Kurier BTL Franczyza / Za przystąpienie do sieci Kurier BTL Franczyza przedsiębiorca nie płaci opłaty licencyjnej. Jedyne koszty jakie ponosi są związane z opłatą abonamentową – jest to stała kwota 500 zł miesięcznie.
Wtorek
08.01.2019
Krzysztof Lisaj wie, jak dywersyfikować ryzyko. Prowadził dwie własne firmy, gdy zdecydował się zainwestować we franczyzę. Na jaką markę postawił?
 

Zapotrzebowanie na przesyłki kurierskie wciąż rośnie. Krzysztof Lisaj rok temu postanowił wykorzystać sytuację na rynku i otworzyć swój własny punkt paczkowy w Pile. – Jestem franczyzobiorcą Kurier BTL od listopada 2017 roku. Zanim podjąłem decyzję o współpracy z firmą przyjrzałem się innym franczyzodawcom z branży kurierskiej. Kurier BTL według mnie miał najbardziej atrakcyjną ofertę na rynku. Swoim partnerom zapewnia najlepsze narzędzia do pozyskiwania klientów – mówi Krzysztof Lisaj, franczyzobiorca Kurier BTL.

Franczyzobiorca traktował punkt paczkowy jako dodatek do prowadzonego biznesu.  Mam firmę transportową oraz biuro ubezpieczeń. Dzięki własnej działalności zdobyłem klientów, którzy teraz dodatkowo mogą korzystać z naszych usług kurierskich – zapewnia Lisaj.

Kiedy współpraca jest opłacalna?

By współpraca z Kurier BTL była opłacalna dla franczyzobiorcy przede wszystkim musi on dokładnie zbadać zapotrzebowanie na usługi kurierskie na rynku lokalnym. – Przyszły franczyzobiorca musi sprawdzić dostępność usług kurierskich w okolicy, znaleźć odpowiednie miejsce na prowadzenie tego biznesu, dowiedzieć się czy podobne punkty istnieją już w okolicy oraz w jakich cenach konkurencyjne firmy sprzedają swoje usługi – dodaje Lisaj.

Franczyzodawca chętnie współpracuje z przedsiębiorcami, którzy posiadają już swój lokal. Założenia są takie, żeby każdy klient miał punkt kurierski w odległości nie większej niż 14 minut pieszo w mieście i do 15 minut jazdy samochodem na wsi. – Chcemy współpracować z przedsiębiorcami, którzy prowadzą punkty usługowe bądź handlowe i zamierzają poszerzyć swoją ofertę o usługi kurierskie. Nasza firma pozostawia duża swobodę przedsiębiorcy. Jeśli przedsiębiorca chce prowadzić Punkt Paczkowy, to czemu mamy mu tego zakazać? – mówi Ireneusz Koniecko, prezes zarządu BTL Logistik.

Elastyczny franczyzodawca

Krzysztof Lisaj zwraca uwagę, że franczyzodawca jest bardzo otwarty na nowe rozwiązania, które zgłaszają franczyzobiorcy.  Każda zgłoszona przez nas uwaga jest weryfikowana. Franczyzodawcy bardzo zależy na tym, by franczyzobiorca miał jak najlepsze narzędzia do sprzedawania swoich usług – komentuje Lisiaj. Ale nie tylko na tym polu franczyzodawca wykazuje się elastycznością. Krzysztof Lisaj zaznacza, że Kurier BTL  nie narzuca wygórowanych wymagań co do wyglądu lokalu. Franczyzobiorca ma wpływ na ostateczny wygląd punktu paczkowego. – Podstawowe wyposażenie placówki to biurko, regał, krzesło dla klienta, waga, drukarka, komputer z dostępem do internetu. Ponadto punkt paczkowy otrzymuje wizualizację wnętrza lokalu. Natomiast jeśli otwiera się już w lokalu, w którym jest prowadzona inna działalność, wówczas graficy przygotowują indywidualną wizualizację dla danego punktu – tłumaczy Lisaj. 

Jak zapewnia franczyzodawca Kurier BTL, przedsiębiorca może liczyć na wsparcie handlowe przy zawieraniu umów z klientami, pomoc w dystrybucji materiałów reklamowych, cykliczne szkolenia z przedstawicielami firm kurierskich, które podnoszą kwalifikacje pracowników. – Sukces w tej branży można osiągnąć nie mając doświadczenia, jednak trzeba odbyć odpowiednie kursy, które oferuje firma. Proces szkoleniowy jest przygotowany pod danego przedsiębiorcę i zespół pracowników – mówi Ireneusz Koniecko.

Krzysztof Lisaj podkreśla, że za przystąpienie do sieci Kurier BTL Franczyza przedsiębiorca nie płaci opłaty licencyjnej. Jedyne koszty jakie ponosi są związane z opłatą abonamentową za korzystanie z systemu zamówień, w którym jest dostęp do wszystkich kurierów – jest to stała kwota 500 zł miesięcznie.

 


Krzysztof Lisaj, franczyzobiorca Kurier BTL / "Kurier BTL według mnie ma najbardziej atrakcyjną ofertę na rynku. Swoim partnerom zapewnia najlepsze narzędzia do pozyskiwania klientów".

POPULARNE NA FORUM

Punkt przesyłek kurierskich

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

74 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Broker Kurierski

Do Koszałka Można coś więcej o ship center

6 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2022
Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

74 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

74 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

74 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021