Szybki Angielski
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Polsko-brytyjski Instytut Colina Rose działa w całej Polsce poprzez sieć blisko 40 placówek własnych i franczyzowych, i właśnie wyrusza na podbój świata. Jest wyłącznym dystrybutorem kursów językowych, prowadzonych Metodą Colina Rose, brytyjskiego psychologa, autora programów edukacyjnych, stosowanych od 2005 roku przez blisko połowę brytyjskich szkół.
Instytut Colina Rose SzybkiAngielski.pl w 2007 roku założył Krzysztof Litwiński, z wykształcenia anglista, który przez lata jako zawodowy tłumacz, który pracował m.in. z prezydentem USA G.Bushem seniorem i brytyjską premier M. Thatcher.
Oferujemy możliwość prowadzenia własnej szkoły, jako własnej, niezależnej firmy, w ramach sieci franczyzowej pod marką SzybkiAngielski.pl. Każdy z naszych partnerów ma z jednej strony dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, z drugiej - posługuje się marką rozpoznawalną na polskim rynku i korzysta z know-how sieci.
W ramach współpracy z nami można prowadzić kursu języka angielskiego dla dorosłych i dzieci w ramach produktów:
Kursy Metodą Colina Rose dla dorosłych – Metoda Colina Rose to połączenie przystosowanej do inteligencji wielorakich platformy online z zajęciami z trenerem językowym. Oferujemy kursy dla dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania (od zera do C1). W swojej ofercie posiadamy również kurs języka hiszpańskiego na poziomie podstawowym (od zera do B1).
Kurs Szybki Angielski Teens, Sezon 1 – pierwszy w Polsce kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 10-14 lat Metodą Colina Rose. Został stworzony przy współpracy z dziećmi, który angażuje jak YouTube czy Minecraft i jest skuteczny, jak lekcje indywidualne.
Learn English and Success with Brian Tracy – pierwszy w Polsce kurs online języka angielskiego, który łączy naukę języka z treningiem skutecznego wyznaczania celów, stworzony wspólnie z Brianem Tracy jednym z najbardziej uznanych mówców motywacyjnych na świcie.
Więcej informacji o nas na stronie: www.szybkiangielski.pl
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
40
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca w ramach współpracy franczyzowej otrzymuje:
- Unikatowy w skali światowej know-how oraz rozwiązania e-learningowe, stworzone przez wybitnych ekspertów
- Prawo do korzystania z marki SzybkiAngielski.pl
- Rozpoznawalny logotyp
- Dostęp do Akademii Dobrych Praktyk
- Podręcznik identyfikacji wizualnej – Brandbook, Podręcznik Operacyjny, Podręcznik Integracji z Siecią
- Szkolenie wprowadzające dla trenerów, właścicieli, sprzedawców i adminów szkoły
- Szkolenia operacyjne, sprzedażowe i marketingowe
- Doradztwo w zakresie sprawnego zarządzania szkołą i sprzedaży kursów językowych
- Bieżące wsparcie marketingowe w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych
- Gotowe materiały reklamowe
- Szkolenia metodyczne dla trenerów językowych obejmujące dwuetapowe szkolenie z warsztatem metodycznym i pracę z narzędziami wykorzystywanymi w trakcie kursów
- Wskazówki metodyczne dla trenerów językowych
- Bieżące wsparcie Głównego Metodyka sieci SzybkiAngielski.pl i możliwość konsultacji metodycznych
- Dostęp do autorskiego narzędzia , w którym znajdują się filmy instruktarzowe i webinaria ekspertów sieci SzybkiAngielski.pl
- Gotowe lesson plany i dodatkowe materiały wykorzystywane na zajęciach (np. filmy, Flash Cards, materiały, prezentacje)
- Doradztwo w zakresie prowadzenia rekrutacji
- Reklama placówki partnerskiej na oficjalnej stronie sieci SzybkiAngielski.pl
- Bieżąca opieka partnerska i wsparcie w codziennych sprawach dotyczących funkcjonowania placówki
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata wstępna za przystąpienie szkoły do systemu franczyzowego Szybkiego Angielskiego Instytutu Colina Rose wynosi łącznie 25 tys. zł plus 3 680 zł VAT. Z kwoty tej Instytut przeznacza 6 tys. zł brutto na sfinansowanie zarządzanej przez Instytut kampanii reklamowej nowej szkoły w Internecie w początkowym okresie działalności. Ponadto, Instytut udziela szkole 100% rabatu na prowizję od pierwszych dziesięciu sprzedanych kursów, czyli łącznie 10 tys. zł o ile zostaną one sprzedane w okresie do 4 miesięcy od otwarcia placówki dla Klientów.
Nasi franczyzobiorcy nie ponoszą żadnych stałych, ryczałtowych opłat z tytułu przynależności do naszej sieci. Rozliczamy się w oparciu o liczbę sprzedanych kursów. Opłata z tytułu sprzedanego kursu obejmuje podręczniki (szkoła partnerska ponosi jedynie koszty przesyłki), loginy do platformy e-learningowej, obsługę bieżącą, a także pakiet szkoleń sprzedażowych, marketingowych oraz trenerskich.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Szkołę partnerską można otworzyć w mieście, która ma min. 50 000 mieszkańców. W wyjątkowych sytuacjach ta liczba może być nieco mniejsza.
- Oczekujemy, że nasze autoryzowane placówki będą oferować kursy angielskiego dla dorosłych i dzieci wyłącznie Metodą Colina Rose.
- Własny bądź wynajmowany lokal – na początku wystarczą 2-3 salki, recepcja, mała poczekalnia, toaleta, kuchenka, szyld w widocznym miejscu.
- Zrozumienie nowoczesnej edukacji
- Pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi
- Umiejętności biznesowe i managerskie
- Uczestnictwo w regularnych szkoleniach metodycznych i marketingowych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Instytut Colina Rose Sp. z o.o.
ul. Koszykowa 8/40, 00-564 Warszawa
604 843 202
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Urbańska – Wiceprezes Instytutu Colina Rose
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Instytut Colina Rose Sp. z o.o. (ul. Koszykowa 8/40, 00-564 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Szybki Angielski oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie szybkiangielski.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.