Wesoła Pani
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wesola Pani to polska marka popularnej sieci sklepów Galya Baluvana w Ukrainie. Doświadczenie właścicieli w otwarciu ponad 700 funkcjonujących placówek na Ukrainie jest podstawą międzynarodowego rozwoju.
Europejscy konsumenci wysoko cenią produkty ukraińskie, a sprawdzone receptury i łatwość przygotowania pomagają przyciągać coraz większą grupę docelową. Obecnie sieć stale się rozwija i rośnie w Europie. W niecały rok otwarto ponad 60 sklepów, a do uruchomienia przygotowywanych jest coraz więcej nowych placówek. Dążymy do zbudowania najpopularniejszej sieci w całej UE, mamy pewne doświadczenie i zespół silnych specjalistów. Zrobiliśmy to na Ukrainie i robimy to w Europie.
Wesoła Pani to sieć sklepów z wyrobami mrożonymi własnej produkcji szybko podbijająca rynek europejski.
- Zawsze świeży produkt
Nie przygotowujemy produktów na zapas, sklepy działają codziennie. Stosujemy zamrażanie szokowe na sucho. Dzięki niemu możliwe jest zachowanie jakości produktu i smaku. - Format za szkłem
Klienci widzą na własne oczy jak przebiega proces produkcji. To buduje zaufanie i zainteresowanie za strony kupujących. - Opatentowane technologie
Nasze receptury i technologie są opatentowane. Zapewniamy wszystkie analizy, testy i badania. - Optymalizacja kosztów
Zwykle produkcja i sprzedaż jest w tej samej lokalizacji. Pozwala to uniknąć kosztów logistyki i przechowywania produktów. Partner który ma więcej punktów sprzedaży zaopatruje je w ramach jednej miejscowości. - Antykryzysowy model biznesowy
Piewszy sklep Wesoła Pani został otwarty w Polsce na początku 2021 roku. Był to czas lockdownu, zaryzykowaliśmy otwarcie i się nie pomyliśmy. Produkty Wesołej Pani sprzedają się zawsze.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 w Warszawie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 80 już otwartych (120 planowanych do otwarcia) w Polsce, Łotwie, Holandii, Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Kanadzie (Toronto) i USA (Karolina Północna)
- 700 sklepów w Ukrainie marki Galya Baluvana
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nie ma takiego produktu na polskim rynku, jest to nowość nawet dla Polaków. Mamy własny plan rozwoju franczyzy, dzięki naszym partnerom franczyzowym, którzy wierzą w nas, inwestują w nas i są gotowi się rozwijać. Jesteśmy szczególnie wdzięczni pierwszym partnerom, którzy zaryzykowali i otworzyli swoje sklepy.
Oryginalny produkt nie mający odpowiednika za granicą to jedna z głównych zalet. Wtedy możemy mówić o korzyściach finansowych, wysokiej rentowności biznesu i szybkim zwrocie inwestycji. No i oczywiście produkty mrożone, które charakteryzują się wysoką jakością, szybkością przygotowania, zgodnością ze standardami itp. Dla klientów to jeszcze więcej korzyści, jednak nasi franczyzobiorcy często wybierają nas właśnie ze względu na udany model biznesowy.
Najważniejsze elementy wsparcia dla franczyzobiorcy:
- prawo do działania pod marką Wesoła Pani
- sprawdzony model biznesowy
- dokumentacja technologiczna, instrukcje wideo przygotowania produktów
- profile w mediach społecznościowych
- pomoc w stworzeniu procesów biznesowych w momencie otwarcia
- dokumentacja badań labaratoryjnych zgodna z HACCP
- szkolenie personelu w sklepie
- projekt pomieszczeń sklepu zgodny z HACCP
- wykaz dostawców urządzeń i surowców
- projekt sklepu, księga marki
- pomoc na wszyskich etapach zakładania i prowadzenia biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja wstępna od 250 tys. zł.
Opłaty franczyzowe:
- Opłata wstępna za otwarcie pierwszego sklepu z produkcją 31,5 tys. zł (7 tys. euro)
- Opłata wstępna za każdy kolejny sklep 13,5 tys. zł (3 tys. euro)
- Miesięczna opłata licencyjna 1 tys. zł.
- Miesięczna opłata marketingowa 600 zł
Dane finansowe:
- liczba klientów od 2000 miesięcznie
- średnia wartość zakupów 85 zł
- marża na produktach 50%-100%
- średnia miesięczna rentowność biznesu to 25% (zysk netto od 25 tys. zł)
- planowany okres zwrotu iunwestycji to 7 miesięcy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia lokalu minimum 100m2
- przyłącze elektryczne o mocy przynajmniej 30 kW
Pobierz naszą szczegółową ofertę franczyzy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
M.P. Wesoła Pani sp. z o.o.
Rysia 61/2, 05-270 Marki
+48 602 835 142
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kostiantyn Miszczenko kierownik działu franchisingu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma M.P. Wesoła Pani sp. z o.o. (Rysia 61/2, 05-270 Marki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wesoła Pani oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wesolapani.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Obywatele Ukrainy to chętnie widziani przez franczyzodawców biorcy licencji. Mogą wybierać i wśród polskich, i wśród ukraińskich konceptów franczyzowych.
15-16 marca na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się wiosenna edycja Targów Franczyza. Kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes, wykłady znanych i popularnych ekspertów biznesu – tego, kto myśli o otwarciu własnej firmy, nie powinno na nich zabraknąć.
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.