art. spożywcze i przemysłowe

Jaskółki wlatują do PMB Market
Do końca czerwca z mapy polskich sklepów spożywczych zniknie sieć PMB Market. W jej miejsce pojawią się Jaskółki, sklepy należące do grupy Emperia prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.

Carrefour po rosyjsku
Grupa Carrefour wchodzi do Rosji. Pierwszy sklep tej sieci powstanie na początku 2008 roku w Moskwie.

Emperia odnotowuje wzrost
Emperia Holding, grupa powstała z połączenia Eldorado i BOS, zwiększyła w I kwartale przychody o 234 proc. i zapowiada dalszy wzrost.

Muszkieterowie coraz więksi
Sieć sklepów Intermarche powiększyła się o nowe obiekty. Tym samym w Polsce działa już 118 placówek wchodzących w skład grupy Muszkieterów.

Eldorado ma zysk
Grupa Kapitałowa Eldorado ogłosiła raport z wynikami finansowymi osiągniętymi w roku 2006. Z dokumentu wynika, że spółka odnotowała znaczny wzrost przychodów oraz duży zysk.

Piotr i Paweł z nowym logo
Sieć delikatesów „Piotr i Paweł” ma nowe logo. To pierwszy krok do zmiany wizerunku sieci.

Biedronka idzie do kina
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka kupił podupadłe kino.

Eko rozwija sieć
Sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych Eko wprowadza zmiany. Na początek zmienia logo i planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, również w ofercie franczyzowej.

Eldorado ma nową nazwę
Grupa Eldorado zmieniła nazwę. Pod nowym szyldem chce zbudować silną organizację handlową działająca na terenie całego kraju.

Kolporter doszedł do Mety
Kielecki Kolporter znalazł niszę rynkową. Chce tworzyć sieć niedużych, osiedlowych sklepów spożywczych.

Dziesięć lat Chaty Polskiej
Nowe sklepy, promocje i artykuły własnej marki. W taki sposób Chata Polska świętuje dziesięć lat działalności na rynku.

Carrefour - ekspansja małych sklepów
Carrefour Polska rozpoczął realizację zapowiadanych przekształceń placówek sieci Champion, Globi oraz Hypernova w małe sklepy z logo Carrefour.

Muszkieterowie ruszają do boju
Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.

Delikatesy po włosku
Firma North Coast, dystrybutor włoskich produktów spożywczych planuje rozwój sieci delikatesów. Na półkach pojawią się wyłącznie produkty z Włoch.

Carrefour - także osiedlowy
Opracowanie konceptu franczyzowego dla sieci sklepów osiedlowych oraz otwarcia nowych hiper i supermarketów – to plan działania grupy Carrefour Polska. Firma podsumowała dziesięciolecie swojej działalności w Polsce. Ujawniła też plany na 2007 rok.

Miliard w czterdziestce
Sieć supermarketów Piotr i Paweł planuje wzrost liczby placówek. Do końca 2007 roku ma ich być 40.

Biedronka wykonała plan
Rok temu właściciele sieci Biedronka zapowiadali otwarcie co najmniej 80 sklepów. Udało im się otworzyć 100.

Dziesiąte urodziny Chaty Polskiej
Pierwszy sklep spożywczy z logo Chata Polska został otwarty dziesięć lat temu. Obecnie w sieci jest zrzeszonych ponad 190 sklepów.

Ekspansja Tesco - poskromiona
Tesco nie może przejąć hipermarketów Carrefour na Słowacji. Na transakcję nie zgodził się słowacki urząd antymonopolowy.

Społem Tychy w handlowym Eldorado
Grupa Eldorado chce przejąć 75 proc. udziałów firmy Społem Tychy i sieć 36 placówek handlowych.