Ukrainoczka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć sklepów spożywczych działająca od 2017 roku. W związku z rosnącą migracją zarobkową i geopolityczną Ukraińców, a także rosnącą popularnością produktów wschodnich sieć notuje wzrosty obrotów i rozpoznawalności marki.
System opiera się o wypracowane standardy pracy, wyposażenia i zaopatrzenia placówki. Sieć ma wypracowane korzystne warunki handlowe u strategicznych dystrybutorów wschodnich artykułów spożywczych, co pozwala na utrzymanie dochodowości sklepu na wysokim poziomie.
Głównym zadaniem franczyzobiorcy jest założenie działalności gospodarczej przy pełnym wsparciu centrali. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniu lokalizacji, przygotowaniu, otwarciu oraz prowadzeniu sklepu. Zapewnia również wsparcie prawne w wymienionych etapach.
Niska opłata licencyjna i wiele możliwości zwiększenia obrotów oraz możliwość posiadania nieograniczonej liczba placówek czyni tę ofertę bardzo atrakcyjną. Segment produktów spożywczych ze wschodu notuje trzycyfrowe procentowe wzrosty sprzedaży na terenie Polski, co pozytywnie wpływa na wzrost obrotów i skraca czas zwrotu z inwestycji.
Sieć oferuje najbardziej dopracowany asortyment w najlepszych rynkowych cenach, wypracowane przez lata warunki handlowe stanowią klucz konkurencyjności sklepów Ukrainoczka.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 sklepów
- Szczecin, Aleja Niepodległości 4
- Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 135
- Poznań, ul. Na miasteczku 12/8
- Zielona Góra, al. Wojska Polskiego 49b
- Gdańsk, Romana Dmowskiego 11F
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 sklepów
- Swarzędz, Osiedle Tytusa Działyńskiego 1/201
- Kalisz, Zamkowa 14
- Koszalin, Zwycięstwa 7/9
- Środa Wlkp., Wrzosowa 4
- Świebodzin, Łużycka 17
- Poznań, plac Waryńskiego 3b
- Świnoujście, plac Słowiański 14
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie oraz doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu;
- Wsparcie w przygotowaniu projektu sklepu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej;
- Rozpoznawalny szyld sieci sklepów wschodnich „Ukrainoczka”
- Szkolenia przygotowujące do prowadzenia sklepu;
- Dostawę bezpośrednio do sklepów – o profesjonalną logistykę dbają nasze centra logistyczne;
- Pomoc informatyczna;
- Unikalny asortyment ceniony przez klientów;
- Wsparcie menedżera sieci;
- Wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych i pakiet działań promocyjnych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przewidywana kwota inwestycji – od 100 tys. zł;
- Wpłata wstępna – 5 tys. zł;
- Opłata miesięczna – 500 zł + vat;
- Osiągasz zyski po 2-3 miesiącach;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagamy od franczyzobiorcy:
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorczości – to cecha niezbędna w handlu;
- Umiejętności kierowania zespołem – będziesz liderem dla swoich pracowników;
- Pozytywnego nastawienia do klienta;
- Zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy;
- Podstawowej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office);
- Wkładu finansowego na pokrycie kosztów franczyzy oraz kosztów wyposażenia i zatowarowania sklepu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Vostok Spółka z o.o
ul. Podmiejska Boczna 12, 66-400 Gorzów Wlkp.
+ 48 798 193 000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Alona Savera
menedżer sieci franczyzowej
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Vostok Spółka z o.o (ul. Podmiejska Boczna 12, 66-400 Gorzów Wlkp.). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ukrainoczka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ukrainoczka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.