Popularne wśród młodych / Z badania "Aktualne problemy i wydarzenia" przeprowadzonego przez CBOS wynika, że elektronicze papierosy palą częściej osoby młode, aż 14 proc. ma poniżej 24 lat.
Wtorek
18.02.2020
Liquider Store umożliwia franczyzobiorcom współpracę w trzech wariantach. Czym się różnią?
 

Liquider Store to system franczyzowy z branży e-papierosów.
Naszym głównym profilem działalności jest produkcja płynów do e-papierosów oraz premixów, czyli aromatów spożywczych dodawanych do płynów  – mówi Marcin Sztaba, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Liquider Store.

Od 2013 roku marka buduje sieć sprzedaży, która obecnie liczy 70 placówek. Franczyzodawca daje do wyboru partnerom trzy mozliwości współpracy. Pierwszy polega na otwarciu salonu Liquider Store. Sklepy powinny być zlokalizowane w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców, przede wszystkim w centrach handlowych lub przy ruchliwych ulicach. Powierzchnia salonu powinna mieścić się w przedziale od 20 m2 do 60 m2. W zależności od standard lokalu koszty inwestycji wynoszą od 50 tys. zł do 60 tys. zł. Franczyzobiorca w trakcie współpracy uiszcza co miesiąc także opłatę marketingową w kwocie 600 zł.
  Szacujemy, że punkt progowy rentowności inwestycji to trzy miesiące. Przewidywalny zwrot z inwestycji następuje po 9-14 miesiącach – mówi Marcin Sztaba.

Licencjodawca umożliwia także sprzedaż e-papierosów i akcesoriów z wyspy handlowej (wymagana powierzchnia od 4 m2 do 8 m2). W tym przypadku koszty inwestycji wynoszą od 37 tys. zł do 47 tys. zł. Franczyzobiorca jest zobowiązany do płacenia co miesiąc opłaty marketingowej w wysokości 600 zł.

Trzecią opcją współpracy jest kupno kontenera handlowego, którego cena zaczyna się od 78,5 tys zł.
Ci którzy nie chcą otwierać lokalu mogą postawić tzw. kontener handlowy w pobliżu centrum handlowego – mówi Marcin Sztaba. Poza tym Liquider Store chce współpracować z właścicielami sklepów monopolowych, stacji benzynowych, sklepów spożywczych, do których chce wstawić automaty z e-papierosami i liquidami.

Biznes się kręci

Artur Celmerowski w 2013 roku rozpoczął współpracę z Liquider Store. Jak zaznacza franczyzobiorca, biznes jest bardzo opłacalny.
– Polacy coraz chętniej kupują e-papierosy. Najwięcej klientów to osoby pomiędzy 20 a 30 rokiem życia. Naszych produktów używają również osoby, które rzucają palenie. Nie narzekamy na brak klientów, wręcz przeciwnie, jest ich coraz więcej. Zatem opłacalność tego biznesu jest spora – zapewnia Artur Celmerowski.

Franczyzobiorca w 2013 roku wprowadził do sprzedaży produkty Liquider Store w swoim punkcie dorabiania kluczy w Dąbrowie Górniczej. 
– Ze względu na potencjał biznesu, zdecydowaliśmy się na zmianę branży z dorabiania kluczy na e-papierosy. Pierwszy sklep Liquider Store otworzylismy w Katowicach, a potem kolejne na terenie Dolnego Śląska. Na dzień dzisiejszy mamy już 19 sklepów. Ponieważ zdecydowaliśmy się na większą liczbę lokali, od franczyzodawcy dostaliśmy wyłączność na prowadzenie biznesu na terenie Dolnego Śląska. Dziś mamy sklepy zarówno stacjonarne, jak i wyspy zlokalizowane w centrach handlowych – mówi Artur Celmerowski.

Franczyzodawca swoim partnerom oferuje szkolenia, które odbywają się w siedzibie firmy, ale także w działającym już sklepie.
– Franczyzobiorca w ramach umowy otrzymuje opiekę specjalistów na każdym etapie prowadzonego biznesu. Od pomocy w projekcie sklepu po sprzedaż produktów – dodaje Marcin Sztaba. Franczyzobiorca może liczyć także na pomoc prawną, jak i szybką dostawę towaru. – Towar jest dostarczany w 24 godziny do każdego punktu, co zdecydowanie ułatwia sprzedaż. Zanim zaczęliśmy współpracę z Liquiderem, przeszliśmy szkolenia w Poznaniu. Ale również sami uczyliśmy sie na błędach. Niby branża papierosów jest prosta, ale modeli papierosów jest ogromna ilość, a ich rozbieżność cenowa jest również spora – dodaje Artur Celmerowski..

Franczyzobiorca zaznacza, że w prowadzeniu sklepu z e-papierosami dobra lokalizacja jest bardzo ważna. 
– Franczyzodawca pomaga również w tej kwestii, ale nie tylko… Wysyła także firmę budowlaną, która zajmuje się urządzaniem wnętrza oraz zapewnia ekspertów od projektowania mebli – dodaje Artur Celmerowski.

WIZYTÓWKA MARKI LIQUIDER STORE

Liquider Store to firma zajmująca się sprzedażą e-papierosów.

  • 70 placówek franczyzowych
  • minimalna powierzchnia lokalu to 20 m2
  • miasta powyżej 15 tys. mieszkańców

Szybki rozwój / Marka Liquider Store liczy już 70 placówek franczyzowych na terenie całego kraju.

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

6 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022
Poznaj franczyzę Intermarché

Wow Szanowna Redakcja zdaję się kontynuować wspieranie przestępczości zorganizowanej. Polecam jutrzejszy program Anity Gargas. Jakie będzie stanowisko POF? Mydlenie oczu...

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022
Empik - jakieś doświadczenia?

Czy ktoś ma aktualną wiedzę w temacie prowadzenia salonu partnerskiego Empiku ?

14 wypowiedzi
ostatnia 02.12.2021