kosmetyki, biżuteria, upominki
Firma bez zmarszczek
O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.
Biznes przywieziony z wakacji
Eyfel Perfum we franczyzie rozwija się od niedawna, a mimo to ma już pierwszych franczyzobiorców. Stoisko z perfumami można otworzyć za 40 tys. zł.
Zapach pieniędzy
Zwrot z inwestycji w punkt sprzedający perfumy Refan można osiągnąć już w dwa miesiące. Jak otworzyć taki biznes?
Paznokcie we franczyzie
NeoNail otwiera średnio cztery nowe punkty miesięcznie. Jak zostać właścicielem stoiska z produktami do stylizacji paznokci?
Pieniądze z natury
Franczyzobiorcy Organique zarabiają na wysokiej marży od sprzedaży. Jak zostać właścicielem sklepu z kosmetykami?
Mydlarnie w rozkwicie
Sieć Mydlarni u Franciszka liczy już ponad 120 punktów. Jakie ma plany na przyszły rok?
Piękno z hodowli
Pomagali franczyzobiorcom w zakładaniu hodowli ślimaków, teraz ruszają z nowym konceptem. Równie nietypowym.
Blask pieniędzy
Marka W. KRUK szuka partnerów w mniejszych miastach, liczących poniżej 150 tys. mieszkańców. Ma do zaproponowania konkretne lokalizacje.
Biznes w drogerii
Do sieco Natura mogą przystąpić zarówno osoby prowadzące już własną drogerię czy aptekę, jak i te, które dopiero chcą wystartować w branży.
Naturalnie i po polsku
Stara Mydlarnia otworzyła pierwszy sklep franczyzowy za granicą. Czy kosmetyki naturalne to perspektywiczny biznes?
Rynek w rozkwicie
Na rynku widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Rosnąca konkurencja wcale nie jest złą sprawą – mówi Magdalena Wieczorek, menedżer sieci franczyzowej Organique.
Natura się zmienia
Sieć drogerii prowadzi remodelling w wersji smart. O co właściwie chodzi?
Przedsiębiorczość w genach
Adrianna Czarnecka prowadzi już trzy perfumerie marki Refan. Niewykluczone, że wkrótce otworzy kolejne.
Czerpać z natury
Pod logo Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Jak długo trzeba czekać na zwrot z inwestycji w punkt z naturalnymi kosmetykami?
Cena nie odstrasza
Stale rosnący trend na zdrowe, ekologiczne produkty sprzyja sprzedaży nie tylko dobrej jakości żywności, ale i kosmetyków - mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka marki Mydlarnia u Franciszka.
Paznokcie w natarciu
W wyspę z akcesoriami do stylizacji paznokci trzeba zainwestować co najmniej 30 tys. zł. Chętnych nie brakuje.
Franczyzodawca dobrze znany
Elżbieta Twardowska prowadzi cztery stoiska Golden Rose. Zanim zdecydowała się na franczyzę, przez kilka lat współpracowała zawodowo ze swoim przyszłym licencjodawcą.
Natura w cenie
Franczyzodawca The Rose otwiera sklepy i wyspy handlowe z naturalnymi kosmetykami. Koszt inwestycji w biznes to minimum 20 tys. zł.
Kosmetyki szukają lokalizacji
Franczyzodawca Starej Mydlarni chce mocniej rozbudować sieć w zachodniej części Polski.
Biznes plus perfumy
Stoisko z perfumami może być dodatkiem do sklepu np. z odzieżą czy upominkami – mówi Jarosław Wójcicki, regionalny opiekun sprzedaży marki Refan.