Pod logo Banku Zachodniego WBK działa ok. 110 placówek partnerskich. Liczba ta może się powiększyć po jesiennych Targach Franczyzy (Warszawa, 17-19 października 2013), w których bank bierze udział.
Wtorek
17.09.2013
Rosnąca sprzedaż zachęca partnerów BZ WBK do otwierania większych placówek.
 

Od stycznia partnerzy Banku Zachodnie WBK rozpoczęli działalność w 13 placówkach. Siedem z nich to nowe punkty, natomiast pozostałe osiem to przejęte, już istniejące placówki. Jesienią pod logo BZ WBK Partner powstanie kolejnych 10, a cztery zostaną przejęte przez licencjobiorców. Ich przyszli właściciele są obecnie szkoleni i przygotowywani do prowadzenia biznesu.

Standardowa placówka partnerska BZ WBK ma ok. 40 m2 oraz posiada dwa stanowiska do obsługi klienta. Rosnąca sprzedaż zachęca licencjobiorców do otwierania większych placówek, najczęściej trzystanowiskowych.
- Analizujemy na bieżąco wskaźniki sprzedaży w placówkach partnerskich. Szeroka i atrakcyjna dla klientów oferta produktowa sprawia, że placówki muszą dostosować liczbę personelu do liczby klientów zainteresowanych naszymi usługami. Obecnie nie wystarczy sprzedaż jednego produktu, jakim jeszcze do niedawna był kredyt gotówkowy czy hipoteczny. Teraz klient oczekuje kompleksowych rozwiązań i takie staramy się zapewnić w naszych placówkach - mówi Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci BZ WBK Partner.

Koszt inwestycji w placówkę BZ WBK Partner wynosi ok. 25 tys. zł. Należy również posiadać dodatkowe środki na pokrycie kosztów adaptacji lokalu oraz bieżących wydatków związanych z funkcjonowaniem punktu przez pierwsze miesiące od momentu otwarcia. BZ WBK Partner partycypuje w kosztach inwestycji w placówkę licencyjną. Dostarcza materiały reklamowe, sprzęt IT oraz oznakowanie zewnętrzne. Po stronie partnera pozostaje zakup mebli i elementów związanych z zabezpieczeniem gotówki: alarmów, sejfu, multisejfu oraz drobnego wyposażenia biurowego.

(mk)


doradca we franczyzie