Kulinarne Poddasze

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kulinarne Poddasze to placówka usługowo - edukacyjna oferująca między innymi Warsztaty Kulinarne dla dzieci i dorosłych. Zajęcia są prowadzone w sposób innowacyjny i autorski. Wszystko tak aby każdy, bez względu na poziom umiejętności, wynosił z warsztatów satysfakcję oraz nowe doświadczenia, które będzie mógł wykorzystać w swojej kuchni. W przypadku zajęć dla dzieci – to SPEKTAKLE KULINARNE które przeniosą uczestników w czasie i przestrzeni, w różne miejsca, do świata bajek, magii i specjałów kuchni całego świata wykorzystując przy tym zmysły smaku, zapachu oraz dotyku. Ponadto dzieci będą miały okazję popracować nad zdolnościami kulinarnymi, tworząc samodzielnie dania związane z tematem zajęć. Kulinarne Poddasze to nie tylko miejsce - to również ponad 20 wyjątkowych, autorskich warsztatów o różnym stopniu zaawansowania i tysiące zadowolonych uczestników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- know-how z zakresu prowadzenia spektakli kulinarnych;
- pełne wsparcie ze strony franczyzodawcy, w tym marketingowe;
- obsługa moderacyjna portali społecznościowych w tym wspólne prowadzenie kalendarza i rezerwacji
- regularne spotkania i szkolenia z franczyzodawcą;
- pomoc przy wyborze i wyposażeniu sali;
- dostęp do wszystkich obecnych spektakli kulinarnych;
- dostęp do wszystkich nowych spektakli;
- otrzymanie swojego terenu na wyłączność;
- wsparcie w zdalnej obsłudze klienta;
- elastyczne podejście do każdej sytuacji
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna: 20.000 zł
- Kwota inwestycji: 40.000 – 80.000 zł
- Opłaty miesięczne: 2000 zł + 2,5% od obrotu w przypadku jednej sali.
- W przypadku większej ilości sal: ustalenia indywidualne
- Możliwe wsparcie w finansowaniu inwestycji
*kwoty netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal 90m2 w tym 60m2 sala główna + 30 m2 zaplecze z częścią kuchenną;
- każda kolejna sala minimum 25m2;
- preferowane miasta powyżej 20.000 mieszkańców;
- własna działalność, bądź gotowość do jej rozpoczęcia
- lokal z klimatyzacją, bądź możliwością jej montażu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Strych Polska Spółka z o.o.
Świętojańska 7, 08-110 Siedlce
726-090-090
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aleksandra Michalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Strych Polska Spółka z o.o. (Świętojańska 7, 08-110 Siedlce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kulinarne Poddasze oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kulinarnepoddasze.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Spektakle kulinarne cieszą się dużym zainteresowaniem. Jak otworzyć biznes, który nauczy gotowania?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

– Nowi franczyzobiorcy, którzy do 5. kwietnia podpiszą z nami umowę, będą zwolnieni z miesięcznej opłaty franczyzowej – mówi Albert Pietras, właściciel Akademii Umiejętności EDU.
Dzieci uczące się w szkołach publicznych mają braki wiedzy. Dlatego zainteresowanie zajęciami Galileusza jest coraz większe.
– Warsztaty edukacyjne to obecnie najbardziej pożądany produkt spośród tych, które proponujemy. Dlatego to na nich chcemy opierać współpracę – mówi Kamila Hołody z Edukido.
Edukido proponuje nowy model współpracy franczyzowej, w oparciu o jednorazowe warsztaty. Co się zmienia?
Wielu początkujących piłkarzy marzy o usłanej sukcesami karierze w zagranicznym klubie. Aby zrealizować te ambicje, trzeba nauczyć się futbolowego rzemiosła w szkółce piłkarskiej. Akademie szkolą i liczą zyski od cudzych marzeń.

Małemu Inżynierowi wciąż przybywa klientów, ale o nowych partnerów coraz trudniej. Jak firma chce temu zaradzić?
– Zajęcia edukacyjne dla dzieci to ostatnia rzecz, z której rezygnują świadomi rodzice – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów Edukido.
Pod nazwą Verbatoria w ponad 20 krajach działają ośrodki badań neurometrycznych i analizy wrodzonych talentów. Co to za biznes i jak się go prowadzi?
Chętni do prowadzenia warsztatów pod szyldem marki Cool-Turalny Maluch mogą liczyć na łatwiejszy start. Na czym polegają udogodnienia?
Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego nie spada. Czy sieć SzybkiAngielski.pl na tym korzysta?
Grzegorz Kranc zrezygnował z etatu nauczycielskiego i założył własny biznes we franczyzie. Jak mu się wiedzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.