Toy Planet

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Toy Planet to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów oraz wysp handlowych Toy Planet dla dzieci, specjalizująca się w sprzedaży markowych zabawek. Celem sieci jest tworzenie przyjaznych miejsc dla Małych i Dużych Klientów, gdzie każdy może poczuć się wyjątkowo. Sklepy oraz wyspy Toy Planet wyróżnia gwarancja najwyższej jakości produktów, ich bezpieczeństwo oraz świetnie wyszkolony personel, który doskonale rozumie potrzeby najmłodszych oraz ich rodziców.
Obecnie sieć sklepów oraz wysp Toy Planet jest liderem w sprzedaży zabawek dla dzieci. To doskonale rozpoznawalna marka, która cieszy się ogromnym zaufaniem tysięcy Klientów od ponad 10-ciu lat. W swojej ofercie posiada produkty znanych i popularnych producentów ( w tym m. in.: Playmobil, Lego, Mattel, Hasbro, Fisher Price, Hape, Tomy, Tolo, Cobi, Nikko, Bruder etc.). Produkty dostępne w sklepach oraz na wyspach są przeznaczone dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Oferowany asortyment jest odpowiednio przemyślany, tak aby jak najlepiej dbać o rozwój, komfort i dobre samopoczucie każdego dziecka.
Obecnie sieć Toy Planet posiada około 40 sklepów z zabawkami, które zlokalizowane są głównie w centrach i galeriach handlowych.
Zapraszamy do współpracy!
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
39
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- sprawdzona koncepcja przyjaznych sklepów dla najmłodszych;
- najlepsze lokalizacje w centrach handlowych;
- kompleksowa pomoc w otwarciu sklepu;
- bezpłatne szkolenia;
- wsparcie marketingowe;
- niski koszt inwestycji;
- szybki zwrot z inwestycji;
- swoboda działania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sklep
- kwota inwestycji: 120 tys. zł
- opłata wstępna: brak
- opłata bieżąca: 3 proc. od obrotu netto
- opłata marketingowa: brak
Wyspa handlowa Toy Planet
- kwota inwestycji: 34 tys. zł
- opłata wstępna: brak
- opłata bieżąca: 3 proc. od obrotu netto
- opłata marketingowa: brak
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania odnośnie lokalizacji
Sklep:
- powierzchnia lokalu: 50-200 mkw.,
- preferowane galerie i centra handlowe.
Wyspa handlowa Toy Planet:
- Kwota inwestycji: 34 tys. zł,
- Opłata wstępna: brak,
- Opłata bieżąca: 3 proc. od obrotu netto,
- Opłata marketingowa: brak,
- Powierzchnia wyspy: od 9 mkw.,
- Preferowane galerie i centra handlowe.
Od partnerów oczekujemy
- chęci do otwarcia i prowadzenia własnego sklepu bądź wyspy handlowej dla dzieci z zabawkami,
- pełnego zaangażowania i motywacji do pracy.
Nie wymagamy doświadczenia w branży!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Goduński mail: w.godunski@wojtex.net tel. 792 433 601
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Toy Planet Sp. z o.o. (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Toy Planet oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie toyplanet.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Macierzyństwo wcale nie musi być końcem kariery zawodowej. Wręcz przeciwnie – wiele kobiet dopiero po urodzeniu dziecka naprawdę rozwija skrzydła.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
Co robić, gdy własne oszczędności nie wystarczą na uruchomienie firmy? W nowym "FRANCHISING" radzimy, gdzie szukać dofinansowania i franczyzodawcy, który dołoży się do biznesu.
Czy we franczyzie można liczyć na szybki zwrot z inwestycji? W majowym numerze miesięcznika "FRANCHISING" opisujemy biznesy, które pozwolą najszybciej zarobić.
McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.

– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.

Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Godan Strefa Uśmiechu chce otworzyć 30 sklepów franczyzowych w 2020 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Wystarczy 30 tys. zł, żeby otworzyć sklep marki Godan. Na ten krok zdecydowali się Magdalena i Sebastian Mirońscy. Czy to była dobra decyzja?
Kanz do końca tego roku chce otworzyć jeszcze dwa salony z odzieżą dla dzieci. W jakich miastach szuka franczyzobiorców?
– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.