SO FLY The Vape Shop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasza marka powstała w 2013 roku. Od tego czasu staramy się szerzyć ideę elektronicznych papierosów na polskim rynku. Za sprawą naszych produktów pokazujemy o 95 proc. mniej szkodliwą, a przy tym zdecydowanie bardziej finezyjną alternatywę dla tradycyjnych wyrobów tytoniowych. Patrzymy jednak w przyszłość i coraz odważniej wkraczamy do branży e-commerce, umożliwiając coraz szerszemu gronu pasjonatów tematyki e-papierosów wypróbowanie oferowanych przez nas produktów. Nasz zespół tworzą młode, energiczne osoby, które wiedzą, jak poruszać się krętymi uliczkami internetowej społeczności. Nasi partnerzy franczyzowi mają możliwość prowadzenia własnego sklepu SO FLY, z którego czerpią zyski. Poza doświadczeniem naszym partnerom franczyzowym oferujemy korzyści finansowe płynące z prowadzonych przez nich sklepów SO FLY. Każdy z naszych partnerów otrzymuję cały kontakt z naszym doświadczonym zespołem, który będzie wspierał ich w swojej działalności.
JEDNOSTKI WŁASNE
70
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wsparcie w prowadzeniu sklepu;
- Wsparcie przy otwarciu sklepu;
- Wsparcie w aktualnych problemach;
- Wsparcie prawne;
- Szkolenia wstępne i bieżące;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Zatowarowanie: 50-70 tys. zł;
- Lokal: 1-7 tys. zł;
- Kwota startowa: 7,5 tys. zł;
- Umeblowanie: 22,5 tys. zł;
- Kaseton: 4-8 tys. zł;
- Kasa fiskalna, kamery, zabezpieczenie: 5 tys. zł;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć do współpracy;
- Odpowiedzialny przedsiębiorca;
- Zaangażowanie w rozwój marki;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SO FLY Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 8a, 58-100 Świdnica
536 153 469
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Rejek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SO FLY Sp. z o.o. (ul. Wrocławska 8a, 58-100 Świdnica ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SO FLY The Vape Shop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sofranchise.club.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!

Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.

– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.