art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 04.12.2006

Ahold przejęty przez Carrefour

Spółka Ahold zostanie sprzedana firmie Carrefour. Transakcję wycenia się na 375 mln EUR.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.11.2006

Zapłacą za utracone zyski

Franczyzobiorcy sieci Leader Price, która w lipcu br. została przejęta przez Tesco, zawarli ugodę z franczyzodawcą. Wypłaci on im odszkodowania za poniesione straty.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.11.2006

Franczyza po benedyktyńsku

Działalność franczyzowa jest atrakcyjna nie tylko dla firm. Interesują się nią również... mnisi.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.11.2006

Przejęcia to naturalny mechanizm

– mówi Maria Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.11.2006

Przejęci Wal-Martem?

Spekulacje na temat wejścia do Polski firmy Wal-Mart nie mają końca. Rozpowszechnianiu pogłosek sprzyjają zmiany na polskim rynku sieci detalicznych.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.11.2006

Polacy cenią uczciwość w sklepie

Dla klientów super- i hipermarketów liczy się przede wszystkim jakość produktów i uczciwość wobec kupujących – wynika z raportu „Wizerunek sieci handlowych”. Tylko 1 na 10 Polaków zwraca uwagę na postawy handlowców wobec pracowników.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.11.2006

Ahold rezygnuje z Polski i Słowacji

Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. Firma, do której w Polsce należy 178 supermarketów Albert i 15 hipermarketów Hypernova, sprzedaje swoje sklepy.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.11.2006

Franczyzowy Carrefour w Dubaju

Carrefour podpisał umowę franczyzową z indyjską firmą Landmark Group.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.11.2006

Społem na nowo

Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.11.2006

Franczyza w czekoladzie

Firma Chocoffee, producent m.in. ręcznie wytwarzanych pralin i czekoladek buduje sieć kawiarenek połączonych ze sklepem. Od 2005 roku działa pilotażowy punkt Chocoffee w Świdnicy, a od kilku dni pierwsza franczyzowa kawiarenka we Wrocławiu.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.10.2006

Carrefour wchodzi we franczyzę

Grupa Carrefour przyspiesza swoją ekspansję w Polsce. Rozwija nowe formaty handlowe i wprowadza koncept franczyzowy.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.10.2006

Sobkowiak w końcu we franczyzie

Zakłady Mięsne Sobkowiak uruchomiły pierwsze dwa sklepy w systemie franczyzowym.

art. spożywcze i przemysłowe | 19.10.2006

W Rybniku powstaje franczyzowy Albert

W najbliższą sobotę w Rybniku zostanie otwarty pierwszy franczyzowy Albert. Dotychczas sieć otwierała w tym mieście wyłącznie własne Alberty. Właścicielem nowo otwartego sklepu jest przedsiębiorca, który już współpracuje z Ahold Polska i prowadzi franczyzowego Alberta w Opolu.

art. spożywcze i przemysłowe | 18.10.2006

Najemcy Złotych Tarasów liczą na rekompensaty

Decyzja zapadła. Otwarcie Złotych Tarasów zostało przesunięte na pierwszy kwartał 2007 roku. Najemcy są rozczarowani.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.10.2006

Jeronimo Martins inwestuje, żeby zwiększyć sprzedaż

Do 2009 roku właściciele sieci Biedronka planują zwiększyć sprzedaż do 6 mld euro rocznie. Portugalski koncern Jeronimo Martins chce osiągać takie wyniki otwierając kolejne sklepy.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.10.2006

Piekarnia - gorący temat

- rozmowa z Jackiem Nowakowskim, prezesem Nowakowski Sklepy.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.10.2006

40 nowych Muszkieterów

Grupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój. W planach na 2007 r. uwzględniono 40 nowych sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.10.2006

Albert razy dwa

Ahold Polska otworzył w Galerii Krakowskiej dwa sklepy Albert. To pierwszy w Polsce przypadek, aby w jednym centrum handlowym znajdowały się dwa supermarkety jednej marki.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.10.2006

Piekarnie na swoim

Sieci sklepów piekarniczo-cukierniczych stawiają na własne placówki. Piekarnie pod Telegrafem odeszły od franczyzy, sieć Nowakowski – Gorąco Polecam na razie nie bierze jej pod uwagę.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.10.2006

Oprogramowanie marki Tesco

Sieć hipermarketów Tesco zamierza od października sprzedawać oprogramowanie komputerowe pod własną marką.

  pierwsza
  poprzednia
46
47
49
50
następna  
ostatnia