C2 Galerie Alkoholi Świata

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
C2 Galerie Alkoholi Świata to prężnie rozwijająca się sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem w północno-wschodniej Polsce. Jesteśmy na rynku od ponad 10 lat. W tym czasie otworzyliśmy już 9 sklepów, z czego 7 to jednostki franczyzowe. Stawiamy na profesjonalną obsługę, doradztwo i bardzo szeroki asortyment trunków.
Jak działa biznes z C2?
Przychód Franczyzobiorcy osiągany jest poprzez uzyskaną marżę, którą C2 dzieli się z franczyzobiorcą pół na pół. Przez okres 6 miesięcy dochód jest gwarantowany.
Opłaty po stronie C2:
Sieć odpowiada za techniczne wyposażenie placówek, ich wystrój i obsługę logistyczną oraz techniczną. C2 znajdzie za Ciebie odpowiedni lokal o atrakcyjnym położeniu (chyba, że masz już swój lokal, wówczas się dopasujemy), w Twoim mieście (Suwałki, Sejny, Augustów, Białystok), zaaranżuje go w sposób pasujący do sieci oraz wyposaży w niezbędny sprzęt, meble oraz wypełni półki towarem. Zadbamy także o reklamę tak istotną przy otwieraniu nowego sklepu, ale nie tylko. Centrala prowadzi kampanie reklamowe promujące wszystkie sklepy w sieci. Innymi słowy otrzymasz od nas sklep gotowy do obsługiwania klientów i generowania obrotów. Sklepy C2 oferują szeroki i wciąż poszerzany asortyment alkoholi premium, trunków alkoholowych z całego świata zarówno koncernowych jak i manufakturowych/kraftowych. W ofercie posiadamy także napoje oraz słodkie i słone przekąski.
Opłaty po stronie Franczyzobiorcy:
Z osiągniętego przychodu Franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, prowizji za płatności realizowane kartą, opłaty akcyzowej oraz ewentualnych strat towarowych. Franczyzobiorca pokrywa rachunki za prąd czy koszt najmu lokalu na rzecz właściciela lokalu.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom oferujemy:
- Rozpoznawalny szyld - Galerie Alkoholi C2 stają się coraz bardziej rozpoznawalną marką na terenie północno-wschodniej Polski;
- Umeblowany i w pełni wyposażony sklep - dzięki temu będziesz gotowy do obsługiwania klientów i robienia obrotu już od pierwszego dnia;
- Darmowe dostawy towaru;
- Konkurencyjny system rozliczeń - gwarantujący solidną podstawę i dający możliwość rozwoju zarobków w zależności od Twojego zaangażowania i realizowanego obrotu;
- Wsparcie marketingowe - kampanie reklamowe i pakiet działań promocyjnych outdoorowych oraz w mediach społecznościowych;
- Bardzo szeroki asortyment Indywidualne szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia sklepu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jedynym wkładem własnym, który musisz ponieść na początku współpracy z nami to 2000 zł opłaty wstępnej. Obejmuje ona pakiet szkoleń branżowych i produktowych wraz z zakwaterowaniem na czas szkolenia oraz odzież służbową. Cała reszta tj. zakup kasy fiskalnej, terminala do płatności, komputera oraz niezbędnego oprogramowania, kamer, alarmu, mebli, a także opłata koncesyjna i zatowarowanie sklepu jest po stronie sieci C2. Zapewniamy także wsparcie marketingowe, techniczne i w obszarze IT. Wspieramy też naszych franczyzobiorców pomagając im w rekrutacji pracowników oraz oferując gotowe, pewne i sprawdzone wzory umów dla pracowników.
Konieczne jest także wniesienie kaucji w wysokości 10 tys. zł jednak jest to kaucja zwrotna.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy:
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej;
- Prowadzenia prawidłowej gospodarki magazynowo-towarowej w sklepie;
- Umiejętności kierowania zespołem - będziesz liderem dla swoich pracowników;
- Dbania o najwyższą jakości obsługi w sklepie;
- Koordynowania działań administracyjnych sklepu;
- Dbania o wizerunek firmy, sklepu wewnątrz i na zewnątrz oraz o właściwą ekspozycję towaru;
- Prowadzenia sklepu zgodnie ze standardami firmy, trzymanie się wewnętrznych procedur;
- Znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office);
- Minimalnego wkładu finansowego w wysokości 2 tys. zł;
- Wniesienia zwrotnej kaucji w wysokości 10 tys. zł;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
C2 Galerie Alkoholi Świata Sp. z o.o.
ul. 1 maja 1C, 16-400 Suwałki
796 600 833
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Martyna Cieśluk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma C2 Galerie Alkoholi Świata Sp. z o.o. (ul. 1 maja 1C, 16-400 Suwałki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego C2 Galerie Alkoholi Świata oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie c2galerie.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.
Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?
Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.

W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.