Kids Studio

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy jedynym w Polsce franczyzowym projektem przestrzeni sportowych dedykowanych dzieciom. Oferujemy liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, silnie akcentując znaczenie wychowania poprzez sport. Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów, oferujących szeroki zakres zajęciowy, oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych. W naszej ofercie znajdują się zespoły taneczno rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.
Proponowane przez nas zajęcia i rozwiązania są efektem stosowania aktualnie obowiązujących światowych wzorców. Ważnym punktem polityki Kids Studio jest nieustanny rozwój oferty i ulepszanie istniejących propozycji.
Stale inwestujemy w kadrę. Opracowaliśmy standardy skutecznej komunikacji i obsługi klienta, którymi chętnie się z Państwem podzielimy. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, aby stale podnosili swoje kompetencje i byli wizytówką Kids Studio. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.
Wiemy, że udana partnerska współpraca opiera się na fundamentalnym założeniu, że sukces całej marki zależy od sukcesu pojedynczych przedsiębiorstw działających pod jej szyldem. Będziemy szczęśliwi, mogąc dzielić się z Państwem naszym doświadczeniem i pasją włożoną w tworzenie marki Kids Studio.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne w Łodzi:
Kids Studio Łódź
Kids Studio Open Space Łódź
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 Jednostki franczyzowe:
Kids Studio Gdynia
Kids Studio Zgierz
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Marka Kids Studio
Stając się franczyzobiorcą Kids Studio od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki Kids Studio.
Dostęp do know-how
Przystępując do sieci franczyzowej Kids Studio, uzyskujecie Państwo dostęp do know-how firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków i wypracowywania strategii rynkowych otrzymujecie Państwo gotowy wzór postępowania.
Wsparcie ze strony właściciela
Będąc właścicielem i twórcą marki Kids Studio, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.
Korzyści z działań marketingowych
Wejście do sieci franczyzowej Kids Studio, daje możliwość korzystania z efektów dużej kampanii reklamowej organizowanej przez dawcę licencji dla całej sieci.
Kształcenie i rozwój
Kids Studio oferuje autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców oraz ich pracowników obejmujący podstawy oraz specjalistyczną wiedzę w niezbędnym zakresie. Instruktorzy i instruktorki otrzymają wszystkie informacje dotyczące stworzonego przez nas programu zajęć. Przekażemy też Państwu podręcznik standardów operacyjnych. Przez cały okres prowadzenia działalności będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Min. kwota inwestycji:
od 40 000 PLN
Wykupienie licencji:
10 000 PLN
Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz:
od 20 000 PLN
Stała opłata miesięczna:
1 000 PLN
Roczna opłata marketingowa:
3 000 PLN
- UWAGA: Wszystkie podane koszty stanowią wartości do negocjacji. Kwoty są cenami netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki systemu franczyzowego Kids Studio:
- Miasto powyżej 10 tys. mieszkańców
- Warunki lokalowe: lokal min. 150 m2
Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:
- Osobiste zaangażowanie
- Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
- Umiejętności pracy z ludźmi
- Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JT Promotion Jarosław Tomczewski
ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź
606 260 789
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Tomczewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JT Promotion Jarosław Tomczewski (ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kids Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kids-studio.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Targi Pomysł na firmę za nami. Franczyzodawcy i poszukiwacze pomysłów na biznes mają powody do zadowolenia.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Jeśli do szkoły Kids Studio uczęszczać będzie 100-150 uczniów, to można liczyć na 10-15 tys. zł zysku miesięcznie - mówi Jarosław Tomczewski, właściciel marki Kids Studio.

Małemu Inżynierowi wciąż przybywa klientów, ale o nowych partnerów coraz trudniej. Jak firma chce temu zaradzić?
– Zajęcia edukacyjne dla dzieci to ostatnia rzecz, z której rezygnują świadomi rodzice – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów Edukido.
Pod nazwą Verbatoria w ponad 20 krajach działają ośrodki badań neurometrycznych i analizy wrodzonych talentów. Co to za biznes i jak się go prowadzi?
Chętni do prowadzenia warsztatów pod szyldem marki Cool-Turalny Maluch mogą liczyć na łatwiejszy start. Na czym polegają udogodnienia?
Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego nie spada. Czy sieć SzybkiAngielski.pl na tym korzysta?

Grzegorz Kranc zrezygnował z etatu nauczycielskiego i założył własny biznes we franczyzie. Jak mu się wiedzie?
Edukido szuka osób, które chciałyby otworzyć placówkę marki w Polsce, szczególnie w jej zachodniej części. Franczyzodawca przygotował promocję na start. Trzeba się jednak spieszyć, bo trwa ona tylko do 15 lipca.
Szkoła Giganci Programowania przez siedem lat otworzyła już ponad 50 placówek własnych oraz 70 franczyzowych.
Popyt na zdobywanie wiedzy będzie zawsze. Dlatego warto zarabiać na prowadzeniu własnej szkoły, razem np. z Akademią Umiejętności EDU, która oferuje biznes dla tych, którzy ciągle chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) szykuje się do zmiany modelu współpracy. Na czym będzie on polegał?
Monika Andraszek zrezygnowała z pracy w korporacji na rzecz działalności pod szyldem EZO, ponieważ chciała mieć więcej czasu dla dzieci. Jak jej idzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.