Empik

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy jedną z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek. Koncentrujemy się na pasjach oraz zainteresowaniach Polaków – nasza oferta inspiruje i podpowiada, jak ciekawie spędzić czas. Nieważne czy lubisz czytać książki, słuchać muzyki, oglądać filmy, pasjonują Cię planszówki, uwielbiasz podróżować, pielęgnujesz przydomowy ogródek lub wciągnęła Cię piłka nożna albo jesteś wielbicielem letnich festiwali muzycznych – u nas znajdziesz wszystko to, co pozwoli Ci rozwijać hobby lub odkrywać nowe pasje. Możesz wybierać spośród ponad 2 milionów produktów oraz biletów na tysiące wydarzeń rozrywkowych, kulturalnych, sportowych w całej Polsce. Stworzyliśmy model biznesowy oparty na współpracy partnerskiej skierowany do osób posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarzadzaniu jednostką handlową oraz w zarządzaniu grupą pracowników. Na podstawie umowy partnerskiej zawartej na czas nieokreślony Partner Handlowy prowadząc działalność gospodarczą zarządza salonem w imieniu i na rzecz Empik. Partner Handlowy - jako przedsiębiorca - ponosi koszty zatrudnienia pracowników, prowadzenia działalności i księgowości. W ramach umowy otrzymuje stałą prowizję i budżet na pracowników. Dodatkowo może uzyskać premie za realizację wskaźników biznesowych. Partner Handlowy nie musi inwestować w towar, a na co dzień korzysta z automatycznego systemu zamówień, co w znacznym stopniu uwalnia czas na działania związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołem.
Wspólnie z Partnerem Handlowym budujemy jednolity wizerunek marki Empik. Partner ma dostęp do wiedzy, naszego know-how i wielu narzędzi optymalizujących pracę salonu, aby efektywnie zarządzać zespołem i dostarczać Klientom oczekiwaną przez nich jakość w każdej lokalizacji w Polsce.
Aby móc inspirować jak największą liczbę klientów do rozwijania swoich pasji, coraz częściej otwieramy się również w mniejszych miejscowościach.
JEDNOSTKI WŁASNE
31 salonów Empik, 14 salonów Papiernik by Empik
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
252 salony partnerskie Empik
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek,
- dostęp do know how w obszarze zarządzania salonem Empik,
- gotowy, w pełni wyposażony salon bez konieczności zakupu asortymentu,
- brak wymaganego wkładu własnego,
- brak kosztów najmu lokalu,
- płatne wdrożenie w role według określonego programu szkoleniowego,
- stałe wsparcie specjalistów przez cały okres współpracy,
- wsparcie w zakresie rekrutacji personelu,
- bezpłatne kompleksowe szkolenia specjalistyczne i sprzedażowe dla Partnera Handlowego i zespołu pracowników,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- automatyczny system zamówień,
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od partnera handlowego nie wymagamy wkładu własnego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- min 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostką handlową oraz zarządzaniu zespołem pracowników (min. 3 osób),
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
rekrutacja@empik.com
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Empik S.A. (ul. Marszałkowska 104/122). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Empik oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie empik.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.