GOM OWCZAREK Piekarnia Cukiernia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma "GOM OWCZAREK” to firma rodzinna z dużym doświadczeniem i pasją do tradycyjnych wypieków. Powstała w 2006 roku na bazie firmy „Cukiernictwo Piekarnictwo, którą w 1987 założył Grzegorz Owczarek - mistrz cukiernictwa z najwyższymi kwalifikacjami.
Każdy sklep "GOM OWCZAREK” powstaje w oparciu o najnowsze technologie i ogromne doświadczenie, które zdobyliśmy na przestrzeni lat.
Nasze piekarnie przynoszą nie tylko zysk ale i ogromną satysfakcję. Potwierdzeniem tego są zadowoleni Klienci, którzy każdego dnia wracają po nasze wyroby. Wracają po „tradycyjny smak pieczywa”.
Nasze produkty to nowy wymiar piekarnictwa. Korzystamy z nowoczesnej technologii, która pozwala na wypiek na miejscu ze świeżego ciasta.
Mamy sprawdzony model biznesowy i niezawodny przepis na lokalny rozwój małych i dużych cukierni, piekarni w oparciu o współpracę na zasadach franszyzy Wykwalifikowany personel, najwyższa jakość, rodzinna atmosfera.
Idziemy z duchem czasu i stawiamy na nowoczesną tradycję.
JEDNOSTKI WŁASNE
Posiadamy 40 dobrze prosperujących sklepów własnych, których adresy można znaleźć na stronie: http://gomowczarek.pl/pl/sklepy.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony system współpracy,
- umowa na czas nieokreślony,
- pomoc w weryfikacji lokalu,
- aranżacja sali sprzedażowej na podstawie przygotowanego projektu, kompleksowe wyposażenie sklepu w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy),
- cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków, sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania sklepu,
- codzienne dostawy asortymentu,
- dostęp do elektronicznego systemu zamówień,
- analityka prowadzonej sprzedaży pozwalająca na zwiększenie przyszłych obrotów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Po akceptacji lokalu przez naszą firmę, franczyzobiorca podpisuje dokumenty dotyczące wynajmu. Wynajem, koszty projektu infrastrukturalnego i remont lokalu wg tego projektu leżą po stronie franczyzobiorcy. Jeżeli lokal wymaga remontu to kwota może oscylować do 45 tys zł.
- Pierwszy miesiąc pracy to wkład około 20 tys. zł na bieżące koszty.
Nasz firma nie pobiera żadnej opłaty licencyjnej ani adaptacyjnej .
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- przedsiębiorczość,
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- umiejętność kierowania i motywowania pracowników,
- orientacja na wyniki,
- zaangażowanie i entuzjazm w działaniu,
- pozytywne nastawienie na Klienta,
- wkład finansowy na pokrycie wstępnych kosztów związanych z uruchomieniem sklepu .
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
GOM Owczarek Spółka Jawna
ul.: Wojska Polskiego 58, 97-545 Gomunice
501 501 805
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Rzeźniczak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GOM Owczarek Spółka Jawna (ul.: Wojska Polskiego 58, 97-545 Gomunice ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego GOM OWCZAREK Piekarnia Cukiernia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gomowczarek.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Pączki Mamy i GOM Owczarek wchodzą we franczyzę, Fit Cake ma nową propozycję na lato, a Xtreme Fitness Gyms coś dla dzieci. Przegląd tygodnia 2-9 kwietnia.

Wchodząc do biznesu Intermarche lub Bricomarche zyskujesz osobisty nadzór nad całą siecią.
Pandemia oraz działania wojenne u naszych wschodnich sąsiadów bardzo mocno wpłynęły na funkcjonowanie wielu biznesów w różnych branżach.
Piekarnia cukiernia GOM Owczarek ma długą tradycję i kilkadziesiąt własnych sklepów. Co oferuje potencjalnym franczyzobiorcom?
Baumgart Kaffee szuka franczyzobiorców, którzy będą dystrybuować produkty marki w całej Polsce. Dostaną wyłączność terytorialną.
Sprawdźcie, jak działa nowa formuła rozliczeń finansowych z partnerami.

Nowe i łatwiejsze zasady współpracy franczyzowej pod marką Lodolandia i SiGelato. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem przyczepy.
Dorota Fliegel porzuciła branżę mięsną i została franczyzobiorczynią Piekarni Oskroba. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Sieć ABC na kołach wchodzi do kolejnego województwa. Jakie warunki trzeba spełnić, aby prowadzić mobilny sklep?
Biznes sklepów spożywczych podczas pandemii złapał drugi oddech, ale nadal pozostał wybitnie konkurencyjny.
Paweł Sasin wyremontował rodzinną stodołę i postawił na produkcję kombuchy – napoju, którego próżno było wówczas szukać na polskim rynku. Czy biznes w niszy się opłaca?
W ubiegłym roku otworzyły się 204 sklepy pod szyldem Lewiatana. Jak sobie radzą franczyzobiorcy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.