The House of Cheese

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
The House of Cheese” to prawdziwa uczta dla koneserów poszukujących oryginalnych, nietypowych ale także znanych i lubianych smaków z całej Europy. Naszym zadaniem jest zapewnienie klientom ogromnej możliwości wyboru. Wszystkie produkty importujemy bezpośrednio od producentów zapewniając tym samym odpowiednią jakość i świeżość. Współpracujemy z dostawcami z wielu europejskich krajów m.in. Francji, Włoch, Holandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Grecji, Austrii czy Irlandii. W naszym portfolio znajduje się obecnie około 1000 różnych produktów. Oprócz najrozmaitszych gatunków serów, oferujemy najwyższej jakości oliwy, trufle, makarony i sosy. Ponadto proponujemy wyselekcjonowane octy balsamiczne, konfitury, dodatki do serów oraz miody.
The House of Cheese powstało jako miejsce, które ma zachęcać do doświadczania nowych smaków, aromatów i miłości do pysznych rzeczy. Chcemy rozwijać horyzonty smakowe naszych Klientów aż po same krańce Europy. Cudowne sery w połączeniu z doskonałym winem to idealny przepis na udane spotkanie z przyjaciółmi. Można u nas spróbować specjałów z Hiszpanii, Włoch, Francji, Portugalii, Szwajcarii, Holandii, nawet z Norwegii. Gorąco zachęcamy Klientów do degustacji naszych specjałów. Zależy nam, żeby przestrzeń naszego sklepu zawsze była miejscem do którego Klienci będą z przyjemnością zaglądać i szukać swoich smaków.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 w budowie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- gotowy model biznesowy;
- projekt aranżacji i wizualizacji wnętrza;
- specjalistyczne szkolenia dla właściciela i personelu;
- wsparcie marketingowe;
- niski koszt inwestycji wsparty ofertą finansowania;
- szybki zwrot z inwestycji.
Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia);
- min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowlanych);
- opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania co do lokalu:
- Lokal o powierzchni 50-100m2;
- Lokalizacja na głównych ulicach handlowych, w centrach handlowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.