Puri Piekarnia Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PURI to nowy i szybko rozkręcający się brand sieci gruzińskich piekarni. Powstał w 2022 roku, obecnie działa sześć pierkarni pod marką PURI, w w których przetestowano wszystkie procesy biznesowe i modele finansowe. Firma bazuje na sprawdzonej technologii i modelu biznesowym i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Puri posiada własną hale producyjną, z której gotowe produkty są dostarczane do piekarni.
PURI to gruzińska piekarnia, która specjalizuje się w szybkim przygotowywaniu wypieków, a przy tym zachowała tradycyjnych smak wypieków i naturalne składniki. Autorska technologia kulinarna została stworzona we współpracy z doświadczonym technologiem.
Pracujemy jak najsłynniejsze sieci fast fodów, ale w kuchni gruzińskiej. Przygotowanie i wysłanie zamówienia zajmuje nam średnio 180 sekund. A nasze piekarnie mają stylowy design i wysoką jakość usług. Tradycje mogą być nowoczesne, PURI to udowadnia
Od sześciu miesięcy właścicieli marki PURI rozwiją sieć własną i partnerską poprzez system franczyzowy. Poszukujemy partnerów do otwierania nowych restauracji na terenie całej Polski, a także za jej granicami.
Potrafimy połączyć wysoką jakość obsługi, technologii z doskonałą jakością produktów.
Dostępne są różne formaty franczyzowe:
Mini:
- Powierzchnia lokalu: do 25 m2
- Personel: jeden kasjer, jeden piekarz
Garde:
- Powierzchnia lokalu: do 60 m2
- Personel: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy
Large:
- Powierzchnia lokalu: do 120 m2
- Personel: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy, jeden pomocnik
JEDNOSTKI WŁASNE
3 piekarnie we Wrocławiu
ul. Sienkiewicza 2, ul. Sępa- Szarzyńskiego 51, ul. Krupnicza 10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ul. Piłsudskiego 68, ul. Świdnicka 9b
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
-
Wyjazd zespołu startowego, aby pomóc w otwarciu piekarni;
-
Pomoc przy wyborze, projektowaniu i procesie uruchomienia lokalu;
-
Polecenie sprawdzonych architektów, projektantów i wykonawców;
-
Zamawianie i dostawa mebli i wyposażenia do piekarni franczyzowej;
-
Opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego menedżera 24h, know how, baza doświadczeń;
-
Doradztwo przy kreowaniu polityki cenowej;
-
Standardy funkcjonowania piekarni PURI;
-
Scentralizowana dostawa wypieków i materiałów eksploatacyjnych (serwetki, kubki itp.);
-
Szkolenie franczyzobiorców;
-
Karty technologiczne z instrukcjami prawidłowego przygotowania wypieków;
-
Rekomendacje dla marketingu lokalnego;
-
Scentralizowana dostawa produktów drukowanych (ulotki reklamowe, wizytówki, menu, broszury itp.) oraz uniformów dla personelu
-
Tworzenie społeczności franczyzobiorców w sieciach społecznościowych i komunikatorach. Wymiana doświadczeń. Wdrażanie najlepszych praktyk w całej sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Format Mini:
- Przewidywana kwota inwestycji - od 138 700 zł;
- Wpłata wstępna - 23 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski po 5 - 6 miesiącach;
Format Garde:
- Przewidywana kwota inwestycji - 214 400 zł;
- Wpłata wstępna - 33 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski - 8 miesiącach;
Format Large:
- Przewidywana kwota inwestycji - 287 400 zł;
- Wpłata wstępna - 43 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski - 10 miesiącach;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży.
- Zapewnienie spójnego wystroju i zarządzanie lokalem zgodnie z księgą standardów i regulaminem PURI.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Valeria Malova – projekt menedżer tel. 880 977 234
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PURI GROUP sp. z o.o. (ul. Sienkiewicza 34A /26, Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Puri Piekarnia Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Franczyzodawca przygotował program dodatkowego wsparcia dla osób, które do końca marca zdecydują się przystąpić do sieci.
Cortez chce otworzyć co najmniej 40 nowych sklepów w 2023 roku. Ile trzeba zainwestować w placówkę marki?
Franczyzobiorca Carrefoura zamienił restaurację na sklep spożywczy. Po pół roku współpracy myśli o otwarciu kolejnego.
W mniejszych miejscowościach konsumenci ograniczają zakupy spożywcze do najpotrzebniejszych produktów. Jak sobie radzą sklepy ABC na kołach?

Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
– Czas spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Iwona Pawleczyk, prezes Intermarché.
Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.