Biznes nie tylko dla mam

Potencjalny franczyzobiorca Przedszkola Pod Magnolią powinien dysponować co najmniej 240 tys. zł na inwestycję. Koszty remontu budynku, w którym ma mieścić się przedszkole, franczyzodawca szacuje na minimum 150 tys. zł.
Wtorek
23.02.2016
Właściciel sieci Przedszkoli pod Magnolią stawia na rozwój poprzez franczyzę. Czy to dobry czas na inwestycję w prywatne przedszkole?
 

Rząd przyjął nowelizację ustawy o systemie oświaty, przywracając obowiązek szkolny dla 7-latków. Nowa ustawa może rykoszetem uderzyć w trzylatków. Jeśli sześciolatki zostaną w przedszkolach, prawdopodobnie zabraknie w nich miejsc dla dzieci urodzonych w 2013 roku. Dla ich rodziców to zła wiadomość, dla właścicieli prywatnych przedszkoli – wręcz przeciwnie. Przynajmniej przez najbliższy rok nie powinno zabraknąć im klientów. Żeby nie martwić się o nich również w kolejnych latach, dobrze wprowadzić do oferty coś, co wyróżni placówkę na tle samorządowych przedszkoli. Może to być intensywna nauka języka obcego, większy nacisk na artystyczne zajęcia czy specjalna oferta żywieniowa (np. dieta wegeteriańska). Coś co przyciągnie rodziców a czego nie znajdą w publicznym przedszkolu.

Doświadczenie w prowadzeniu prywatnych przedszkoli ma właściciel sieci Przedszkoli Pod Magnolią, który posiada sześć własnych placówek  wszystkie działają w Krakowie.

Udało nam się stworzyć markę rozpoznawalną zarówno wśród rodziców, jak i nauczycieli. Wyróżniamy się nowoczesnym podejściem do edukacji oraz tym, że szczególną uwagę zwracamy na efektywne nauczanie języków obcych. Ponadto dbamy o bezpieczeństwo dzieci i zdrowe żywienie – oferujemy własną zdrową kuchnię z indywidualnym jadłospisem dostosowanym do potrzeb dziecka.  Zapewniamy też dowóz dzieci do przedszkola i do domu – mówi Justyna Pacuła, właściciel sieci Przedszkoli Pod Magnolią.

Pierwsze Przedszkole Pod Magnolią powstało osiem lat temu. We wrześniu właściciel sieci planuje też otwarcie pierwszej w Krakowie międzynarodowej szkoły podstawowej i gimnazjum – English Primary School – z wykładowym językiem angielskim.

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien dysponować co najmniej 240 tys. zł na inwestycję. Koszty remontu budynku, w którym ma mieścić się przedszkole, franczyzodawca szacuje na minimum 150 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 50 tys. zł, bieżąca 5 tys. zł miesięcznie.

Przy założeniu, że do przedszkola będzie uczęszczać 50 dzieci, inwestycja zwróci się najpóźniej po upływie dwóch lat – zapewnia franczyzodawca.

W ramach opłaty franczyzowej przedsiębiorca otrzymuje m.in.: know-how dotyczące prowadzenia przedszkola, pomoc w rekrutacji kadry pedagogicznej, wsparcie przy załatwianiu wszelkich spraw formalnych oraz w znalezieniu najlepszej lokalizacji dla przedszkola. Lokal przeznaczony na placówkę przedszkolną musi spełnić szereg wymagań wynikających z obowiązujących przepisów. Franczyzodawca zapewnia, że pomaga dostosować obiekt, aby franczyzobiorca bez problemu uzyskał stosowne pozwolenia od sanepidu oraz Straży Pożarnej. Przedszkola Pod Magnolią najczęściej mają 200-400 m2 powierzchni i są zlokalizowane na osiedlach, na których mieszka dużo rodzin z małymi dziećmi.


POPULARNE NA FORUM

What is academic essay writing?

Academic essay is a exact writing type which has its own set of norms, rules. The main purpose of these essays is to influence the readers into a exact and reasoned talk....

1 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Inspire the students to learn writing

The student life is the most very beautiful period of life. It has to be lived most carefully because it is the base for the other three step of life. If this stage of life is...

1 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Z korepetytora na dyrektora

Hm, ciekawe - i pracować z dziećmi mogą osoby bez przygotowania pedagogicznego? Trochę to dziwne...

3 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

Jasne, że się opłaca! W ogóle branża szkoleniowa daje dużo satysfakcji - i organizatorom, i uczestnikom :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Firma szkoleniowa - pomysły na aktywizację uczestników

Jest dużo metod - praca projektowa, case study. Dobre efekty daje też odrobina rywalizacji na zajęciach :)

5 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Półkolonie dają zysk

Fakt, na półkoloniach mozna się dorobić. Z tym, że sezonowo. Chyba, że ktoś myśli nad dodatkową organizacją także warsztatów całorocznych :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

The more taught we are the less demanding it is to settle on educated choices and our aptitudes and capacities are much looked for after by businesses. An a valid example would...

2 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018