art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 14.03.2006

Młodzież na rynku pracy

15 marca 2006 roku ponad 1500 uczniów z całej Polski weźmie udział w „Dniu Przedsiębiorczości”. Impreza odbędzie się w 13 hipermarketach Hypernova oraz 11 supermarketach Albert. Akcja, której pomysłodawcą i organizatorem jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, daje szansę młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.03.2006

Franczyzowy Albert w Rybarzowicach

8 marca w Rybarzowicach rozpocznie działalność szósty w Polsce franczyzowy supermarket Albert. Ponieważ otwarcie przypada na Dzień Kobiet, Albert przygotował dla klientek szereg atrakcji.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.02.2006

Czy jest miejsce dla kolejnej sieci supermarketów?

- rozmowa ze Zdzisławem Potempą, dyrektorem ds. franczyzy firmy Ahold.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.02.2006

Rynek w czasach transformacji

Największe sieci handlowe na rynkach krajów transformacji stosują strategię rozwoju poprzez fuzję i przejęcia oraz dywersyfikowanie portfolio.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.02.2006

Tesco chce podbić rynek USA

Tesco chce podbić rynek USA. Brytyjska sieć supermarketów Tesco planuje wejść na rynek amerykański. Już w przyszłym roku będzie otwierać w Stanach Zjednoczonych swoje sklepy.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.01.2006

Wielkie roszady w hurtowej czołówce

Zaostrza się rywalizacja o najlepsze firmy hurtowe w Polsce. W efekcie rosną ich wyceny, a branżę czeka zmiana na pozycji wicelidera.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.01.2006

Ruszyła rekrutacja polskich kadr

Wejście niemieckiej sieci dyskontów Aldi do Polski jest już tylko kwestią czasu. Właśnie rozpoczęła poszukiwanie kadr.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.01.2006

350 sklepów na koniec roku

Sieć sklepów spożywczych, której rozwój wspiera firma dystrybucyjna McLane Polska, chce w tym roku przyłączyć blisko 50 nowych placówek.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.01.2006

Sprzedaż zgodnie z planem

Lubelskie Eldorado osiągnęło prognozowane 1,3 mld zł przychodów ze sprzedaży.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.01.2006

Chłopskie Jadło na swoim

Krakowska Grupa Chłopskie Jadło zrezygnowała z uruchamiania sklepów franczyzowych. Chce zbudować sieć własnych placówek handlowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.01.2006

ShopPracz w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć sklepów chemicznych ShopPracz.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.12.2005

Konsolidacja hurtu z wizją upublicznienia

Polska Sieć Handlowa Unia skokowo zwiększa obroty i zasięg. Niewykluczone, że wzorem Eldorado i Eurocasha wejdzie na giełdę.

art. spożywcze i przemysłowe | 14.12.2005

250-300 mln zł na inwestycje

Francuzi, choć nie są wolni od obaw dotyczących przyszłości handlu wielkopowierzchniowego w Polsce, mają śmiałe plany rozwoju. Carrefour Polska, właściciel hipermarketów Carrefour i supermarketów Champion i Globi, chce podwoić stan posiadania nad Wisłą.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.12.2005

Pączki znowu na sprzedaż

Dunkin’ Donuts - największa na świecie sieć kawiarniano-cukiernicza po raz kolejny zmieni właściciela.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.12.2005

Sklepy Lewiatan chcą pozwać pracodawców

Gdy pracodawcy z Lewiatana zaprotestowali przeciwko przywilejom górniczym, ślązacy przestali robić zakupy w sklepach sieci handlowej o nazwie Lewiatan. - Ludzie mylą nas z nimi - mówią sklepikarze i zamierzają pozwać pracodawców do sądu.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.12.2005

Dyskonty wchodzą mocno do gry

Do 2010 r. udział wielkich sklepów i dyskontów w detalu wzrośnie do 50 proc. Dlatego mniejsze firmy muszą zewrzeć szyki. Krajowi detaliści muszą się wziąć w garść i szybko tworzyć sieci.

art. spożywcze i przemysłowe | 01.12.2005

80 mln zł rocznie na inwestycje

Francuska sieć E.Leclerc chce otwierać tylko 2-3 sklepy rocznie. Ale nie wyklucza przejęć - nawet całych sieci.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.11.2005

BOS przejął sieć Berti

Białostocki dystrybutor artykułów spożywczych znów się powiększył. Tym razem nie o hurtownika, lecz o sieć supermarketów.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.11.2005

Słabe wyniki Wal-Marta

Seria huraganów i drogie paliwa płynne ograniczyły w minionym kwartale wzrost zysku Wal-Mart Stores. Firma liczy jednak na poprawę wyników dzięki rozszerzeniu asortymentu i energicznej reklamie.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Eldorado rozmawia o przejęciach

Czwarty kwartał będzie decydujący dla realizacji planów Eldorado - zapowiada Artur Kawa, prezes przedsiębiorstwa. W trzecim kwartale spółka zanotowała trzykrotny wzrost zysku netto - dzięki sprzedaży nieruchomości.

  pierwsza
  poprzednia
48
49
51
52