biznes
Koronawirus w nieruchomościach
Rynek nieruchomości odczuł konsekwencje panującej epidemii. Jak sobie radzą z obecną sytuacją franczyzodawcy?
Ratuj biznes
Aby pomóc przedsiębiorcom w czasach pandemii rzecznik MŚP rozpoczyna akcję #RatujBiznes.
Bezpieczne dowozy
Firma Stava i Związek Pracodawców HoReCa opracowali zestaw procedur, zwiększający bezpieczeństwo osób zaangażowanych w proces dostarczania posiłków do klientów.
Branża beauty w czasach zarazy
Skutki epidemii koronawirusa z pewnością będą dotkliwe dla branży beauty. Jak sobie radzą z nią franczyzodawcy?
Co rząd zrobi dla przedsiębiorców?
Dopłaty do pensji, odroczenie składek ZUS i zaliczek na podatki – to rządowy projekt pomocy dla przedsiębiorców w obliczu kryzysu związanego z koronawirusem.
Co z biznesem w centrach handlowych?
Zamknięte centra handlowe to ogromny problem dla franczyzodawców i franczyzobiorców. Jakie działania zamierzają podjąć, by ratować biznes?
Siła biznesu rodzinnego
Z rodziną da się prowadzić prężnie działającą firmę, ale trzeba przestrzegać kilku zasad. O czym należy pamiętać?
Biznes kontra koronawirus
97 proc. przedsiębiorców obawia się wpływu koronawirusa na ich biznes. Jak się uchronić przed konsekwencjami?
Jak sfinansować start biznesu
Banki niechętnie pożyczają pieniądze młodym przedsiębiorcom. Ale to nie oznacza, że nie ma żadnych szans na zdobycie funduszy, które wesprą firmę na starcie.
Triki marketingowe
Każdy produkt czy usługę można dobrze sprzedać, trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. Zdradzamy kilka sposobów na zwiększenie sprzedaży.
Kobiety to urodzeni liderzy
Ile kobiet w polskich przedsiębiorstwach znajduje się wśród wyższej kadry menedżerskiej? I jak ten wynik plasuje nas na tle innych krajów?
Dobry produkt to nie wszystko
Dla Grubego Benka wsparcie marketingowe produktu to jeden z kluczy do sukcesu w sprzedaży.
Co będzie z bitcoinem?
Bitcoin jest najbardziej znaną kryptowalutą na świecie. Przybywa krajów, w których traktowany jest jako pełnoprawny instrument finansowy. W wielu stanowi zwykły środek płatniczy.
Powrót po wielu latach
Firma GPoland sprowadziła nad Wisłę markę, której ubrania można było u nas już kiedyś kupić, ale wyłącznie w Pewexie. Czy znany brand odniesie sukces w Polsce?
Tajniki e-biznesu
Każdy sklep internetowy powinien posiadać regulamin. Sprawdziliśmy, dlaczego to takie ważne.
Przewaga małych sklepów
69 proc. polskich klientów woli małe sklepiki spożywcze ze względu na zaufanie, jakim darzą pracujących w nich sprzedawców.
Rodzina biznesem silna
Tylko 9 proc. firm ma opracowany plan sukcesji. Jak sprawnie przekazać władzę młodemu pokoleniu w biznesie rodzinnym?
X,Y i Z w tej samej firmie
Czy reprezentanci pokolenia Baby Boomers mają szansę dogadać się w pracy z Milenialsami?
Fakturowa rewolucja
Grupa Idea Bank ma jasny cel: chce wyeliminować papierowe faktury z życia gospodarczego w Polsce. I wie, jak go osiągnąć.
Firma czy etat? Polak wybiera
Co piąty Polak chciałby prowadzić własną firmę, ale aż dwie trzecie z nas woli pracę na etacie. A ile chcielibyśmy zainwestować w przejście na swoje?