Leader School

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Leader School® to firma z ponad 23-letnim doświadczeniem, bardzo dynamicznie rozwijająca się jako sieć franczyzowa zarówno w dużych jak i w mniejszych miastach już od 12.000 mieszkańców. Tworzymy sieć zgodnie z Europejskim Kodeksem Franchisingu, co gwarantuje wysoką jakość współpracy w sieci i partnerskie relacje. Oferujemy możliwość prowadzenia własnej placówki edukacyjnej, jako własnej, niezależnej firmy, w ramach sieci franczyzowej pod marką Leader School®.
Każdy z naszych partnerów ma z jednej strony dużą niezależność w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, z drugiej - posługuje się marką rozpoznawalną na polskim rynku edukacyjnym, korzysta z najlepszych rozwiązań wszystkich placówek w sieci i sam je współtworzy.
Sprawdzony model prowadzenia placówek edukacyjnych oraz dostęp do najnowszych metod i narzędzi dydaktycznych sprawia, że partnerzy Leader School® odnoszą sukces i stają się liderami na lokalnych rynkach edukacyjnych.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
31
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzodawca w ramach systemu franczyzowego oferuje swoim franczyzobiorcom:
- Znany i rozpoznawalny logotyp Leader School, który jest powszechnie używanym znakiem towarowym.
- Technologie know-how.
- Fachową pomoc przy analizie rynku i narzędzia do zbadania potencjału rynku lokalnego.
- Przeprowadzenie realnej oceny rozwoju Leader School
w wybranym mieście. - Doradztwo i ocena lokalizacji oraz przekazanie standardów dotyczących wizerunku Leader School.
- Oszacowanie nakładów inwestycyjnych, które pozwoli dokładnie zaplanować wydatki związane z inwestycją.
- Przekazanie katalogu z wyposażeniem placówki Leader School (mebli, wystroju sal oraz materiałów edukacyjnych).
- Cykl szkoleń przygotowujących do zarządzania i prowadzenia Leader School:
- zapoznanie się z poszczególnymi produktami Leader School
w zakresie merytorycznym i administracyjnym, - prezentacja autorów naszych programów i książek,
- zapoznanie z procedurą rekrutacji pracowników,
- dostarczenie materiałów do przeprowadzenia profesjonalnej kampanii promocyjnej związanej
z otwarciem nowej siedziby Leader School, - prezentacja stosowanych systemów rozliczeniowych,
- przedstawienie strategii budowania zespołu i zarządzania kadrą,
- prezentacja technik marketingowych i strategii pozyskiwania klientów,
- społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
- zapoznanie się z poszczególnymi produktami Leader School
- Pełne doradztwo merytoryczne i logistyczne.
- Opieka metodyczna obejmująca konsultacje metodyczne.
- Kompleksowe cykle szkoleń dla pracowników ośrodków Leader School.
- Przedstawianie nowych produktów edukacyjnych.
- Udostępnienie najlepszych narzędzi reklamy i PR.
- Strona internetowa, na której prezentowana jest oferta Leader School, oferta poszczególnych ośrodków Leader School, system franczyzowy.
- Możliwość korzystania z platformy e-learningowej.
- Możliwość współpracy z Centrum Funduszy Strukturalnych.
- Współtworzenie i korzystanie z funduszu rozwoju sieci.
- Wyłączność na rynek w zakresie marki Leader School, jak i metod nauczania: Leo English, Leomaniak, BLF.
Zapewnienie wyłączności na wybranym przez Franczyzobiorcę terenie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 80-130 tys. zł (w skład inwestycji wchodzą: pakiet startowy, pakiet franczyzowy, wyposażenie szkoły, promocja i reklama oraz nakłady na remonty i przystosowanie placówki stanowiące część ruchomą inwestycji w zależności od potrzeb),
- jednorazowa opłata franczyzowa 12,5 tys. zł,
- opłaty licencyjne miesięczne - 1 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Franczyzobiorcą może być wyłącznie osoba fizyczna (wykluczone spółki kilku osób), inwestująca własne pieniądze i bezpośrednio zarządzająca przyznaną na mocy umowy licencją.
- Przed zawarciem umowy kandydat na franczyzobiorcę przechodzi 150 godzinne (2 edycje) szkolenie praktyczne.
i teoretyczne obejmujące wszystkie aspekty prowadzenia placówki Leader School. - Własny bądź wynajmowany lokal (80–200 mkw.), w którym będzie mieściło się biuro szkoły (sekretariat) oraz sale lekcyjne wyposażone zgodnie ze standardami Leader School (minimum
2-5 sal) o wysokim standardzie, gwarantującym klientom Leader School usługi na najwyższym poziomie. - Udział w ogólnopolskiej kampanii reklamowej + przeprowadzenie lokalnych działań reklamowych zgodnych ze standardami Leader School.
- Umiejętności organizacyjne i managerskie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Leader School
ul. Wierzbowa 21, Łódź 90-227
(42) 655 50 90
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Rojkowski
tel. 502 616 097
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Leader School (ul. Wierzbowa 21, Łódź 90-227). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Leader School oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie leaderschool.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Regionalne targi franczyzy „Pomysł na firmę” dobiegły końca. Kto znalazł sposób na biznes, a kto pozyskał franczyzobiorców?
Polscy pracownicy firm i urzędów znają lepiej angielski od Niemców i Szwajcarów.
O korzyściach wynikających z większej liczby partnerów w tym samym mieście opowiada Katarzyna Rojkowska, właścicielka sieci szkół Leader School.
Polska Organizacja Franczyzodawców ma już blisko 40 członków i partnerów. Na konferencji poświęconej franczyzie głos zabrali ekonomiści - Piotr Kuczyński i Wojciech Białek.
Właściciele Leader School doszli do wniosku, że pora zrzucić starą skórę. Ograniczyli liczbę dorosłych klientów, aby utworzyć więcej grup dziecięcych.

– Choć obecna sytuacja daleka jest od normalności, wcale nie jest to zły czas na otwieranie biznesu w branży edukacyjnej – uważa Dagmara Łuczka, franczyzodawczyni Cool-Turalnego Malucha.
Szkoła Pamięci to interes wart rozważenia dla wszystkich, którzy chcą sobie dorobić. Szczególnie jedna grupa zawodowa chętnie inwestuje w tę franczyzę.
Franczyzodawca Early Stage twierdzi, że jego szkoły wyróżniają się na tle konkurencji. Co jest ich przewagą?
– Obecnie konkurencja w naszej branży jest mniejsza, bo niektóre zajęcia dla dzieci nie mogą się odbywać on-line. To daje większe możliwości – mówi Piotr Nitecki, franczyzodawca Genius.
W przedszkole Montessori trzeba zainwestować nieco więcej niż w otwarcie tradycyjnego. Czy się opłaca? Czesne jest porównywalnej wysokości co w innych prywatnych przedszkolach.

W najbliższych miesiącach franczyzodawca Gigantów Programowania planuje skupić się na ekspansji zagranicznej. A co z rozwojem sieci w Polsce?
Edukido szybko zareagowało na kryzys związany z pandemią, obniżając opłaty swoim franczyzobiorcom. Dzisiaj działalność firmy wraca do normy.
Wystarczy 10 tys. zł na start, żeby zostać franczyzobiorcą konceptu Genius. Ile można zarobić?
Warsztaty z druku 3D to pomysł na biznes marki Edu3Dkacja. Koncept właśnie zaczął poszukiwania franczyzobiorców.
Warsztaty savoir vivre’u dla najmłodszych – z taką ofertą wkracza na franczyzowy rynek marka Cool-turalny Maluch.
Franczyzodawca Gigantów Programowania twierdzi, że większość uczniów ocenia zajęcia on-line równie dobrze lub lepiej niż naukę stacjonarną. Czy wybiorą zdalną formę nauczania również po pandemii?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i salon aut poleasingowych.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Honda, Concept Energy, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD, Majster Budowlane ABC.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.