ABC

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Z nami Ty jesteś marką”
ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów prowadzona przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego, opartego na zasadach franczyzy. Właściciele sklepów spożywczych, alkoholowych posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką” to sam właściciel zarządza swoim biznesem, bo to on najlepiej go zna. Sam franczyzobiorca najlepiej zaspokaja potrzeby konsumentów, bo wie o nich najwięcej. Dzięki temu oferta sklepów ABC jest idealnie dopasowana do lokalnych potrzeb.
Oferta partnerska ABC skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i dla nowych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność na rynku.
W ciągu ponad 20 lat sieć ABC stała się znaną i lubianą marką sklepów wśród Polaków, zdobywając bardzo wysoką pozycję w tym segmencie sprzedaży. Obecnie do sieci należy ponad 9000 sklepów w całej Polsce. Co 8. sklep małego formatu należy do sieci sklepów ABC.
Dowiedz się więcej: www.noweabc.pl
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 9000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskujesz dołączając do sieci ABC?
- biznesową niezależność - pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu.
- wizualizację zewnętrzną sklepu - spersonalizowany sklep z własną nazwą i logotypem ABC.
- gotowy model biznesowy – sprawdzone rozwiązania zwiększające obroty sklepu (meble, sprzęt chłodniczy czy narzędzia do budowania sali sprzedaży).
- efektywne wsparcie marketingowe – profesjonalne materiały marketingowe oraz wsparcie kluczowych aktywności w mediach tradycyjnych i digitalowych.
- atrakcyjne promocje oferowane wyłącznie właścicielom sklepów ABC w hurtowniach Eurocash Cash & Carry (już 180 hurtowni w całej Polsce) oraz na platformie mojpos.pl.
- System kasowy ABC – nowoczesne rozwiązanie ułatwiające zarządzanie Twoim sklepem.
- dostęp do Akademii Umiejętności Eurocash – jest to platforma internetowa dla Ciebie i Twoich pracowników, gdzie znajdziesz ofertę szkoleń, warsztatów, kursów oraz konferencji.
- opiekę Doradcy Biznesowego – stały kontakt z naszymi specjalistami.
Korzyści finansowe
- dołączając do sieci możesz zyskać nawet 30 000 zł w skali roku!*
(*Suma wartości dla właściciela, który dołącza do sieci ABC, składająca się z: inwestycji w branding sklepu, inwestycji w System kasowy ABC, rocznego maksymalnego rabatu wynikającego z siatki rabatowej klienta ABC (przy zakupach za min. 35 tys. zł/mies. zgodnie z warunkami umowy franczyzowej), materiałów marketingowych wspierających promocje, dodatkowej refundacji za zakupy wybranych produktów w hurtowniach EC C&C (retro) oraz 6-miesięcznego zwolnienia z opłat marketingowych).
Dowiedz się więcej: www.noweabc.pl
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt ustalany jest indywidualnie dla każdej nowej inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.