kosmetyki, biżuteria, upominki

Perfumy na wyspach
Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

Partnerzy poszukiwani
– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

Skusił go produkt
Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.

Całe życie z kosmetykami
Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

Licencja na kosmetyki
Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

Złoty interes
W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

Franczyza na wyspach
Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

Kosmetyki nie odpuszczają
Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?

Natura się rozprzestrzenia
Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.

Mydło lubi franczyzę
Mydlarnia u Franciszka udziela franczyzobiorcom kredytu w wysokości 30 tys. zł na zatowarowanie sklepu. Ale najpierw muszą oni wzbudzić zaufanie franczyzodawcy.

Zapach z wysp do lokali
Franczyzodawca Aromanti zamknął wszystkie swoje wyspy w centrach handlowych. Zmienił też warunki współpracy z franczyzobiorcami.

Zapach biznesu
Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.

Hybrydowa franczyza
W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?

Zarabiamy na hybrydzie
– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

Barwny interes
Kosmetyki Golden Rose można sprzedawać zarówno w sklepie, jak i z wyspy handlowej. Który format jest bardziej opłacalny?

Kryształowy biznes
Światowa marka, znana z kryształowej biżuterii, szuka partnerów i franczyzobiorców w całej Polsce.

Firma na wyspie
– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

Firma bez zmarszczek
O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.

Biznes przywieziony z wakacji
Eyfel Perfum we franczyzie rozwija się od niedawna, a mimo to ma już pierwszych franczyzobiorców. Stoisko z perfumami można otworzyć za 40 tys. zł.

Zapach pieniędzy
Zwrot z inwestycji w punkt sprzedający perfumy Refan można osiągnąć już w dwa miesiące. Jak otworzyć taki biznes?