Credit Agricole Bank Polska SA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Credit Agricole Bank Polska jest częścią silnej Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
„Codziennie działamy na rzecz naszych klientów oraz społeczeństwa” – to nasz sens istnienia, nasze motto. Oznacza ono, że z uwagą słuchamy naszych klientów i budujemy z nimi długotrwałe relacje. Dlatego proponujemy rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb – od kont, kart debetowych i kredytowych oraz kont walutowych, poprzez szeroką gamę kredytów, oszczędności i funduszy inwestycyjnych po ubezpieczenie dla klientów.
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, samodzielny i zależy Ci na podjęciu współpracy z bankiem, który ceni sobie dobre relacje ze swoimi Partnerami, to nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Chcesz zostać partnerem banku? Wypełnij formularz zgłoszeniowy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gwarantujemy udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
- udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych
- zaprosimy Cię do uczestnictwa w szkoleniach, webinariach oraz konkursach sprzedażowych
- proponujemy jeden z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
- zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center
- nie wymagamy opłaty wstępnej
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
My ponosimy koszty:
- zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewniamy promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
- zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
- zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
- partycypujemy w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych
Ty ponosisz koszty:
- zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
- zakupu i montażu fryzu banku
- aranżacji i wyposażenia lokalu
- zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
- organizowania lokalnych akcji marketingowych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
Dawid Miszczyk prowadzi już pięć franczyzowych placówek Credit Agricole. Kto może mieć własny bank?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?

Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Potrzeba co najmniej 50 tys. zł, aby otworzyć placówkę partnerską pod marką PKO Bank Polski. A ile można zarobić?
To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.

Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.