T-Mobile

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą nastawioną na ciągły rozwój. Nasze 27-letnie doświadczenie, pasja prowadzenia biznesu oraz współpraca z firmą taką jak T-Mobile Polska pozwala nam nie tylko optymistycznie patrzeć w przyszłość, ale również ją kreować. Jako partner biznesowy ponad 50 podmiotów gospodarczych, ale też jako pracodawca zatrudniający ponad 100 pracowników, wiemy jak ważna jest współpraca oparta na wartościach takich jak: zaufanie, szacunek i otwartość. Dzięki charakterystyce branży oraz renomie stale współpracujemy z międzynarodowymi koncernami, instytucjami finansowymi oraz jednostkami administracji publicznej. Współpracujemy z operatorem T-Mobile od 1996 roku, czyli od początku istnienia telefonii komórkowej w Polsce. Zarządzamy siecią sprzedaży w ramach operatora T-Mobile prowadząc 83 Autoryzowane Punkty Sprzedaży (64 Przedstawicielskich, 19 własnych).
Poszukujemy przedsiębiorczych osób, otwartych na nowe wyzwania, które chcą prowadzić Autoryzowany Punkt Sprzedaży T-Mobile. Zapraszamy ludzi z pozytywnym nastawieniem, którzy lubią odnosić sukcesy i chcą być swoim „Szefem”. Zależy nam, aby Przedstawiciel był jednocześnie sprzedawcą – ten model najlepiej się sprawdza.
Szukamy przedstawicieli w poniższych istniejących już lokalizacjach:
- Wieluń
- Zielona Góra,
- Sanok,
- Jelenia Góra,
- Rzeszów,
- Legnica
- Lublin,
- Katowice
- Ząbkowice Śląskie,
- Zgorzelec,
- Lubin,
- Tomaszów Mazowiecki,
- Kielce,
- Sieradz,
- Namysłów,
- Opoczno
Szukamy również przedstawicieli posiadających lokal spełniający poniższe kryteria:
- lokal o minimalnej powierzchni sali sprzedażowej 25 mkw., przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym,
- lokalizacja w miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przychody od 15 tys. wzwyż - system prowizyjny, oparty na realizacji planów. Rentowność biznesu w zależności od realizacji celów - nawet od pierwszego miesiąca.
JEDNOSTKI WŁASNE
19
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
64
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- zapewniamy profesjonalne wsparcie,
- pomagamy w procesie rekrutacji pracowników,
- pomagamy przy otwarciu i uruchomieniu punktu,
- czytelny system prowizyjny,
- szkolenia wdrożeniowe i kierunkowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 10 do 40 tys. zł w zależności od lokalizacji. Brak opłat wstępnych oraz licencyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Baltimpex Telecom Group S.A.
ul. Kaszubska 1, 40-731 Katowice
602 796 783, (32) 250 85 85
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Damian Wściubiak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Baltimpex Telecom Group S.A. (ul. Kaszubska 1, 40-731 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego T-Mobile oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie baltimpex.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
Fonny Funny chce w tym roku mieć 20 stoisk z akcesoriami do telefonów. Ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.