ABC

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
„Z nami Ty jesteś marką”
ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów prowadzona przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego, opartego na zasadach franczyzy. Właściciele sklepów spożywczych, alkoholowych posiadają pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką” to sam właściciel zarządza swoim biznesem, bo to on najlepiej go zna. Sam franczyzobiorca najlepiej zaspokaja potrzeby konsumentów, bo wie o nich najwięcej. Dzięki temu oferta sklepów ABC jest idealnie dopasowana do lokalnych potrzeb.
Oferta partnerska ABC skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i dla nowych przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność na rynku.
W ciągu ponad 20 lat sieć ABC stała się znaną i lubianą marką sklepów wśród Polaków, zdobywając bardzo wysoką pozycję w tym segmencie sprzedaży. Obecnie do sieci należy ponad 9000 sklepów w całej Polsce. Co 8. sklep małego formatu należy do sieci sklepów ABC.
Dowiedz się więcej: www.noweabc.pl
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 9000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskujesz dołączając do sieci ABC?
- biznesową niezależność - pełną swobodę działania i organizowania swojego biznesu.
- wizualizację zewnętrzną sklepu - spersonalizowany sklep z własną nazwą i logotypem ABC.
- gotowy model biznesowy – sprawdzone rozwiązania zwiększające obroty sklepu (meble, sprzęt chłodniczy czy narzędzia do budowania sali sprzedaży).
- efektywne wsparcie marketingowe – profesjonalne materiały marketingowe oraz wsparcie kluczowych aktywności w mediach tradycyjnych i digitalowych.
- atrakcyjne promocje oferowane wyłącznie właścicielom sklepów ABC w hurtowniach Eurocash Cash & Carry (już 180 hurtowni w całej Polsce) oraz na platformie mojpos.pl.
- System kasowy ABC – nowoczesne rozwiązanie ułatwiające zarządzanie Twoim sklepem.
- dostęp do Akademii Umiejętności Eurocash – jest to platforma internetowa dla Ciebie i Twoich pracowników, gdzie znajdziesz ofertę szkoleń, warsztatów, kursów oraz konferencji.
- opiekę Doradcy Biznesowego – stały kontakt z naszymi specjalistami.
Korzyści finansowe
- dołączając do sieci możesz zyskać nawet 30 000 zł w skali roku!*
(*Suma wartości dla właściciela, który dołącza do sieci ABC, składająca się z: inwestycji w branding sklepu, inwestycji w System kasowy ABC, rocznego maksymalnego rabatu wynikającego z siatki rabatowej klienta ABC (przy zakupach za min. 35 tys. zł/mies. zgodnie z warunkami umowy franczyzowej), materiałów marketingowych wspierających promocje, dodatkowej refundacji za zakupy wybranych produktów w hurtowniach EC C&C (retro) oraz 6-miesięcznego zwolnienia z opłat marketingowych).
Dowiedz się więcej: www.noweabc.pl
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt ustalany jest indywidualnie dla każdej nowej inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
15 października to kolejny dzień Targów Franczyza. Ci, którzy szukają pomysłu na biznes mają okazję spotkać w jednym miejscu przedstawicieli wielu znanych marek franczyzowych.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.
W branży spożywczo-przemysłowej nie brakuje sprawdzonych pomysłów na biznes. Wiele z nich będzie można poznać bliżej podczas Targów Franczyza.
Grupa Eurocash uruchomiła internetową platformę typu marketplace, przeznaczoną dla małoformatowych sklepów. Skorzystają na tym także franczyzobiorcy.

Nowe i łatwiejsze zasady współpracy franczyzowej pod marką Lodolandia i SiGelato. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem przyczepy.
Dorota Fliegel porzuciła branżę mięsną i została franczyzobiorczynią Piekarni Oskroba. Czy nie żałuje swojej decyzji?
Sieć ABC na kołach wchodzi do kolejnego województwa. Jakie warunki trzeba spełnić, aby prowadzić mobilny sklep?
Biznes sklepów spożywczych podczas pandemii złapał drugi oddech, ale nadal pozostał wybitnie konkurencyjny.
Paweł Sasin wyremontował rodzinną stodołę i postawił na produkcję kombuchy – napoju, którego próżno było wówczas szukać na polskim rynku. Czy biznes w niszy się opłaca?

W ubiegłym roku otworzyły się 204 sklepy pod szyldem Lewiatana. Jak sobie radzą franczyzobiorcy marki?
Chcesz wiedzieć jak zarobić 20 tys. zł miesięcznie? Dołącz do nas!
Julita Szulczyk prowadzi ośmiotysięczny sklep sieci Żabka. Zarówno sklep, jak i franczyzobiorczyni są wyjątkowe. Co je różni od pozostałych?
Przychody franczyzobiorców Używek Świata wynoszą miesięcznie średnio 110 tys. zł. To daje dochód przed opodatkowaniem na poziomie 15-17 tys. zł.
Jeden z pierwszych franczyzobiorców Husse współpracuje z firmą już trzynaście lat. Jak zmienił się biznes w tym czasie?
Żabka z początkiem roku wprowadziła zmiany w systemie rozliczeń z franczyzobiorcami. Obecny system gwarantuje przychód każdemu franczyzobiorcy Żabki, nie tylko nowym.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.