SO FLY The Vape Shop
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasza marka powstała w 2013 roku. Od tego czasu staramy się szerzyć ideę elektronicznych papierosów na polskim rynku. Za sprawą naszych produktów pokazujemy o 95 proc. mniej szkodliwą, a przy tym zdecydowanie bardziej finezyjną alternatywę dla tradycyjnych wyrobów tytoniowych. Patrzymy jednak w przyszłość i coraz odważniej wkraczamy do branży e-commerce, umożliwiając coraz szerszemu gronu pasjonatów tematyki e-papierosów wypróbowanie oferowanych przez nas produktów. Nasz zespół tworzą młode, energiczne osoby, które wiedzą, jak poruszać się krętymi uliczkami internetowej społeczności. Nasi partnerzy franczyzowi mają możliwość prowadzenia własnego sklepu SO FLY, z którego czerpią zyski. Poza doświadczeniem naszym partnerom franczyzowym oferujemy korzyści finansowe płynące z prowadzonych przez nich sklepów SO FLY. Każdy z naszych partnerów otrzymuję cały kontakt z naszym doświadczonym zespołem, który będzie wspierał ich w swojej działalności.
JEDNOSTKI WŁASNE
50
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie w prowadzeniu sklepu;
- Wsparcie przy otwarciu sklepu;
- Wsparcie w aktualnych problemach;
- Wsparcie prawne;
- Szkolenia wstępne i bieżące;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Zatowarowanie: 50-70 tys. zł;
- Lokal: 1-7 tys. zł;
- Kwota startowa: 7,5 tys. zł;
- Umeblowanie: 22,5 tys. zł;
- Kaseton: 4-8 tys. zł;
- Kasa fiskalna, kamery, zabezpieczenie: 5 tys. zł;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć do współpracy;
- Odpowiedzialny przedsiębiorca;
- Zaangażowanie w rozwój marki;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SO FLY Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 8a, 58-100 Świdnica
536 153 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Rejek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SO FLY Sp. z o.o. (ul. Wrocławska 8a, 58-100 Świdnica ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SO FLY The Vape Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sofranchise.club.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.