Lody Bonano
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
LodyBonano to lider franczyzy lodowej w Polsce, działający na rynku od 20 lat. Obecnie pod naszym szyldem funkcjonuje ponad 200 lokali w całym kraju. Flagowym produktem marki są lody świderki, ale menu uzupełnia też bogata oferta zimnych deserów, granit, kaw i Bąbel Wafli.
Franczyza LodyBonano opiera się na koncepcie lodziarni stacjonarnej i mobilnej lodziarni na kołach.
Swoim partnerom oferujemy korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także przejrzyste opłaty franczyzowe. Kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji, pakiet szkoleń oraz dostęp do kompletnej bazy materiałowej sprawiają, że zdecydowana większość właścicieli odnosi sukces w tym biznesie.
Co nas wyróżnia:
w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
niska kwota wejścia: 30 tysięcy zł
gotowe lokalizacje
szybki czas uruchomienia - nawet 14 dni
pomoc w uzyskaniu finansowania
pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
rozpoznawalność marki
całoroczne menu
wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
LodyBonano® to franczyza podparta doświadczeniem i ogromną znajomością rynku. Warto zaufać naszym rozwiązaniom!
Autorski program współpracy MULTI 7:
1. Myślisz o własnym biznesie. Mamy gotowe marki - Porozmawiajmy o tym.
Podstawą do podjęcia jakichkolwiek kroków i działań jest rozmowa i dobre rozpoznanie potrzeb oraz możliwości w kontekście doboru najbardziej optymalnego rozwiązania.
2. Finansowanie, ważna rzecz - Doradzamy!
Najczęstszą formą finansowania biznesu jest leasing oraz kredyt. Współpracujemy w tym zakresie z dedykowanymi doradcami finansowymi, którzy pomagają w uzyskaniu środków.
3. Atrakcyjna lokalizacja - Pomagamy!
Niezwykle ważnym elementem prowadzenia biznesu gastronomicznego jest atrakcyjna lokalizacja z dużym ruchem potencjalnych klientów oraz odpowiednią logistyką. W tym obszarze oczywiście pomagamy na bazie wiedzy i doświadczenia.
4. Umowa franczyzowa - Przyjazna i prosta!
Niezmiernie ważnym elementem współpracy są formalności w postaci umowy franczyzowej. Nasz dokument jest przyjazny z możliwością do wcześniejszego wglądu i omówienia.
5. Marketing i promocja - Mocno działamy!
W czasach intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, dużej aktywności klientów w różnych kanałach reklamowych, przywiązujemy ogromną wagę do promocji każdej naszej marki zarówno lokalnie i globalnie.
6. Szkolenia z prowadzenia biznesu - Prowadzimy!
Skuteczna sprzedaż, owocne działania pod kątem marketingu lokalnego, umiejętność przygotowania produktów, rekrutacja pracowników... Z każdego obszaru szkolimy oraz dostarczamy materiały edukacyjne dostępne online.
7. Dedykowany opiekun i wsparcie - Obowiązkowo!
Biznes i obsługa nigdy się nie kończą. Cały czas są nowe wyzwania, trendy oraz sytuacje - często takie, które zdarzają się po raz pierwszy. Na każdym kroku dostarczamy wsparcie poparte doświadczeniem, dzięki czemu reagujemy w każdej scenariuszu.
OFEROWANE MODELE WSPÓŁPRACY
Lodziarnia stacjonarna – w pełni wyposażony lokal przystosowany do sprzedaży lodów „ z okienka”.
Mobilna lodziarnia - w pełni wyposażona, designerska lodziarnia na kołach ze składanym ogródkiem.
Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
197
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką LodyBonano®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
- Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
- Przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Zaangażowania,
- Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Multi Ice Group
ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki
570 303 032
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lody Bonano oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodybonano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.