Kulinarne Poddasze

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kulinarne Poddasze to placówka usługowo - edukacyjna oferująca między innymi Warsztaty Kulinarne dla dzieci i dorosłych. Zajęcia są prowadzone w sposób innowacyjny i autorski. Wszystko tak aby każdy, bez względu na poziom umiejętności, wynosił z warsztatów satysfakcję oraz nowe doświadczenia, które będzie mógł wykorzystać w swojej kuchni. W przypadku zajęć dla dzieci – to SPEKTAKLE KULINARNE które przeniosą uczestników w czasie i przestrzeni, w różne miejsca, do świata bajek, magii i specjałów kuchni całego świata wykorzystując przy tym zmysły smaku, zapachu oraz dotyku. Ponadto dzieci będą miały okazję popracować nad zdolnościami kulinarnymi, tworząc samodzielnie dania związane z tematem zajęć. Kulinarne Poddasze to nie tylko miejsce - to również ponad 20 wyjątkowych, autorskich warsztatów o różnym stopniu zaawansowania i tysiące zadowolonych uczestników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- know-how z zakresu prowadzenia spektakli kulinarnych;
- pełne wsparcie ze strony franczyzodawcy, w tym marketingowe;
- obsługa moderacyjna portali społecznościowych w tym wspólne prowadzenie kalendarza i rezerwacji
- regularne spotkania i szkolenia z franczyzodawcą;
- pomoc przy wyborze i wyposażeniu sali;
- dostęp do wszystkich obecnych spektakli kulinarnych;
- dostęp do wszystkich nowych spektakli;
- otrzymanie swojego terenu na wyłączność;
- wsparcie w zdalnej obsłudze klienta;
- elastyczne podejście do każdej sytuacji
- Przewidywany miesięczny przychód przy jednej sali: 55.000 - 70.000 złotych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna: 20.000 zł
- Kwota inwestycji: 40.000 – 80.000 zł
- Opłaty miesięczne: 2000 zł + 2,5% od obrotu w przypadku jednej sali.
- W przypadku większej ilości sal: ustalenia indywidualne
- Możliwe wsparcie w finansowaniu inwestycji
*kwoty netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal 90m2 w tym 60m2 sala główna + 30 m2 zaplecze z częścią kuchenną;
- każda kolejna sala minimum 25m2;
- preferowane miasta powyżej 20.000 mieszkańców;
- własna działalność, bądź gotowość do jej rozpoczęcia
- lokal z klimatyzacją, bądź możliwością jej montażu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Strych Polska Spółka z o.o.
Świętojańska 7, 08-110 Siedlce
726-090-090
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Michalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Strych Polska Spółka z o.o. (Świętojańska 7, 08-110 Siedlce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kulinarne Poddasze oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kulinarnepoddasze.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W październikowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" prezentujemy topowe franczyzy 2023. Poza tym przedstawiamy pomysły na biznes idealne dla kobiet. Do czasopisma dodajemy też prezent – bilet na Targi Franczyza.
Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Spektakle kulinarne cieszą się dużym zainteresowaniem. Jak otworzyć biznes, który nauczy gotowania?

Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.

Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Ewa i Stefan Mazurek z kursem Soward Skills ruszyli pół roku temu. Teraz prowadzą zajęcia już w kilku lokalizacjach i planują uruchomienie kolejnych.
Z Mathriders można współpracować jako niezależny nauczyciel albo otworzyć placówkę pod logo marki. Który model przyciąga więcej chętnych?
We wrześniu pełną parą wystartuje elbląska placówka Galileusza. Co zaoferuje jej właścicielka?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.