Bo Hlib

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
BoHlib to więcej niż piekarnia. Chodzi o tradycyjne receptury i tajemnice, które technolodzy od lat przekazują z ust do ust. BoHlib to miejsce, w którym przeplatają się nuty aromatycznej, gorącej kawy i pachnących wypieków. Chodzi o gościnność, życzliwość, opiekę i wysoką jakość!
Miejsce, w którym zawsze można znaleźć świeże pieczywo, coś pysznego, a nawet zjeść śniadanie z pachnącą kawą. To miejsce, w którym na pewno poczujesz się jak w domu.
BoHlib to gorące pieczywo z chrupiącą skórką, delikatnymi muffinami, ciasteczkami powietrznymi i mlekiem od najlepszych producentów. BoHlib to dziesiątki tradycyjnych przysmaków, oryginalne wypieki i tradycje kulinarne, niepowtarzalne trendy smakowe i cukiernicze, a co najważniejsze - zawsze przyjazne towarzystwo! Prawdziwy tradycyjnie wypiekany chleb jest preferowany w każdym domu.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Własna produkcja - cały podstawowy asortyment pieczywa i ciastek własnej produkcji w piekarni
- Szkolenie z zarządzania piekarnią
- Szkolenie pracowników, wsparcie
- Zarządzanie i kontrola finansowa
- Receptury
- Plan marketingowy
- Marketing w social mediach
- Zalecenia projektowe (centra handlowe, uliczny punkt sprzedaży)
- System zdalnej kontroli (audyty)
- Społeczność (spotkania franczyzobiorców, wymiana doświadczeń)
- System doboru i oceny personelu
- Analiza konkurencji
- Wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 40 tys. USD (ok. 175 tys. zł)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Franczyzobiorcy innych systemów szukający dywersyfikacji
- Osoby chcące samemu prowadzić biznes
- Szkolimy franczyzobiorców od postaw
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TOV Chanta Bakery
vul. 1-ho Travnia 71, 07354 Novi Petrivtsi, Ukraina
+380 978 689 785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (angielski
ukraiński)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TOV Chanta Bakery (vul. 1-ho Travnia 71, 07354 Novi Petrivtsi, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Bo Hlib oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bohlib.com.ua.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.