Otwieramy stoisko z e-papierosami
Liquider Store to system franczyzowy z branży e-papierosów.
– Naszym głównym profilem działalności jest produkcja płynów do e-papierosów oraz premixów, czyli aromatów spożywczych dodawanych do płynów – mówi Marcin Sztaba, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Liquider Store.
Od 2013 roku marka buduje sieć sprzedaży, która obecnie liczy 70 placówek. Franczyzodawca daje do wyboru partnerom trzy mozliwości współpracy. Pierwszy polega na otwarciu salonu Liquider Store. Sklepy powinny być zlokalizowane w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców, przede wszystkim w centrach handlowych lub przy ruchliwych ulicach. Powierzchnia salonu powinna mieścić się w przedziale od 20 m2 do 60 m2. W zależności od standard lokalu koszty inwestycji wynoszą od 50 tys. zł do 60 tys. zł. Franczyzobiorca w trakcie współpracy uiszcza co miesiąc także opłatę marketingową w kwocie 600 zł.
– Szacujemy, że punkt progowy rentowności inwestycji to trzy miesiące. Przewidywalny zwrot z inwestycji następuje po 9-14 miesiącach – mówi Marcin Sztaba.
Licencjodawca umożliwia także sprzedaż e-papierosów i akcesoriów z wyspy handlowej (wymagana powierzchnia od 4 m2 do 8 m2). W tym przypadku koszty inwestycji wynoszą od 37 tys. zł do 47 tys. zł. Franczyzobiorca jest zobowiązany do płacenia co miesiąc opłaty marketingowej w wysokości 600 zł.
Trzecią opcją współpracy jest kupno kontenera handlowego, którego cena zaczyna się od 78,5 tys zł.
– Ci którzy nie chcą otwierać lokalu mogą postawić tzw. kontener handlowy w pobliżu centrum handlowego – mówi Marcin Sztaba. Poza tym Liquider Store chce współpracować z właścicielami sklepów monopolowych, stacji benzynowych, sklepów spożywczych, do których chce wstawić automaty z e-papierosami i liquidami.
Biznes się kręci
Artur Celmerowski w 2013 roku rozpoczął współpracę z Liquider Store. Jak zaznacza franczyzobiorca, biznes jest bardzo opłacalny.
– Polacy coraz chętniej kupują e-papierosy. Najwięcej klientów to osoby pomiędzy 20 a 30 rokiem życia. Naszych produktów używają również osoby, które rzucają palenie. Nie narzekamy na brak klientów, wręcz przeciwnie, jest ich coraz więcej. Zatem opłacalność tego biznesu jest spora – zapewnia Artur Celmerowski.
Franczyzobiorca w 2013 roku wprowadził do sprzedaży produkty Liquider Store w swoim punkcie dorabiania kluczy w Dąbrowie Górniczej.
– Ze względu na potencjał biznesu, zdecydowaliśmy się na zmianę branży z dorabiania kluczy na e-papierosy. Pierwszy sklep Liquider Store otworzylismy w Katowicach, a potem kolejne na terenie Dolnego Śląska. Na dzień dzisiejszy mamy już 19 sklepów. Ponieważ zdecydowaliśmy się na większą liczbę lokali, od franczyzodawcy dostaliśmy wyłączność na prowadzenie biznesu na terenie Dolnego Śląska. Dziś mamy sklepy zarówno stacjonarne, jak i wyspy zlokalizowane w centrach handlowych – mówi Artur Celmerowski.
Franczyzodawca swoim partnerom oferuje szkolenia, które odbywają się w siedzibie firmy, ale także w działającym już sklepie.
– Franczyzobiorca w ramach umowy otrzymuje opiekę specjalistów na każdym etapie prowadzonego biznesu. Od pomocy w projekcie sklepu po sprzedaż produktów – dodaje Marcin Sztaba. Franczyzobiorca może liczyć także na pomoc prawną, jak i szybką dostawę towaru. – Towar jest dostarczany w 24 godziny do każdego punktu, co zdecydowanie ułatwia sprzedaż. Zanim zaczęliśmy współpracę z Liquiderem, przeszliśmy szkolenia w Poznaniu. Ale również sami uczyliśmy sie na błędach. Niby branża papierosów jest prosta, ale modeli papierosów jest ogromna ilość, a ich rozbieżność cenowa jest również spora – dodaje Artur Celmerowski..
Franczyzobiorca zaznacza, że w prowadzeniu sklepu z e-papierosami dobra lokalizacja jest bardzo ważna.
– Franczyzodawca pomaga również w tej kwestii, ale nie tylko… Wysyła także firmę budowlaną, która zajmuje się urządzaniem wnętrza oraz zapewnia ekspertów od projektowania mebli – dodaje Artur Celmerowski.
WIZYTÓWKA MARKI LIQUIDER STORE
Liquider Store to firma zajmująca się sprzedażą e-papierosów.
- 70 placówek franczyzowych
- minimalna powierzchnia lokalu to 20 m2
- miasta powyżej 15 tys. mieszkańców
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów