Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
 

"Własny Biznes FRANCHISING" to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

Nr 7/2023 (217)

RAPORT SPECJALNY

Startup, czyli jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes

Sen o polskiej Dolinie Krzemowej nie jest mrzonką biznesową. Trzeba tylko liczyć siły na zamiary. Jeśli sił nie zabraknie, rodzime start-upy powinny wiele osiągnąć na skalę globalną, bo ich zamiary nie mają granic, tak samo w kategoriach geograficznych, jak i rynkowych.

SUPERTEMAT

Usługi rosną w siłę

Franczyzowe sieci usługowe rozwijają się na przekór rynkowym wyzwaniom. Z którymi sieciami warto dzisiaj współpracować?

POMYSŁY NA FIRMĘ

Wydają i zarabiają

Własne wydawnictwo książkowe to pomysł na biznes obarczony sporym ryzykiem, bowiem dość trudno przewidzieć, jak na konkretną książkę zareagują czytelnicy. Jeśli będzie to hit wydawniczy, wydawca zarobi sowicie, gdy klapa – straci.

Wynalazek z myślą o diabetykach

Urządzenie firmy GlucoActive zwiększy komfort życia cukrzyków i pozwoli im zaoszczędzić pieniądze. W pomysł uwierzyły fundusze i anioły biznesu.

Firma, która daje drugie życie

Na otwarcie pracowni renowacji mebli decydują się najczęściej osoby cierpliwe, precyzyjne, z dużymi zdolnościami manualnymi i wyczuciem stylu. Rzadko poprzestają tylko na naprawach foteli, krzeseł czy komód. Gros z nich sprzedaje również kursy renowacji mebli, a także prowadzi sklepy internetowe. Ile zarabiają?

Sklep pod szyldem Giant

Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.

E-FIRMA

Nie wyrzucaj tylko sprzedaj!

Jak zbudować biznes przyjazny środowisku w duchu zero waste? Wiedzą to Karolina i Piotr Trojanowscy, właściciele marki Roślinne Przestrzenie.

Osiedle w smartfonie

Platforma, stworzona przez Grzegorza Kuźlaka i Karola Dzitko, ułatwi współpracę mieszkańców z deweloperami i zarządcami. Wzmocni także relacje sąsiedzkie i pomoże ekologii.

BIZNES STYLE

Silver generation w natarciu

Pokolenie silver, czyli osoby po 55. roku życia, jest coraz chętniej wybieranym przez pracodawców ze względu na swoją wiedzę, doświadczenie i podejście do pracy.

MÓJ FRANCHISING

Franczyzobiorca z ambicjami

Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.

Z dużym możemy więcej

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.

Biznes, który kusi

Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.

TOP FRANCZYZOBIORCA

Wierzę w ten biznes

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

WŁASNY BIZNES

Zarabiać wespół w zespół

– Na sukces w branży muzycznej składa się wiele części składowych. Jedną z nich jest szacunek do pracy, współpracowników i odbiorców – podkreślają Tomasz Szczepanik, lider zespołu Pectus oraz Monika Paprocka-Szczepanik, menedżerka grupy.

ABC FIRMY

Jak zwracać uwagę pracownikowi

Unikanie trudnych rozmów z podwładnym szkodzi interesom firmy, podobnie jak brak konstruktywnych uwag związanych z łamaniem przez niego zasad obowiązujących w pracy.

ABC FRANCZYZY

Kopiowanie franczyzy: jak się przed tym ustrzec?

Przedsiębiorcy, którzy tworzą nowe koncepty biznesowe, mogą obawiać się skopiowania ich przez konkurencję. Oferując franczyzę i przekazując niezależnym podmiotom tajemnice swojego sukcesu, lęk o to może być jeszcze większy. Podpowiadamy, w jaki sposób należy się zabezpieczyć przed powieleniem pomysłu na biznes.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

PRENUMERATA

Zamów roczną prenumeratę miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748