The House of Cheese

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

The House of Cheese” to prawdziwa uczta dla koneserów poszukujących oryginalnych, nietypowych ale także znanych i lubianych smaków z całej Europy. Naszym zadaniem jest zapewnienie klientom ogromnej możliwości wyboru.  Wszystkie produkty importujemy bezpośrednio od producentów zapewniając tym samym odpowiednią jakość i świeżość. Współpracujemy z dostawcami z wielu europejskich krajów m.in. Francji, Włoch, Holandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Grecji, Austrii czy Irlandii. W naszym portfolio znajduje się obecnie około 1000 różnych produktów. Oprócz najrozmaitszych gatunków serów, oferujemy najwyższej jakości oliwy, trufle, makarony i sosy. Ponadto proponujemy wyselekcjonowane octy balsamiczne, konfitury, dodatki do serów oraz miody.  

The House of Cheese powstało jako miejsce, które ma zachęcać do doświadczania nowych smaków, aromatów i miłości do pysznych rzeczy. Chcemy rozwijać horyzonty smakowe naszych Klientów aż po same krańce Europy. Cudowne sery w połączeniu z doskonałym winem to idealny przepis na udane spotkanie z przyjaciółmi. Można u nas spróbować specjałów z Hiszpanii, Włoch, Francji, Portugalii, Szwajcarii, Holandii, nawet z Norwegii. Gorąco zachęcamy Klientów do degustacji naszych specjałów. Zależy nam, żeby przestrzeń naszego sklepu zawsze była miejscem do którego Klienci będą z przyjemnością zaglądać i szukać swoich smaków. 

JEDNOSTKI WŁASNE

4 własne sklepy (Konstancin-Jeziorna, Galeria Mokotów Warszawa, Galeria Blue City Warszawa, Centrum Handlowe przy ul. Vogla w Warszawie Wilanów).

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1 w budowie 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Oferujemy:

  • gotowy model biznesowy;
  • projekt aranżacji i wizualizacji wnętrza;
  • specjalistyczne szkolenia dla właściciela i personelu;
  • wsparcie marketingowe;
  • niski koszt inwestycji wsparty ofertą finansowania;
  • szybki zwrot z inwestycji.

Naszym Partnerom zapewniamy wsparcie, zarówno na początkowym etapie decyzyjnym, czyli wypracowanie modelu biznesowego dostosowanego do indywidualnych oczekiwań i możliwości Partnera (typu forma działalności, analiza lokalizacji, projektu aranżacji, szkolenia wstępne etc), jak i na etapie funkcjonowania sklepu poprzez bieżący kontakt i wsparcie marketingowo-sprzedażowe.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • opłata wstępna 15.000 zł (zawiera koszty analizy lokalizacji, projekt aranżacji i szkolenia);
  • min. kwota inwestycji ok 100-150 tys. zł (uzależniona od wielkości lokalu i zakresu prac budowlanych);
  • opłata franczyzowa – 4% od sprzedaży netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Wymagania co do lokalu:

  • Lokal o powierzchni 50-100m2;
  • Lokalizacja na głównych ulicach handlowych, w centrach handlowych.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

AP Invest Sp. z .o.o. s.k.

franczyza@houseofcheese.pl

houseofcheese.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do The House of Cheese.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma AP Invest Sp. z .o.o. s.k.. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The House of Cheese oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie houseofcheese.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.