Modry Słoń
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Czeskie wydawnictwo Modry Słoń specjalizuje się w publikacji personalizowanych książek z bajkami dla dzieci, a także łamigłówek oraz pomocy dydaktycznych. Personalizacja polega na wpisaniu do książki prawdziwych imion i nazwisk małych czytelników i ich przyjaciół, a przygody dzieją się zawsze tam, gdzie dzieci naprawdę mieszkają. Dzięki temu publikacje wydawnictwa skuteczniej niż inne książki motywują najmłodszych do czytania i pozwalają im poczuć magię ukrytą w opowieściach. W książkach można zamieścić albo zdjęcie dziecka, albo avatar zgodny z wyglądem dziecka oraz dedykację.
Naszymi klientami są rodzice, dziadkowie i opiekunowie dzieci, a także placówki edukacyjne (przedszkola, szkoły, domy kultury) fundujące dzieciom nagrody oraz prezenty np. na zakończenie roku szkolnego. Książki są kupowane również przez firmy na prezenty świąteczne w ramach funduszu socjalnego.
Wydawnictwo poszukuje w Polsce Partnerów, którzy profesjonalnie zajmą się sprzedażą książek i pomocy dydaktycznych. Praca polega na zbieraniu zamówień i przesyłaniu ich do naszej centrali. Produkcją książek i dostawą do klienta zajmuje się centrala wydawnictwa. Wiedzę na temat produktów oraz zamówień w internecie Partner otrzyma od wydawnictwa w ramach szkolenia wstępnego.
Od 1998 roku Modry Słoń wydał ponad 60 tytułów; są to książki napisane i zilustrowane specjalnie dla wydawnictwa. W Czechach każdy z tytułów stał się bestsellerem wśród pozycji dla najmłodszych. W 2001 roku wydawnictwo stworzyło Tangle Book – grę dydaktyczną, która otrzymała tytuł dobrej, mądrej zabawki („Right toy“). W Polsce działania naszego wydawnictwa objął patronatem telewizyjny kanał dziecięcy TVP abc.
W 2011 roku Modry Słoń zainicjowało projekt CZYTAM, w którym wzięły udział dzieci ze szkół podstawowych. Oceniano umiejętności czytania u dzieci przed i po przeczytaniu spersonalizowanej książki. Badanie wskazało, że dostosowanie treści książki do młodego czytelnika to niezwykle motywujące narzędzie w nauce czytania. Taką opinię wydało Czeskie Ministerstwo Edukacji, Młodzieży i Sportu – wyniki świadczyły o wzroście umiejętności czytania o 28%.
Modry Słoń regularnie uczestniczy w targach FOR KIDS i FOR BABIES. Wydawnictwo ma na swoim koncie nagrodę Grand Prix Awards za spersonalizowaną książkę „Robin“.
JEDNOSTKI WŁASNE
Opava - Czechy
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Działamy w Czechach, w Słowacji, we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, oraz w Bośni i Hercegowinie. W Polsce zdecydowaliśmy się w 2022 roku na sprzedaż licencji partnerskich.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Przygotowanie merytoryczne Partnera do procesu sprzedaży, m.in. przekazanie wiedzy na temat książek oraz pomocy dydaktycznych dla dzieci oferowanych przez wydawnictwo
- Nauka obsługi platformy internetowej do sprzedaży książek
- Wydrukowanie książki w języku polskim i dostawa
- Przygotowanie materiałów reklamowych potrzebnych w procesie sprzedaży
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Cena licencji dla Partnera to 890 zł. Partner pokrywa tylko REALNY koszt ulotek i wizytówek. Wydawnictwo przesyła Partnerowi materiały potrzebne do prezentacji:
Spersonalizowane ulotki w formacie A3 z opisem wszystkich produktów.
Zestaw do prezentacji obejmuje:
- 2x leporello (składana książka dla małych dzieci)
- 2 klasyczne bajki
- 2 książki z Avatarem
- 2 przeplatanki
- 200 wizytówek
- 500 ulotek
Dodatkowo kwota licencji obejmuje szkolenie wstępne.
ZASADY WYNAGRODZENIA
Każdy klient wpisując kod Partnera zyskuje 5% w stosunku do cen w Internecie. Partner otrzymuje 20% liczone od ceny sprzedaży. Jeśli Partner sprzeda więcej niż 100 książek miesięcznie, automatycznie jego wynagrodzenie rośnie do 30% (i jest liczone od wszystkich książek). Okresem rozliczeniowym jest miesiąc.
Umowa agencji może być rozwiązana przez wydawnictwo, jeśli sprzedaż Partnera przez 3 miesiące nie przekroczy 100 książek. Partner zyskuje wyłączność na powiat. W Polsce jest 214 powiatów i 66 miast na prawach powiatów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- sympatia wobec dzieci, czytanie książek, podstawowa wiedza o rynku wydawniczym,
- umiejętności sprzedażowe, wiedza o technikach sprzedaży będzie atutem,
- wiara w misję wydawnictwa – dzieci szybciej uczą się czytać przez spersonalizowane książki,
- odwaga do podjęcia wyzwania na rynku książek i pomocy dydaktycznych,
- UWAGA: kontakt z centralą w Czechach odbywa się po polsku.
Wydawnictwo wymaga od Partnera prowadzenia działań Public Relations w swoich mediach społecznościowych (facebook, instagram). Doświadczenie przy prowadzeniu sklepu internetowego będzie dodatkowym atutem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kontakt w Polsce: Joanna Kurda
kom. 607 040 454
email: j.kurda-slodkowska@modryslon.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Modrý Slon s.r.o. (Válečkova 990/16, 747 05 Opava). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Modry Słoń oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie modryslon.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.