Modry Słoń

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Czeskie wydawnictwo Modry Słoń specjalizuje się w publikacji personalizowanych książek z bajkami dla dzieci, a także łamigłówek oraz pomocy dydaktycznych. Personalizacja polega na wpisaniu do książki prawdziwych imion i nazwisk małych czytelników i ich przyjaciół, a przygody dzieją się zawsze tam, gdzie dzieci naprawdę mieszkają.  Dzięki temu publikacje wydawnictwa skuteczniej niż inne książki motywują najmłodszych do czytania i pozwalają im poczuć magię ukrytą w opowieściach. W książkach można zamieścić albo zdjęcie dziecka, albo avatar zgodny z wyglądem dziecka oraz dedykację.

Naszymi klientami są rodzice, dziadkowie i opiekunowie dzieci, a także placówki edukacyjne (przedszkola, szkoły, domy kultury) fundujące dzieciom nagrody oraz prezenty np. na zakończenie roku szkolnego. Książki są kupowane również przez firmy na prezenty świąteczne w ramach funduszu socjalnego.

Wydawnictwo poszukuje w Polsce Partnerów, którzy profesjonalnie zajmą się sprzedażą książek i pomocy dydaktycznych. Praca polega na zbieraniu zamówień i przesyłaniu ich do naszej centrali. Produkcją książek i dostawą do klienta zajmuje się centrala wydawnictwa. Wiedzę na temat produktów oraz zamówień w internecie Partner otrzyma od wydawnictwa w ramach szkolenia wstępnego.

Od 1998 roku Modry Słoń wydał ponad 60 tytułów; są to książki napisane i zilustrowane specjalnie dla wydawnictwa. W Czechach każdy z tytułów stał się bestsellerem wśród pozycji dla najmłodszych. W 2001 roku wydawnictwo stworzyło Tangle Book – grę dydaktyczną, która otrzymała tytuł dobrej, mądrej zabawki („Right toy“). W Polsce działania naszego wydawnictwa objął patronatem telewizyjny kanał dziecięcy TVP abc.

W 2011 roku Modry Słoń zainicjowało projekt CZYTAM, w którym wzięły udział dzieci ze szkół podstawowych. Oceniano umiejętności czytania u dzieci przed i po przeczytaniu spersonalizowanej książki. Badanie wskazało, że dostosowanie treści książki do młodego czytelnika to niezwykle motywujące narzędzie w nauce czytania. Taką opinię wydało Czeskie Ministerstwo Edukacji, Młodzieży i Sportu – wyniki świadczyły o wzroście umiejętności czytania o 28%.

Modry Słoń regularnie uczestniczy w targach FOR KIDS i FOR BABIES. Wydawnictwo ma na swoim koncie nagrodę Grand Prix Awards za spersonalizowaną książkę „Robin“.

JEDNOSTKI WŁASNE

Opava - Czechy

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Działamy w Czechach, w Słowacji, we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, oraz w Bośni i Hercegowinie. W Polsce zdecydowaliśmy się w 2022 roku na sprzedaż licencji partnerskich.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Przygotowanie merytoryczne Partnera do procesu sprzedaży, m.in. przekazanie wiedzy na temat książek oraz pomocy dydaktycznych dla dzieci oferowanych przez wydawnictwo
  • Nauka obsługi platformy internetowej do sprzedaży książek
  • Wydrukowanie książki w języku polskim i dostawa
  • Przygotowanie materiałów reklamowych potrzebnych w procesie sprzedaży

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Cena licencji dla Partnera to 890 zł. Partner pokrywa tylko REALNY koszt ulotek i wizytówek. Wydawnictwo przesyła Partnerowi materiały potrzebne do prezentacji:

Spersonalizowane ulotki w formacie A3 z opisem wszystkich produktów.

Zestaw do prezentacji obejmuje:

  • 2x leporello (składana książka dla małych dzieci)
  • 2 klasyczne bajki
  • 2 książki z Avatarem
  • 2 przeplatanki
  • 200 wizytówek
  • 500 ulotek

Dodatkowo kwota licencji obejmuje szkolenie wstępne.

ZASADY WYNAGRODZENIA

Każdy klient wpisując kod Partnera zyskuje 5% w stosunku do cen w Internecie. Partner otrzymuje 20% liczone od ceny sprzedaży. Jeśli Partner sprzeda więcej niż 100 książek miesięcznie, automatycznie jego wynagrodzenie rośnie do 30% (i jest liczone od wszystkich książek). Okresem rozliczeniowym jest miesiąc.

Umowa agencji może być rozwiązana przez wydawnictwo, jeśli sprzedaż Partnera przez 3 miesiące nie przekroczy 100 książek. Partner zyskuje wyłączność na powiat. W Polsce jest 214 powiatów i 66 miast na prawach powiatów.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • sympatia wobec dzieci, czytanie książek, podstawowa wiedza o rynku wydawniczym,
  • umiejętności sprzedażowe, wiedza o technikach sprzedaży będzie atutem,
  • wiara w misję wydawnictwa – dzieci szybciej uczą się czytać przez spersonalizowane książki,
  • odwaga do podjęcia wyzwania na rynku książek i pomocy dydaktycznych,
  • UWAGA: kontakt z centralą w Czechach odbywa się po polsku.

Wydawnictwo wymaga od Partnera prowadzenia działań Public Relations w swoich mediach społecznościowych (facebook, instagram). Doświadczenie przy prowadzeniu sklepu internetowego będzie dodatkowym atutem. 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Modrý Slon s.r.o.

Válečkova 990/16, 747 05 Opava

j.kurda-slodkowska@modryslon.pl

modryslon.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Kontakt w Polsce: Joanna Kurda

kom. 607 040 454

email: j.kurda-slodkowska@modryslon.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Modry Słoń.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Modrý Slon s.r.o. (Válečkova 990/16, 747 05 Opava). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Modry Słoń oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie modryslon.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.