Empik

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy jedną z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek. Koncentrujemy się na pasjach oraz zainteresowaniach Polaków – nasza oferta inspiruje i podpowiada, jak ciekawie spędzić czas. Nieważne czy lubisz czytać książki, słuchać muzyki, oglądać filmy, pasjonują Cię planszówki, uwielbiasz podróżować, pielęgnujesz przydomowy ogródek lub wciągnęła Cię piłka nożna albo jesteś wielbicielem letnich festiwali muzycznych – u nas znajdziesz wszystko to, co pozwoli Ci rozwijać hobby lub odkrywać nowe pasje. Możesz wybierać spośród ponad 2 milionów produktów oraz biletów na tysiące wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych, sportowych w całej Polsce. Stworzyliśmy model biznesowy oparty na współpracy partnerskiej skierowany do osób posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarzadzaniu jednostką handlową oraz w zarządzaniu grupą pracowników. Na podstawie umowy partnerskiej zawartej na czas nieokreślony Partner Handlowy prowadząc działalność gospodarczą zarządza salonem w imieniu i na rzecz Empik. Partner Handlowy - jako przedsiębiorca - ponosi koszty zatrudnienia pracowników, prowadzenia działalności i księgowości. W ramach umowy otrzymuje stałą prowizję i budżet na pracowników. Dodatkowo może uzyskać premie za realizację wskaźników biznesowych. Partner Handlowy nie musi inwestować w towar, a na co dzień korzysta z automatycznego systemu zamówień, co w znacznym stopniu uwalnia czas na działania związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołem.
Wspólnie z Partnerem Handlowym budujemy jednolity wizerunek marki Empik. Partner ma dostęp do wiedzy, naszego know-how i wielu narzędzi optymalizujących pracę salonu, aby efektywnie zarządzać zespołem i dostarczać Klientom oczekiwaną przez nich jakość w każdej lokalizacji w Polsce.
Aby móc inspirować jak największą liczbę klientów do rozwijania swoich pasji, coraz częściej otwieramy się również w mniejszych miejscowościach.
JEDNOSTKI WŁASNE
31 salonów Empik, 14 salonów Papiernik by Empik
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
252 salony partnerskie Empik
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek,
- dostęp do know how w obszarze zarządzania salonem Empik,
- gotowy, w pełni wyposażony salon bez konieczności zakupu asortymentu,
- brak wymaganego wkładu własnego,
- brak kosztów najmu lokalu,
- płatne wdrożenie w role według określonego programu szkoleniowego,
- stałe wsparcie specjalistów przez cały okres współpracy,
- wsparcie w zakresie rekrutacji personelu,
- bezpłatne kompleksowe szkolenia specjalistyczne i sprzedażowe dla Partnera Handlowego i zespołu pracowników,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- automatyczny system zamówień,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od partnera handlowego nie wymagamy wkładu własnego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- min 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostką handlową oraz zarządzaniu zespołem pracowników (min. 3 osób),
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
rekrutacja@empik.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Empik S.A. (ul. Marszałkowska 104/122). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Empik oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie empik.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami.
Aurati Hemp to nowa marka w branży konopnej. Jej produkty można sprzedawać m.in. w sklepach zielarskich, aptekach, siłowniach czy klubach fitness.
Baumgart Kaffee to historia o tym, jak wielka miłość do kawy przeradza się w rodzinną palarnię.
Wchodząc do biznesu Intermarche lub Bricomarche zyskujesz osobisty nadzór nad całą siecią.
Pandemia oraz działania wojenne u naszych wschodnich sąsiadów bardzo mocno wpłynęły na funkcjonowanie wielu biznesów w różnych branżach.

Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2020 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru ponad 1300 konceptów franczyzowych.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Piekarnia cukiernia GOM Owczarek ma długą tradycję i kilkadziesiąt własnych sklepów. Co oferuje potencjalnym franczyzobiorcom?
Baumgart Kaffee szuka franczyzobiorców, którzy będą dystrybuować produkty marki w całej Polsce. Dostaną wyłączność terytorialną.
Sprawdźcie, jak działa nowa formuła rozliczeń finansowych z partnerami.
Nowe i łatwiejsze zasady współpracy franczyzowej pod marką Lodolandia i SiGelato. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem przyczepy.
Dorota Fliegel porzuciła branżę mięsną i została franczyzobiorczynią Piekarni Oskroba. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Sieć ABC na kołach wchodzi do kolejnego województwa. Jakie warunki trzeba spełnić, aby prowadzić mobilny sklep?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Branża zdrowotna, kosmetyczna, a może sklep z biżuterią czy upominkami? Franczyza daje w tych branżach ciekawe możliwości. Sprawdź, w którą franczyzę warto zainwestować.
Salon masażu, przestrzeń na wynajem, studio filmowe, manufakturę akcesoriów z wikliny a może firmę produkująca bieliznę z recyklingu? Co się bardziej opłaca otworzyć?
Doradcy we franczyzie radzą jak przygotować się do roli franczyzobiorcy - czego się nauczyć, co sprawdzić i jakie zadać pytania franczyzodawcy. Sprawdź zanim wybierzesz!

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.