Najbardziej znane marki multi Ice Group to Lody Bonano i u Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich.
Wtorek
06.12.2022
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
 

Multi Ice Group niebawem obchodzić będzie okrągły jubileusz. Blisko 20 lat temu firma otworzyła w Białymstoku pierwsze okienko z amerykańskimi świderkami pod szyldem Lody Bonano. Kilkanaście lat później wprowadziła na rynek nowy koncept - “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich. A w tym roku zadebiutowały kolejne dwie marki: punkty z hot dogami czyli Crazy Dog oraz z bubble tea pod szyldem BuBu Bubble Tea. Aktualnie wszystkie marki Multi Ice Group mają łącznie 400 punktów. Przy czym dwie z nich, czyli Crazy Dog i BuBu Bubble Tea są konceptami całorocznymi. Franczyzodawca spodziewa się więc, że do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.

– W Multi Ice Group możemy mówić o stabilnej sytuacji i na pewno nie mamy przed sobą widma kryzysu – zapewnia Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group. – Oczywiście koszty działalności wzrosły, to było nieuniknione, ceny produktów również. Jednak mimo to nasi franczyzobiorcy mają wciąż takie same marże na produktach. Co ważne, w tym trudnym okresie zainteresowanie wszystkimi formami franczyz, jakie są w naszej ofercie, jest bardzo duże. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że przy tak dużej inflacji opłacają się sprawdzone inwestycje.

Inwestycje i przychody

Każdy z konceptów Multi Ice Group można otworzyć w lokalu stacjonarnym, galerii handlowej lub przyczepie mobilnej. Kwota inwestycji zaczyna się od 12 tys. zł netto.

– W 2023 roku zamierzamy wprowadzić możliwość leasingu lub wynajmu gotowej wyspy pod marką BuBu Bubble Tea w wybranej galerii handlowej. W markach lodowych w przyszłym sezonie planujemy natomiast akcję franczyzy bez opłat franczyzowych – zapowiada Radosław Charubin.

Prezes Multi Ice Group podkreśla, że franczyzodawca stara się ograniczać pracę franczyzobiorców do minimum, zapewniając maksymalne wsparcie ze strony centrali.

– Żadnych remontów, dodatkowych zakupów sprzętu, aranżowania wystroju. Franczyzobiorca otrzymuje wszystko w pakiecie, w maksymalnie krótkim czasie od podpisania umowy. Taka kompleksowość pozwala na szybkie rozpoczęcie działalności, a co za tym idzie czerpanie zysków – zapewnia Radosław Charubin. – Dodatkowo franczyzobiorca zyskuje: pomoc w uzyskaniu finansowania i znalezieniu lokalizacji, gotową dokumentację sanitarną, profesjonalne szkolenia, Każdy otrzymuje opiekę dedykowanego opiekuna na cały okres współpracy, sprawdzone rozwiązania marketingowe i biznesowe, zwiększające obroty punktów a także wypracowane przez lata gotowe rozwiązania logistyczne i organizacyjne.

Według franczyzodawcy średnie miesięczne przychody to od 35 do 50 tys. zł, w zależności od marki.

Trendy w gastronomii

Prezes Multi Ice Group zapewnia też, że franczyzodawca stara się nadążać za aktualnymi trendami.

– W naszej firmie pracuje w sezonie zimowym ponad 100 osób, a w sezonie letnim jeszcze więcej i te wszystkie osoby są do usług naszych klientów franczyzowych. Staramy się cały czas rozwijać, wprowadzać nowości, które pomogą nam, ale też naszym franczyzobiorcom, być bardziej konkurencyjnym na rynku. Aktualne trendy w gastronomii pokazują, jak bardzo istotny jest produkt, jego skład i wartości odżywcze. Stąd w najbliższym czasie skupimy się na produkcie, m.in. wprowadzimy bezcukrowe Bubble Tea – dodaje Radosław Charubin. – Nasza oferta franczyzowa to szybki i naprawdę tani pomysł na pewny biznes, który z pewnością przetrwa trudne czasy. W okresie pandemii wyjścia do restauracji były niemożliwe, teraz odstraszają wysokie ceny. Street food w dobrym wydaniu to dziś szansa dla tych, którzy chcą pracować, dobrze karmić klientów i zarabiać.

WIZYTÓWKA MULTI ICE GROUP

Franczyzodawca marek gastronomicznych.

  • 4 marki franczyzowe
  • łączna liczba placówek 400
  • inwestycja od 12 tys.

Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group: / "W Multi Ice Group możemy mówić o stabilnej sytuacji i na pewno nie mamy przed sobą widma kryzysu."

POPULARNE NA FORUM

Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022
Dolci Sapori - Mniami

Jeżeli jesteś również poszkodowaną osobą przez tą firmę proszę o kontakt, do pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie.

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
Dolci Sapori - Mniami

OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ !!!! Jako były franczyzobiorca mogę potwierdzić, że firma nie jest w żaden sposób wiarygodna, rzetelna ani godna zaufania....

2 wypowiedzi
ostatnia 27.11.2022
McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022