Targi Franczyza w Warszawie: Najlepsze franczyzy 2025 roku
Targi Franczyza 2025, które odbędą się 23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, to kluczowe wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą otworzyć własny biznes pod skrzydłami sprawdzonej marki. To okazja do spotkań z liderami rynku, poznania innowacyjnych konceptów i zdobycia praktycznej wiedzy.
Na targach nie zabraknie też przedsiębiorców, którzy już prowadzą swoje firmy, a teraz szukają pomysłu na rozwój i otwarcie kolejnego biznesu.
Jedną z najmocniejszych części targów będzie gastronomia. Pojawią się m.in. McDonald’s, Sushi Story, New York Pizza Department, Sakamoto-Ya, ŻarWok, Cofyz, FASTKAVA, Touch Coffee Smart Bar czy Willisch. To koncepty od globalnych gigantów po lokalne, szybko rozwijające się sieci, które pokazują, że franczyza w gastronomii może mieć wiele twarzy – od restauracji, przez street food, aż po samoobsługowe kawiarnie i lodziarnie.
Sprawdzone marki w zasięgu ręki
Stale rośnie popularność inwestycji w branży urody i wellness. Na targach zaprezentują się m.in. Yasumi, Paradise Studio, Akademia Pamięci, Best Brain czy Edukido.
Nie zabraknie również marek fitness i sportowych – Fit+, Xtreme Fitness Gyms, 36minut, F45 Training, Nano Gym, Nano Pilates – które pokażą, jak różnorodna może być oferta franczyzowa w tym segmencie, od dużych siłowni po butikowe studia treningowe.
Na targach będzie można spotkać m.in. Żabkę, Carrefour, Auchan, Intermarché, Bricomarché, PSB Mrówka, Naturę, Molton czy Gusti Leder. To marki doskonale znane polskim konsumentom, dające franczyzobiorcom możliwość działania pod silnym szyldem i korzystania z pełnego zaplecza logistycznego oraz marketingowego.
Rosnącą popularnością cieszą się koncepty niemal bezobsługowe. W Pałacu Kultury i Nauki będzie można zapoznać się m.in. z ofertą Piko24 (sklepy autonomiczne), RentaBox24.com i Red Box (magazyny samoobsługowe), Fast Energy (wynajem mobilnych powerbanków), FASTKAVA i Touch Coffee (samoobsługowe kawiarnie).
Silną reprezentację będą miały także branże usługowe i finansowe. Na liście wystawców są już m.in. Alior Bank Partner, VeloBank, Eurofinance, Metrohouse, Greathouse, Synevo, Kobieta i Rozwód, Program Partnerski Ubrania Do Oddania, Fajne Miejsce, Xtreme KiDS czy Restart. To dowód na to, że franczyza to nie tylko gastronomia i handel, ale także prawo, nieruchomości, edukacja czy innowacyjne usługi społeczne.
Obok strefy wystawców odbędą się także Seminaria Własnego Biznesu – praktyczne wykłady i warsztaty dla przyszłych franczyzobiorców. Eksperci podpowiedzą, jak wybrać najlepszy koncept, jakie błędy omijać i jak skutecznie rozwijać franczyzowy biznes.
Najważniejsze informacje dla odwiedzających Targi Franczyza
- Miejsce: Pałac Kultury i Nauki, Warszawa
- Termin: 23-24 października 2025
- Godziny otwarcia: 10:00-16:00
- Bilety: Wstęp kosztuje 50 zł, ale w przedsprzedaży dostępne są bilety w promocyjnej cenie – 50% taniej (25 zł) na stronie bilet.franczyza.pl. W magazynie "Własny Biznes FRANCHISING" jest kod, który uprawnia do bezpłatnego wejścia na Targi Franczyza.
- Aktualna lista wystawców: https://franczyza.pl/pl/wystawcy/
- Partnerzy Targów Franczyza: Żabka i Xtreme Brands
ZOBACZ W KATALOGU




































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć Dobre Oko na ten rok zaplanowała minimum pięć otwarć. Jak otworzyć salon optyczny?
Grupa PSB otworzyła 400. sklep Mrówka. I zapowiada, że to nie koniec ekspansji.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.
Odejście z korporacji i otwarcie własnego biznesu to poważny krok. Ale wiele osób go zrobiło i nie żałuje.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kamil Nowak zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca w kategorii doradca marki. Co takiego zrobił dla sieci PSB Mrówka?
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...