Puri Piekarnia Gruzińska

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PURI to nowy i szybko rozkręcający się brand sieci gruzińskich piekarni. Powstał w 2022 roku, obecnie działa sześć pierkarni pod marką PURI, w w których przetestowano wszystkie procesy biznesowe i modele finansowe. Firma bazuje na sprawdzonej technologii i modelu biznesowym i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Puri posiada własną hale producyjną, z której gotowe produkty są dostarczane do piekarni.
PURI to gruzińska piekarnia, która specjalizuje się w szybkim przygotowywaniu wypieków, a przy tym zachowała tradycyjnych smak wypieków i naturalne składniki. Autorska technologia kulinarna została stworzona we współpracy z doświadczonym technologiem.
Pracujemy jak najsłynniejsze sieci fast fodów, ale w kuchni gruzińskiej. Przygotowanie i wysłanie zamówienia zajmuje nam średnio 180 sekund. A nasze piekarnie mają stylowy design i wysoką jakość usług. Tradycje mogą być nowoczesne, PURI to udowadnia
Od sześciu miesięcy właścicieli marki PURI rozwiją sieć własną i partnerską poprzez system franczyzowy. Poszukujemy partnerów do otwierania nowych restauracji na terenie całej Polski, a także za jej granicami.
Potrafimy połączyć wysoką jakość obsługi, technologii z doskonałą jakością produktów.
Dostępne są różne formaty franczyzowe:
Mini:
- Powierzchnia lokalu: do 25 m2
- Personel: jeden kasjer, jeden piekarz
Garde:
- Powierzchnia lokalu: do 60 m2
- Personel: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy
Large:
- Powierzchnia lokalu: do 120 m2
- Personel: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy, jeden pomocnik
JEDNOSTKI WŁASNE
3 piekarnie we Wrocławiu
ul. Sienkiewicza 2, ul. Sępa- Szarzyńskiego 51, ul. Krupnicza 10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ul. Piłsudskiego 68, ul. Świdnicka 9b
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
-
Wyjazd zespołu startowego, aby pomóc w otwarciu piekarni;
-
Pomoc przy wyborze, projektowaniu i procesie uruchomienia lokalu;
-
Polecenie sprawdzonych architektów, projektantów i wykonawców;
-
Zamawianie i dostawa mebli i wyposażenia do piekarni franczyzowej;
-
Opieka podczas funkcjonowania biznesu - dostępność doświadczonego menedżera 24h, know how, baza doświadczeń;
-
Doradztwo przy kreowaniu polityki cenowej;
-
Standardy funkcjonowania piekarni PURI;
-
Scentralizowana dostawa wypieków i materiałów eksploatacyjnych (serwetki, kubki itp.);
-
Szkolenie franczyzobiorców;
-
Karty technologiczne z instrukcjami prawidłowego przygotowania wypieków;
-
Rekomendacje dla marketingu lokalnego;
-
Scentralizowana dostawa produktów drukowanych (ulotki reklamowe, wizytówki, menu, broszury itp.) oraz uniformów dla personelu
-
Tworzenie społeczności franczyzobiorców w sieciach społecznościowych i komunikatorach. Wymiana doświadczeń. Wdrażanie najlepszych praktyk w całej sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Format Mini:
- Przewidywana kwota inwestycji - od 138 700 zł;
- Wpłata wstępna - 23 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski po 5 - 6 miesiącach;
Format Garde:
- Przewidywana kwota inwestycji - 214 400 zł;
- Wpłata wstępna - 33 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski - 8 miesiącach;
Format Large:
- Przewidywana kwota inwestycji - 287 400 zł;
- Wpłata wstępna - 43 500 zł;
- Opłata franczyzowa - 4% z przychodów miesięcznie;
- Osiągasz zyski - 10 miesiącach;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży.
- Zapewnienie spójnego wystroju i zarządzanie lokalem zgodnie z księgą standardów i regulaminem PURI.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Valeria Malova – projekt menedżer tel. 880 977 234
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PURI GROUP sp. z o.o. (ul. Sienkiewicza 34A /26, Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Puri Piekarnia Gruzińska oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.