kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.06.2018

Firma bez zmarszczek

O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.05.2018

Biznes przywieziony z wakacji

Eyfel Perfum we franczyzie rozwija się od niedawna, a mimo to ma już pierwszych franczyzobiorców. Stoisko z perfumami można otworzyć za 40 tys. zł.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.05.2018

Zapach pieniędzy

Zwrot z inwestycji w punkt sprzedający perfumy Refan można osiągnąć już w dwa miesiące. Jak otworzyć taki biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.05.2018

Paznokcie we franczyzie

NeoNail otwiera średnio cztery nowe punkty miesięcznie. Jak zostać właścicielem stoiska z produktami do stylizacji paznokci?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.01.2018

Pieniądze z natury

Franczyzobiorcy Organique zarabiają na wysokiej marży od sprzedaży. Jak zostać właścicielem sklepu z kosmetykami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 16.12.2017

Mydlarnie w rozkwicie

Sieć Mydlarni u Franciszka liczy już ponad 120 punktów. Jakie ma plany na przyszły rok?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 10.10.2017

Piękno z hodowli

Pomagali franczyzobiorcom w zakładaniu hodowli ślimaków, teraz ruszają z nowym konceptem. Równie nietypowym.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.10.2017

Blask pieniędzy

Marka W. KRUK szuka partnerów w mniejszych miastach, liczących poniżej 150 tys. mieszkańców. Ma do zaproponowania konkretne lokalizacje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.09.2017

Biznes w drogerii

Do sieco Natura mogą przystąpić zarówno osoby prowadzące już własną drogerię czy aptekę, jak i te, które dopiero chcą wystartować w branży.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.08.2017

Naturalnie i po polsku

Stara Mydlarnia otworzyła pierwszy sklep franczyzowy za granicą. Czy kosmetyki naturalne to perspektywiczny biznes?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 01.08.2017

Rynek w rozkwicie

Na rynku widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Rosnąca konkurencja wcale nie jest złą sprawą – mówi Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej Organique.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.07.2017

Natura się zmienia

Sieć drogerii prowadzi remodelling w wersji smart. O co właściwie chodzi?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.07.2017

Przedsiębiorczość w genach

Adrianna Czarnecka prowadzi już trzy perfumerie marki Refan. Niewykluczone, że wkrótce otworzy kolejne.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.03.2017

Czerpać z natury

Pod logo Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Jak długo trzeba czekać na zwrot z inwestycji w punkt z naturalnymi kosmetykami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.03.2017

Cena nie odstrasza

Stale rosnący trend na zdrowe, ekologiczne produkty sprzyja sprzedaży nie tylko dobrej jakości żywności, ale i kosmetyków - mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka marki Mydlarnia u Franciszka.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 13.02.2017

Paznokcie w natarciu

W wyspę z akcesoriami do stylizacji paznokci trzeba zainwestować co najmniej 30 tys. zł. Chętnych nie brakuje.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.02.2017

Franczyzodawca dobrze znany

Elżbieta Twardowska prowadzi cztery stoiska Golden Rose. Zanim zdecydowała się na franczyzę, przez kilka lat współpracowała zawodowo ze swoim przyszłym licencjodawcą.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 01.02.2017

Natura w cenie

Franczyzodawca The Rose otwiera sklepy i wyspy handlowe z naturalnymi kosmetykami. Koszt inwestycji w biznes to minimum 20 tys. zł.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.01.2017

Kosmetyki szukają lokalizacji

Franczyzodawca Starej Mydlarni chce mocniej rozbudować sieć w zachodniej części Polski.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 12.01.2017

Biznes plus perfumy

Stoisko z perfumami może być dodatkiem do sklepu np. z odzieżą czy upominkami – mówi Jarosław Wójcicki, regionalny opiekun sprzedaży marki Refan.

1
2
4
5
następna  
ostatnia