kosmetyki, biżuteria, upominki
Hybryda w natarciu
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
Jakość wygrywa z ceną
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.
Hybryda się rozwija
Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.
Zysk w mililitrach
Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.
Perfumy na wyspach
Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?
Partnerzy poszukiwani
– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.
Skusił go produkt
Tomasz Bielak na razie prowadzi w Warszawie cztery sklepy Starej Mydlarni. Na razie, bo wkrótce otwiera kolejne.
Całe życie z kosmetykami
Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?
Licencja na kosmetyki
Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?
Złoty interes
W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?
Franczyza na wyspach
Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?
Kosmetyki nie odpuszczają
Sieć Organique boleśnie odczuła w ubiegłym roku zakazu handlu w niedzielę. Jak radzi sobie z tym problemem?
Natura się rozprzestrzenia
Drogeria Natura chce otworzyć w 2019 roku 20 sklepów w modelu agencyjnym.
Mydło lubi franczyzę
Mydlarnia u Franciszka udziela franczyzobiorcom kredytu w wysokości 30 tys. zł na zatowarowanie sklepu. Ale najpierw muszą oni wzbudzić zaufanie franczyzodawcy.
Zapach z wysp do lokali
Franczyzodawca Aromanti zamknął wszystkie swoje wyspy w centrach handlowych. Zmienił też warunki współpracy z franczyzobiorcami.
Zapach biznesu
Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.
Hybrydowa franczyza
W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?
Zarabiamy na hybrydzie
– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Semilac.
Barwny interes
Kosmetyki Golden Rose można sprzedawać zarówno w sklepie, jak i z wyspy handlowej. Który format jest bardziej opłacalny?
Kryształowy biznes
Światowa marka, znana z kryształowej biżuterii, szuka partnerów i franczyzobiorców w całej Polsce.