Kącik dla dzieci / Franczyzobiorczyni klubu 36minut Baranówek myśli o zorganizowaniu kącika zabaw dla dzieci, które mogłyby zostawać w nim pod opieką animatorki w czasie, kiedy mama trenuje.
Poniedziałek
23.05.2022
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
 

Monika Leszczyńska-Błaszczyk, właścicielka klubu 36minut Baranówek w Kielcach, jest absolwentką studiów na Wydziale Budownictwa Politechniki Świętokrzyskiej.
– Pracowałam w swojej branży, ale przerwałam karierę z powodu macierzyństwa. Jako młoda mama chciałam znaleźć dla siebie zajęcie, które mogłabym połączyć z wychowywaniem dzieci. Koleżanka podarowała mi wówczas VIP pass do klubu 36minut, gorąco polecając zarówno treningi, jak i sam koncept. To był strzał w dziesiątkę! Treningi okazały się szybkie, skuteczne, a przede wszystkim bezpieczne, bo nad ich przebiegiem czuwa fizjotrener, co dla osoby rozpoczynającej ćwiczenia po długiej przerwie miało szczególne znaczenie – mówi Monika Leszczyńska-Błaszczyk.

Cenna pomoc

Rozważając powrót do pracy, nie wykluczała przebranżowienia, żeby bezproblemowo łączyć życie zawodowe z byciem mamą na pełen etat. Przyglądała się różnym możliwościom i tak trafiła na informację w internecie o franczyzie 36minut. Zaczęła jeszcze uważniej przyglądać się temu, jak funkcjonuje klub, a następnie skontaktowała się z centralą sieci.

– Wspólnie z mężem podjęliśmy decyzję o tym, że połączę przyjemne z pożytecznym i otworzę własny klub 36 Minut – wspomina pani Monika.

Jej klub rozpoczął działalność 6 kwietnia tego roku, pół roku od podpisania umowy przedwstępnej. Adaptacja lokalu trwała od stycznia – przez cały ten czas franczyzodawca służył dużym wsparciem.

– Nie miałam doświadczenia w branży sportowej ani medycznej, więc pomoc ze strony sieci była dla mnie bardzo cenna. Często telefonowałam do centrali z pytaniami i zawsze mogłam liczyć na pomoc – mówi Monika Leszczyńska-Błaszczyk.

Franczyzodawca przekazał know-how, pomógł w zaadaptowaniu lokalu, doborze dostawców i materiałów. Świeżo upieczona przedsiębiorczyni nie została też bez pomocy w kwestii dokumentacji, wyborze kadry, a potem w przeszkoleniu zespołu.
– Trafiłam na młode osoby. Zatrudniłam dwóch fizjoterapeutów, którzy byli aktywni w swoim zawodzie. Zdecydowali się na nawiązanie współpracy ze względu na dobre warunki, które im zaproponowałam, w tym umowę o pracę – mówi Monika Leszczyńska-Błaszczyk.

Wsparcie dla mam

Duże wsparcie sieci pozwoliło jej na sprawny start.

– Bardzo cenię sobie to, że zawsze mogę liczyć na pomoc franczyzodawcy. Wytyczne w zakresie prowadzenia biznesu są jasne, podobnie jak zasady współpracy. Jestem bardzo zadowolona – deklaruje właścicielka klubu 36minut Baranówek.

Dzięki temu, że marka w Kielcach była już znana, część klientów już na starcie dobrze wiedziała, czego może się spodziewać w licencjonowanym klubie 36minut.

– Pozytywnie zaskoczyło mnie jednak to, że wiele nowych osób, które do nas zaglądają, bez wahania decyduje się na zakup karnetu długoterminowego. Z pewnością to ogromna zasługa kadry i dopracowanego konceptu – certyfikowani fizjotrenerzy tłumaczą już na starcie założenia treningowe i podkreślają, że jesteśmy w stanie wesprzeć w pracy nad kondycją każdego, niezależnie od stopnia aktywności czy wieku. To przekonuje klientów klubu do współpracy – stwierdza Monika Leszczyńska-Błaszczyk.

Chociaż klub działa od niedawna, jego właścicielka ma już wiele planów odnośnie do rozwoju tej placówki, zwłaszcza że w obrębie sieci 36minut możliwości są spore. Sieć dostarcza sprawdzone rozwiązania, cały czas wspiera partnerów w budowaniu wizerunku na rynku lokalnym, ale „osobowość” klubu tworzą jego pracownicy i klubowicze. Pani Monika w pierwszej kolejności chce dostosować to miejsce do potrzeb młodych mam.

– Myślę o zorganizowaniu kącika zabaw dla dzieci, które mogłyby zostawać w nim pod opieką animatorki w czasie, kiedy mama trenuje. Pracuję też nad otwarciem gabinetu fizjoterapeutycznego. Dysponuję dodatkowym pomieszczeniem, w którym taki gabinet mógłby doskonale funkcjonować – mówi Monika Leszczyńska-Błaszczyk.

WIZYTÓWKA 36MINUT

Sieć studiów treningowych.

  • Liczba placówek – 13 własnych i 35 franczyzowych
  • inwestycja od 150 do 250 tys. zł

Monika Leszczyńska-Błaszczyk, właścicielka klubu 36minut Baranówek / Bardzo cenię sobie to, że zawsze mogę liczyć na pomoc franczyzodawcy. Wytyczne w zakresie prowadzenia biznesu są jasne, podobnie jak zasady współpracy.
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Otwieramy park trampolin

Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza fitness

Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...

1 wypowiedzi
ostatnia 15.12.2021
Zamiast etatu, własny salon urody

Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)

8 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Opinie o współpracy z Yasumi

Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...

4 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2021
Gabinet kosmetyczny

Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...

33 wypowiedzi
ostatnia 15.02.2020
Trening z maszyną

Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.

19 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Zamiast etatu, własny salon urody

Jeśli tylko czuje się ktoś na siłach do rozkręcania takiego biznesu i przede wszystkim, zna się na tym to jak najbardziej.

8 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2020
Opinie o współpracy z Yasumi

Witam. Czy współpraca z yasumi się opłaca ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy. Proszę o odp.

4 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019