Brian Tracy International
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć doradczo-szkoleniowa pod najbardziej znaną na świecie marką w branży: Brian Tracy International. BTI od 1980 roku wspiera menedżerów, liderów, osoby indywidualne i organizacje w osiąganiu śmiałych celów biznesowych. Dołączysz do ekspertów w dziedzinach sprzedaży, negocjacji, przywództwa, wystąpień publicznych, trenerskich i coach mentor.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
36 (świat 34, Polska 2)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wykorzystanie brand’u znanego na całym świecie.
- Możliwość prowadzenia prestiżowego klubu BTI.
- Przekazanie zweryfikowanej w praktyce wiedzy biznesowej, popartej wieloletnim doświadczeniem i sukcesami, która pozwoli na szybki rozwój biznesu.
- Wsparcie profesjonalnej kadry.
- Możliwość finansowania akredytowanych szkoleń.
- Dodatkowe wynagrodzenie od sprzedaży.
- Współpraca z ekspertami BTI.
- Darmowe dodatkowe szkolenia podczas spotkań klubu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 20 tys. zł
Przygotowaliśmy też inną opcję:
ŚCIEŻKA ROZWOJU W RAMACH FRANCZYZY – BEZ INWESTYCJI
Jak może wyglądać początek Twojej kariery zawodowej z Brian Tracy International? Rozumiemy, jak ważna jest możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury franczyzowej.Właśnie dlatego proponujemy elastyczną ścieżkę, która umożliwia stopniowe zdobywanie nowych uprawnień i poszerzanie oferty biznesowej bez dodatkowych kosztów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Po uzyskaniu odpowiednich kompetencji podczas szkoleń franczyzobiorca będzie zobowiązany do:
- Aktywnego pozyskiwanie klientów.
- Kontaktu z klientami otrzymanymi z centrali.
- Organizacji bądź współorganizacji wydarzeń w regionie franczyzobiorcy.
- Prowadzenia szkoleń w ramach BTI.
- Prowadzenia zajęć indywidualnych.
Zakres współpracy ustalamy indywidualnie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Brian Tracy International Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 9/u5, 01-517 Warszawa
510 510 018
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Wojewódzki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Brian Tracy International Sp. z o.o. (ul. Mickiewicza 9/u5, 01-517 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Brian Tracy International oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie briantracy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.