Kids Studio

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy jedynym w Polsce franczyzowym projektem przestrzeni sportowych dedykowanych dzieciom. Oferujemy liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, silnie akcentując znaczenie wychowania poprzez sport. Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów, oferujących szeroki zakres zajęciowy, oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych. W naszej ofercie znajdują się zespoły taneczno rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.
Proponowane przez nas zajęcia i rozwiązania są efektem stosowania aktualnie obowiązujących światowych wzorców. Ważnym punktem polityki Kids Studio jest nieustanny rozwój oferty i ulepszanie istniejących propozycji.
Stale inwestujemy w kadrę. Opracowaliśmy standardy skutecznej komunikacji i obsługi klienta, którymi chętnie się z Państwem podzielimy. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, aby stale podnosili swoje kompetencje i byli wizytówką Kids Studio. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.
Wiemy, że udana partnerska współpraca opiera się na fundamentalnym założeniu, że sukces całej marki zależy od sukcesu pojedynczych przedsiębiorstw działających pod jej szyldem. Będziemy szczęśliwi, mogąc dzielić się z Państwem naszym doświadczeniem i pasją włożoną w tworzenie marki Kids Studio.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne w Łodzi:
Kids Studio Łódź
Kids Studio Open Space Łódź
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 Jednostki franczyzowe:
Kids Studio Gdynia
Kids Studio Zgierz
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Marka Kids Studio
Stając się franczyzobiorcą Kids Studio od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki Kids Studio.
Dostęp do know-how
Przystępując do sieci franczyzowej Kids Studio, uzyskujecie Państwo dostęp do know-how firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków i wypracowywania strategii rynkowych otrzymujecie Państwo gotowy wzór postępowania.
Wsparcie ze strony właściciela
Będąc właścicielem i twórcą marki Kids Studio, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.
Korzyści z działań marketingowych
Wejście do sieci franczyzowej Kids Studio, daje możliwość korzystania z efektów dużej kampanii reklamowej organizowanej przez dawcę licencji dla całej sieci.
Kształcenie i rozwój
Kids Studio oferuje autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w niezbędnym zakresie. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez nas programu zajęć. Przekażemy też Państwu podręcznik standardów operacyjnych. Przez cały okres prowadzenia działalności będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Min. kwota inwestycji:
od 40 000 PLN
Wykupienie licencji:
10 000 PLN
Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz:
od 20 000 PLN
Stała opłata miesięczna:
1 000 PLN
Roczna opłata marketingowa:
3 000 PLN
- UWAGA: Wszystkie podane koszty stanowią wartości do negocjacji. Kwoty są cenami netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki systemu franczyzowego Kids Studio:
- Miasto powyżej 10 tys. mieszkańców
- Warunki lokalowe: lokal min. 150 m2
Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:
- Osobiste zaangażowanie
- Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
- Umiejętności pracy z ludźmi
- Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JT Promotion Jarosław Tomczewski
ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź
606 260 789
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Tomczewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JT Promotion Jarosław Tomczewski (ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kids Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kids-studio.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Targi Pomysł na firmę za nami. Franczyzodawcy i poszukiwacze pomysłów na biznes mają powody do zadowolenia.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Jeśli do szkoły Kids Studio uczęszczać będzie 100-150 uczniów, to można liczyć na 10-15 tys. zł zysku miesięcznie - mówi Jarosław Tomczewski, właściciel marki Kids Studio.

Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.

– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Ewa i Stefan Mazurek z kursem Soward Skills ruszyli pół roku temu. Teraz prowadzą zajęcia już w kilku lokalizacjach i planują uruchomienie kolejnych.
Z Mathriders można współpracować jako niezależny nauczyciel albo otworzyć placówkę pod logo marki. Który model przyciąga więcej chętnych?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.