Kids Studio

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Jesteśmy jedynym w Polsce franczyzowym projektem przestrzeni sportowych dedykowanych dzieciom. Oferujemy liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, silnie akcentując znaczenie wychowania poprzez sport. Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów, oferujących szeroki zakres zajęciowy, oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych. W naszej ofercie znajdują się zespoły taneczno rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.

Proponowane przez nas zajęcia i rozwiązania są efektem stosowania aktualnie obowiązujących światowych wzorców. Ważnym punktem polityki Kids Studio jest nieustanny rozwój oferty i ulepszanie istniejących propozycji.

Stale inwestujemy w kadrę. Opracowaliśmy standardy skutecznej komunikacji i obsługi klienta, którymi chętnie się z Państwem podzielimy. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, aby stale podnosili swoje kompetencje i byli wizytówką Kids Studio. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.

Wiemy, że udana partnerska współpraca opiera się na fundamentalnym założeniu, że sukces całej marki zależy od sukcesu pojedynczych przedsiębiorstw działających pod jej szyldem. Będziemy szczęśliwi, mogąc dzielić się z Państwem naszym doświadczeniem i pasją włożoną w tworzenie marki Kids Studio.

JEDNOSTKI WŁASNE

2 jednostki własne w Łodzi:

Kids Studio Łódź

Kids Studio Open Space Łódź

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2 Jednostki franczyzowe:

Kids Studio Gdynia

Kids Studio Zgierz 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Marka Kids Studio

Stając się franczyzobiorcą Kids Studio od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki Kids Studio.

Dostęp do know-how

Przystępując do sieci franczyzowej Kids Studio, uzyskujecie Państwo dostęp do know-how firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków i wypracowywania strategii rynkowych otrzymujecie Państwo gotowy wzór postępowania.

Wsparcie ze strony właściciela

Będąc właścicielem i twórcą marki Kids Studio, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.

Korzyści z działań marketingowych

Wejście do sieci franczyzowej Kids Studio, daje możliwość korzystania z efektów dużej kampanii reklamowej organizowanej przez dawcę licencji dla całej sieci.

Kształcenie i rozwój

Kids Studio oferuje autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w niezbędnym zakresie. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez nas programu zajęć. Przekażemy też Państwu podręcznik standardów operacyjnych. Przez cały okres prowadzenia działalności będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Min. kwota inwestycji:

od 40 000 PLN

Wykupienie licencji:

10 000 PLN

Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz:

od 20 000 PLN

Stała opłata miesięczna:

1 000 PLN

Roczna opłata marketingowa:

3 000 PLN

  • UWAGA: Wszystkie podane koszty stanowią wartości do negocjacji. Kwoty są cenami netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Warunki systemu franczyzowego Kids Studio:

  • Miasto powyżej 10 tys. mieszkańców
  • Warunki lokalowe: lokal min. 150 m2

Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:

  • Osobiste zaangażowanie
  • Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
  • Umiejętności pracy z ludźmi
  • Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

JT Promotion Jarosław Tomczewski

ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź

606 260 789

biuro@kids-studio.pl

kids-studio.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Jarosław Tomczewski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Kids Studio.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma JT Promotion Jarosław Tomczewski (ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kids Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kids-studio.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.