Komputronik

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Komputronik S.A. od 1996 roku prowadzi działalność na rynku IT. Oferta spółki adresowana jest do osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
Przedmiotem działalności Komputronik S.A. jest przede wszystkim:
- Sprzedaż̇ detaliczna i hurtowa wszystkich ważniejszych światowych producentów sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, elektroniki użytkowej,
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie: informatyzacji, w tym wdrażania systemów wspomagających zarzadzanie klasy ERP, tworzenia zindywidualizowanych rozwiązań́ IT, wspomagających analizy biznesowe, projektowania systemów oraz oprogramowania na indywidualne zamówienie,
- Produkcja i montaż̇ sprzętu komputerowego,
- Świadczenie usług serwisowych.
Komputronik S.A. posiada silną, stabilną pozycję na polskim rynku IT, znajduje się w gronie 10 największych przedsiębiorstw w branży w Polsce i jest jedną z największych pod względem przychodów spółką z większościowym polskim kapitałem w Wielkopolsce. Mamy:
- Ponad 200 punktów sprzedaży dostępnych w dogodnych dla Klienta i prestiżowych lokalizacjach.
- Ponad 80 tysięcy produktów kilkuset różnych marek, w tym wszystkie nowości.
- Szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach: zestawy komputerowe, notebooki, telefony, tablety, drukarki, projektory, oprogramowanie, sprzęt AGD i RTV i wiele innych produktów.
- Certyfikaty jakości: ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015.
- Nagrody i tytuły – m.in. Firma Najbardziej Przyjazna Klientowi (2010 r.), Gwiazda Jakości Obsługi (2013), Najlepszy e-sklep w Polsce (2010 i 2011), zwycięstwo w VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi w kategorii „Sklepy komputerowe”.
- Ponad dziesięcioletnią historię obecności na GPW – spółka Komputronik S. A. w 2007 roku zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych, umacniając tym samym swoją pozycję czołowego dostawcy sprzętu IT i elektroniki użytkowej w Polsce.
- Przemyślaną strategię rozwoju – w 2011 roku finansowym przychody Grupy Komputronik po raz pierwszy w jej historii firmy przekroczyły 1 mld zł i stale rosną.
Partnerstwo Agencyjne z Komputronik S.A. to obopólne korzyści. Komputronik powiększa liczbę punktów w sprawdzonych lokalizacjach, natomiast Partner zyskuje możliwość przyłączenia się do dużej, nowoczesnej organizacji z doświadczeniem rynkowym, która jest gotowa zaoferować mu niezbędne dla osiągnięcia sukcesu wsparcie i specjalistyczną wiedzę opartą na długoletniej praktyce.
Partnerstwo Agencyjne to sprawdzony system oparty na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy przedsiębiorcami. Zakłada działanie w grupie wspólnych interesów, dając wsparcie i możliwość korzystania ze wszystkich sposobów zwiększania przychodów. Jednocześnie Partner zachowuje niezależność decyzyjną w sprawach związanych z prowadzeniem własnego biznesu. Połączenie obu tych podejść pozwala ograniczać ryzyko niepowodzenia prowadzonej działalności gospodarczej. Zadaniem Komputronik S.A. jest bieżące śledzenie efektywności biznesu i reagowanie na ciągle zmieniającą się sytuację rynkową. Oferujemy model współpracy oparty na wzajemnym zaufaniu oraz bezpieczeństwie Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
30
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
115
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet partner agencyjny to gotowa koncepcja obejmująca:
- określoną i opisaną formułę prowadzenia sklepu
Opracowaliśmy unikatowe rozwiązania operacyjne, które zwiększają efektywność pracy sklepu. - funkcjonowanie pod szyldem uznanej i nowoczesnej marki
Po ponad 20 latach budowania wizerunku wprowadziliśmy zmiany logotypu sieci, stale odświeżając i unowocześniając markę zgodnie ze światowymi trendami. - sprawny i rozbudowany system logistyczny zapewniający terminowe i częste dostawy
Nasze Centrum Dystrybucyjne pod Poznaniem dysponuje ofertą asortymentową ponad 80 tys. indeksów, a powierzchnia magazynowa to ponad 33 tys. mkw. - monitoring cen sprzedaży
Monitorujemy ceny sprzedaży produktów na rynku i dostosowujemy je, podejmując odpowiednie działania. Dzięki temu naszym Klientom zapewniamy atrakcyjną ofertę. - markę własną
Nasze marki własne to ponad 500 produktów wciąż rozwijanej oferty. Stanowią one połączenie znakomitej jakości, atrakcyjnej ceny i wysokiego zysku. - korzystne warunki współpracy
Współpraca w ramach Partnerstwa Agencyjnego to nie tylko atrakcyjne marże i przejrzysty system wynagrodzeń, lecz także dostęp do kredytu kupieckiego i wydłużone terminy płatności za towary. - sprawdzony asortyment
Doświadczony Dział Zakupu na podstawie aktualnych trendów gromadzi odpowiedni, wpisujący się w potrzeby Klientów asortyment. Właściwy dobór towarów przekłada się na rentowność sklepów. - standardy operacyjne
Wspólnie z Partnerem Agencyjnym budujemy jednolity wizerunek marki Komputronik. Partner korzysta z doświadczenia sklepów własnych marki i ma dostęp do wiedzy oraz narzędzi optymalizujących pracę placówki, by efektywnie zarządzać zespołem i dostarczać Klientom oczekiwaną przez nich jakość. - dedykowaną opiekę sklepu
Każdy sklep Partnera Agencyjnego przez cały czas trwania umowy objęty jest profesjonalną opieką Kierownika Regionalnego, który ma za zadanie wspierać Partnera we wszystkich kluczowych obszarach współpracy. Ponadto zespół specjalistów z zakresu IT, Kontrolingu, Sprzedaży i Marketingu czy Merchandisingu nieustannie wspiera rozwój i funkcjonowanie każdego sklepu. - szerokie wsparcie marketingowe
Salony Komputronik korzystają ze wszystkich narzędzi marketingowych, które budują markę na terenie całego kraju. Każdy sklep otrzymuje indywidualnie ustalony nakład gazetek promocyjnych, które trafiają do gospodarstw domowych w obszarze działania sklepu. Placówka Partnera Agencyjnego otrzymuje inne niezbędne materiały promocyjne dla sklepu, np. katalogi produktowe czy ulotki na wybrane kategorie. Oferujemy także wsparcie dla sklepu w organizacji własnych, lokalnych działań marketingowych.
Korzyści finansowe dla Partnerów Agencyjnych:
- prowizja za sprzedaż adekwatną do osiąganych wyników,
- brak ryzyka związanego z zakupem towarów, szybką zmianą cen czy brakiem rotacji,
- bonusy za utrzymanie standardów sieci,
- udział w licznych działaniach marketingowych online i offline,
- brak opłaty agencyjnej,
- wsparcie finansowe na początkową inwestycję Partnera Agencyjnego w każdym nowym sklepie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji to 20 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu minimum 60 mkw.,
- atrakcyjna lokalizacja,
- miejsce uczęszczane,
- możliwość wygospodarowania miejsc parkingowych dla Klientów,
- otoczenie konkurencyjne sklepu,
- określany indywidualnie (w odniesieniu do wymaganych nakładów) wkład finansowy Partnera Agencyjnego niezbędny do wdrożenia standardów sieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań
698 765 403
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Kucia
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Komputronik S.A. (ul. Wołczyńska 37; 60-003 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Komputronik oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie komputronik.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
Fonny Funny chce w tym roku mieć 20 stoisk z akcesoriami do telefonów. Ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
Były partner chce pozwać do sądu operatora sieci Play. Zarzuty? Bezpodstawne zerwanie umowy i odmowa zwrotu ogromnej kaucji.
Zgodnie z badaniem Criteo już 89 proc. ruchu generującego rezerwacje ofert last-minute pochodzi z tabletów i smartfonów. Klienci coraz chętniej zapisują się także na wizyty lekarskie przez internet. Tendencję tę zauważył T-Mobile, który oferuje przedsiębiorcom system rezerwacji online Bookings.
– Wypełniamy niszę na rynku akcesoriów z branży GSM – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.