The House of Cheese

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

The House of Cheese” to prawdziwa uczta dla koneserów poszukujących oryginalnych, nietypowych ale także znanych i lubianych smaków z całej Europy. Naszym zadaniem jest zapewnienie klientom ogromnej możliwości wyboru.  Wszystkie produkty importujemy bezpośrednio od producentów zapewniając tym samym odpowiednią jakość i świeżość. Współpracujemy z dostawcami z wielu europejskich krajów m.in. Francji, Włoch, Holandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Grecji, Austrii czy Irlandii. W naszym portfolio znajduje się obecnie około 1000 różnych produktów. Oprócz najrozmaitszych gatunków serów, oferujemy najwyższej jakości oliwy, trufle, makarony i sosy. Ponadto proponujemy wyselekcjonowane octy balsamiczne, konfitury, dodatki do serów oraz miody.  

The House of Cheese powstało jako miejsce, które ma zachęcać do doświadczania nowych smaków, aromatów i miłości do pysznych rzeczy. Chcemy rozwijać horyzonty smakowe naszych Klientów aż po same krańce Europy. Cudowne sery w połączeniu z doskonałym winem to idealny przepis na udane spotkanie z przyjaciółmi. Można u nas spróbować specjałów z Hiszpanii, Włoch, Francji, Portugalii, Szwajcarii, Holandii, nawet z Norwegii. Gorąco zachęcamy Klientów do degustacji naszych specjałów. Zależy nam, żeby przestrzeń naszego sklepu zawsze była miejscem do którego Klienci będą z przyjemnością zaglądać i szukać swoich smaków. 

JEDNOSTKI WŁASNE

4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów).

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1 w budowie 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Oferujemy:

  • gotowy model biznesowy;
  • projekt aranżacji i wizualizacji wnętrza;
  • specjalistyczne szkolenia dla właściciela i personelu;
  • wsparcie marketingowe;
  • niski koszt inwestycji wsparty ofertą finansowania;
  • szybki zwrot z inwestycji.

Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia);
  • min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowlanych);
  • opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Wymagania co do lokalu:

  • Lokal o powierzchni 50-100m2;
  • Lokalizacja na głównych ulicach handlowych, w centrach handlowych.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

AP Invest Sp. z .o.o. s.k.

franczyza@houseofcheese.pl

houseofcheese.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do The House of Cheese.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.