Lody Bonano
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
LodyBonano to lider franczyzy lodowej w Polsce, działający na rynku od 20 lat. Obecnie pod naszym szyldem funkcjonuje ponad 200 lokali w całym kraju. Flagowym produktem marki są lody świderki, ale menu uzupełnia też bogata oferta zimnych deserów, granit, kaw i Bąbel Wafli.
Franczyza LodyBonano opiera się na koncepcie lodziarni stacjonarnej i mobilnej lodziarni na kołach.
Swoim partnerom oferujemy korzystne finansowanie, pomoc w uzyskaniu środków zewnętrznych, a także przejrzyste opłaty franczyzowe. Kompleksowe wsparcie na każdym etapie inwestycji, pakiet szkoleń oraz dostęp do kompletnej bazy materiałowej sprawiają, że zdecydowana większość właścicieli odnosi sukces w tym biznesie.
Co nas wyróżnia:
w pełni wyposażona lodziarnia ze strefą relaksu
niska kwota wejścia: 30 tysięcy zł
gotowe lokalizacje
szybki czas uruchomienia - nawet 14 dni
pomoc w uzyskaniu finansowania
pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
rozpoznawalność marki
całoroczne menu
wysoka rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji
gotowy opłacalny model biznesowy, z którego korzystają setki franczyzobiorców
LodyBonano® to franczyza podparta doświadczeniem i ogromną znajomością rynku. Warto zaufać naszym rozwiązaniom!
Autorski program współpracy MULTI 7:
1. Myślisz o własnym biznesie. Mamy gotowe marki - Porozmawiajmy o tym.
Podstawą do podjęcia jakichkolwiek kroków i działań jest rozmowa i dobre rozpoznanie potrzeb oraz możliwości w kontekście doboru najbardziej optymalnego rozwiązania.
2. Finansowanie, ważna rzecz - Doradzamy!
Najczęstszą formą finansowania biznesu jest leasing oraz kredyt. Współpracujemy w tym zakresie z dedykowanymi doradcami finansowymi, którzy pomagają w uzyskaniu środków.
3. Atrakcyjna lokalizacja - Pomagamy!
Niezwykle ważnym elementem prowadzenia biznesu gastronomicznego jest atrakcyjna lokalizacja z dużym ruchem potencjalnych klientów oraz odpowiednią logistyką. W tym obszarze oczywiście pomagamy na bazie wiedzy i doświadczenia.
4. Umowa franczyzowa - Przyjazna i prosta!
Niezmiernie ważnym elementem współpracy są formalności w postaci umowy franczyzowej. Nasz dokument jest przyjazny z możliwością do wcześniejszego wglądu i omówienia.
5. Marketing i promocja - Mocno działamy!
W czasach intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, dużej aktywności klientów w różnych kanałach reklamowych, przywiązujemy ogromną wagę do promocji każdej naszej marki zarówno lokalnie i globalnie.
6. Szkolenia z prowadzenia biznesu - Prowadzimy!
Skuteczna sprzedaż, owocne działania pod kątem marketingu lokalnego, umiejętność przygotowania produktów, rekrutacja pracowników... Z każdego obszaru szkolimy oraz dostarczamy materiały edukacyjne dostępne online.
7. Dedykowany opiekun i wsparcie - Obowiązkowo!
Biznes i obsługa nigdy się nie kończą. Cały czas są nowe wyzwania, trendy oraz sytuacje - często takie, które zdarzają się po raz pierwszy. Na każdym kroku dostarczamy wsparcie poparte doświadczeniem, dzięki czemu reagujemy w każdej scenariuszu.
OFEROWANE MODELE WSPÓŁPRACY
Lodziarnia stacjonarna – w pełni wyposażony lokal przystosowany do sprzedaży lodów „ z okienka”.
Mobilna lodziarnia - w pełni wyposażona, designerska lodziarnia na kołach ze składanym ogródkiem.
Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
197
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- możliwość prowadzenia lodziarni pod rozpoznawalną marką LodyBonano®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia lodziarni obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- przyczepki mobilne z odbiorem sanepidu oraz dokumentację sanitarną
- niezawodne maszyny, sprawdzone w ponad 1000 lodziarni w Polsce i za granicą
- gwarancja dostaw surowców oraz serwis maszyn
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
- Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
- Przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Zaangażowania,
- Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Multi Ice Group
ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki
570 303 032
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lody Bonano oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodybonano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.