Let’s Party
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PartyDeco – gigant branży i Twój partner
Myślisz o własnym biznesie? Chcesz się rozwijać, być samodzielnym i pracować na swój rachunek? Zastanawiasz się, jak to zrobić w sposób bezpieczny i opłacalny dla Ciebie?
Dołącz do branży party i prowadź własny sklep Let’s Party!
Let’s Party to luźna współpraca partnerska, bez opłat licencyjnych, franczyzowych oraz do której dostaniesz pełne przygotowanie i wsparcie podczas prowadzenia swojego biznesu.
Sieć sklepów partnerskich Let’s Party liczy już ponad 25 punktów sprzedażowych w Polsce. Wszystkie one działają w oparciu o współpracę z PartyDeco – europejskim liderem branży dekoracji.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
27
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie – począwszy od szkoleń w zakresie prowadzenia biznesu, pracy z produktem, przygotowanie do otwarcia i wsparcie po otwarciu. Również ogromne wsparcie marketingowe, cykliczne spotkania właścicieli sklepów, zamknięta grupa na Facebooku dla sklepów Let’s Party.
Wzorcowy projekt aranżacji sklepu;
- Wykaz mebli i wyposażenia sklepu wraz ze specyfikacją sprzętu i wskazaniem rekomendowanych wykonawców;
- Projekt aranżacji ekspozycji towaru;
- Promocja punktów stacjonarnych Let’s Party na stronie www.partydeco.com i kanałach SM;
- Pakiet materiałów marketingowych: dostęp do bazy zdjęć, filmów, banerów, plakaty, katalogi produktowe, grafiki i wskazówki do prowadzenia profili w social mediach etc.;
- Szkolenie wstępne dla partnera oraz ewentualnie jego pracowników w siedzibie oraz sklepie własnym PartyDeco;
- Asysta wdrożeniowa przedstawiciela PartyDeco w sklepie partnera, obejmująca m.in. wdrożenie standardów (Visual Merchandising) oraz szkolenie pracowników partnera;
- Kompletny podręcznik operacyjny
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Około 30 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal 18-80 mkw. (najlepiej z witryną), posiadanie firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PartyDeco Sp. z o.o.
ul. Piskorskiego 11, 70-809 Szczecin
721 506 509
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marta Turek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PartyDeco Sp. z o.o. (ul. Piskorskiego 11, 70-809 Szczecin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Let’s Party oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie letspartystore.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Bobo Bene to bawialnia w duchu pedagogiki Montessori. Jak zorganizować taki biznes?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Mama na pełen etat – tak jeszcze niedawno mówiła o sobie Oliwia Stępak. Teraz jako franczyzobiorczyni prowadzi własny sklep marki GoDan.
Zamknięcie galerii handlowych w czasie pandemii skłoniło Emilię Wasielewską do znalezienia sobie nowego zajęcia. Postawiła na GoDan. Jak jej idzie?
Największym wyzwaniem dla stacjonarnych sklepów z zabawkami są sklepy online. Przewagą tych pierwszych jest jednak obsługa.
GoDan ma już za sobą pierwsze tegoroczne otwarcia, a w planach kolejne.
Marka 5.10.15 co roku otwiera kilkanaście nowych placówek. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sklep z odzieżą dziecięcą?
Marka 5.10.15. nie zwalnia tempa, w ciągu ostatnich tygodni otworzyła 4 nowe sklepy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.