Credit Agricole Bank Polska SA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Credit Agricole Bank Polska jest częścią silnej Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
„Codziennie działamy na rzecz naszych klientów oraz społeczeństwa” – to nasz sens istnienia, nasze motto. Oznacza ono, że z uwagą słuchamy naszych klientów i budujemy z nimi długotrwałe relacje. Dlatego proponujemy rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb – od kont, kart debetowych i kredytowych oraz kont walutowych, poprzez szeroką gamę kredytów, oszczędności i funduszy inwestycyjnych po ubezpieczenie dla klientów.
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, samodzielny i zależy Ci na podjęciu współpracy z bankiem, który ceni sobie dobre relacje ze swoimi Partnerami, to nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Chcesz zostać partnerem banku? Wypełnij formularz zgłoszeniowy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gwarantujemy udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
- udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych
- zaprosimy Cię do uczestnictwa w szkoleniach, webinariach oraz konkursach sprzedażowych
- proponujemy jeden z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
- zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center
- nie wymagamy opłaty wstępnej
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
My ponosimy koszty:
- zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewniamy promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
- zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
- zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
- partycypujemy w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych
Ty ponosisz koszty:
- zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
- zakupu i montażu fryzu banku
- aranżacji i wyposażenia lokalu
- zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
- organizowania lokalnych akcji marketingowych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
Dawid Miszczyk prowadzi już pięć franczyzowych placówek Credit Agricole. Kto może mieć własny bank?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?

Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.

Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
Monika Nozderka na urlopie macierzyńskim skończyła szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych i wkrótce została franczyzobiorczynią PZU.
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
Generali Polska ma obecnie ponad 300 placówek partnerskich. W ciągu roku otwiera zwykle ponad 50 biur.
Jedna placówka partnerska Santander Bank Polska może udzielić kredytów nawet powyżej 1 mln zł miesięcznie. Od tej kwoty partner otrzymuje prowizje. Chcesz też tyle zarabiać?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.