kosmetyki, biżuteria, upominki

Zarabiamy na nalewanych perfumach
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.

Perfumeria we franczyzie
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?

Zarobić na sprzedaży biżuterii
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?

Biznes na wyspie
NEONAIL wprowadza nowy format wysp handlowych i planuje kolejne otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny punkt z produktami do stylizacji paznokci?

Otwieramy salon jubilerski
Własny salon jubilerski we franczyzie mogą otworzyć osoby nie karane. Ile pieniędzy trzeba zainwestować?

Zarabiamy na perfumach
Perfumy Refan to pomysł na samodzielny biznes lub poszerzenie oferty już prowadzonego sklepu czy punktu usługowego.

Jak otworzyć własną drogerię?
Drogerie Natura chcą w tym roku powiększyć sieć o 30 sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?

Sklep z naturalnymi kosmetykami
– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.

Otwieramy drogerię
Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

Trzy sklepy w rok
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?

Wyspa z kosmetykami
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?

Mydlarnie w nowej odsłonie
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?

Zarabiamy na sprzedaży lakierów
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.

Otwieramy mydlarnię
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

Hybryda w natarciu
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.

Jakość wygrywa z ceną
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

Firma na wyspach
Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.

Hybryda się rozwija
Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

Zysk w mililitrach
Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

Perfumy na wyspach
Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

Partnerzy poszukiwani
– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.