120 m2. Franczyzobiorca powinien zatrudniać ok. 12-18 pracowników.
Przed otwarciem salonu franczyzodawca zapewnia pełne wsparcie. Martelle skontaktuje się z kandydatem, omówi warunki i przeprowadzi wstępną analizę terenu, na którym chciałby działać. Potem pomoże znaleźć lokal, urządzić salon i kupić niezbędny sprzęt. Na pomoc można liczyć także w doborze personelu do salonu.
Franczyzodawca proponuje również wsparcie finansowe w zakresie IT oraz marketingu i PR.
– Doradzamy również w kwestiach biznesowych oraz przekazujemy pakiet norm i instrukcji. Zapewniamy obsługę techniczną, dajemy rekomendacje odnośnie pierwszych zakupów niezbędnego sprzętu, kosmetyków i produktów – mówi Marta Nesteruk.
Franczyzodawca zapowiada także, że ważna jest dla niego analiza wyników finansowych i operacyjnych salonu kosmetycznego. Będzie on prowadził kontrolę w zakresie zgodności salonu ze standardami sieci Martelle, przestrzegania kultury firmy i jej wartości korporacyjnych oraz wykonania wskaźników finansowych.
Firma chciałaby otworzyć swoje placówki w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie.
WIZYTÓWKA MARTELLE STUDIO
- liczba placówek – 2 własne
- opłaty – 5 proc.
- kwota inwestycji – 50 tys. euro
- zwrot z inwestycji – 12 miesięcy


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Targi Franczyza, które odbędą się 19-21 października w Warszawie, to targi biznesowe. A biznes lubi ludzi przygotowanych i pracowitych, którzy wykorzystują swoją szansę.
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...