kosmetyki, biżuteria, upominki

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.05.2019

Perfumy na wyspach

Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 12.05.2019

Partnerzy poszukiwani

– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 27.04.2019

Skusił go produkt

Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 05.01.2019

Kosmetyki nie odpuszczają

Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.12.2018

Natura się rozprzestrzenia

Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 19.11.2018

Mydło lubi franczyzę

Mydlarnia u Franciszka udziela franczyzobiorcom kredytu w wysokości 30 tys. zł na zatowarowanie sklepu. Ale najpierw muszą oni wzbudzić zaufanie franczyzodawcy.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 14.11.2018

Zapach z wysp do lokali

Franczyzodawca Aromanti zamknął wszystkie swoje wyspy w centrach handlowych. Zmienił też warunki współpracy z franczyzobiorcami.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.10.2018

Zapach biznesu

Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 06.10.2018

Hybrydowa franczyza

W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 24.09.2018

Zarabiamy na hybrydzie

– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 11.09.2018

Barwny interes

Kosmetyki Golden Rose można sprzedawać zarówno w sklepie, jak i z wyspy handlowej. Który format jest bardziej opłacalny?

kosmetyki, biżuteria, upominki | 01.09.2018

Kryształowy biznes

Światowa marka, znana z kryształowej biżuterii, szuka partnerów i franczyzobiorców w całej Polsce.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 17.07.2018

Firma na wyspie

– Inwestycja w stoisko z kosmetykami może się zwrócić po dziewięciu miesiącach – mówi Agnieszka Sęczkowska, kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej Golden Rose.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 03.06.2018

Firma bez zmarszczek

O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.05.2018

Biznes przywieziony z wakacji

Eyfel Perfum we franczyzie rozwija się od niedawna, a mimo to ma już pierwszych franczyzobiorców. Stoisko z perfumami można otworzyć za 40 tys. zł.

1
3
4
5
następna  
ostatnia