Credit Agricole Bank Polska SA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Credit Agricole Bank Polska jest częścią silnej Grupy Crédit Agricole, która znajduje się wśród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów, działa w 47 krajach na świecie i obsługuje ponad 51 milionów klientów.
„Codziennie działamy na rzecz naszych klientów oraz społeczeństwa” – to nasz sens istnienia, nasze motto. Oznacza ono, że z uwagą słuchamy naszych klientów i budujemy z nimi długotrwałe relacje. Dlatego proponujemy rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb – od kont, kart debetowych i kredytowych oraz kont walutowych, poprzez szeroką gamę kredytów, oszczędności i funduszy inwestycyjnych po ubezpieczenie dla klientów.
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, samodzielny i zależy Ci na podjęciu współpracy z bankiem, który ceni sobie dobre relacje ze swoimi Partnerami, to nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Chcesz zostać partnerem banku? Wypełnij formularz zgłoszeniowy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gwarantujemy udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
- udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych
- zaprosimy Cię do uczestnictwa w szkoleniach, webinariach oraz konkursach sprzedażowych
- proponujemy jeden z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
- zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center
- nie wymagamy opłaty wstępnej
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
My ponosimy koszty:
- zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewniamy promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
- zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
- zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
- partycypujemy w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych
Ty ponosisz koszty:
- zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
- zakupu i montażu fryzu banku
- aranżacji i wyposażenia lokalu
- zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
- organizowania lokalnych akcji marketingowych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
Dawid Miszczyk prowadzi już pięć franczyzowych placówek Credit Agricole. Kto może mieć własny bank?
Zapotrzebowania na usługi finansowe i ubezpieczeniowe nie zatrzymała nawet pandemia. Które koncepty franczyzowe z tej branży szukają licencjobiorców?
Centrala Credit Agricole zapewnia, że pomimo pandemii większość nowo otwieranych placówek osiąga rentowność już w pierwszym kwartale.

Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.
Kantory mają teraz swoje żniwa. Kto może prowadzić handel walutą i jak otworzyć kantor we franczyzie?

Pomoc liczona w milionach złotych od Santander Bank Polska dla Ukrainy. W akcję pomocy włączyli się klienci banku, pracownicy, dla ukraińskich klientów bank przygotował specjalną ofertę.
W tym roku bank zamierza uruchomić co najmniej 25 nowych placówek partnerskich.
Prowadzisz sklep, punkt usługowy lub gastronomiczny w modelu franczyzowym?
Zdefiniowaliśmy naszą franczyzę na nowo. Teraz czas na intensywny rozwój – mówi Krystian Kasia z Banku Millennium
Nie lubią, gdy się o nich mówi „milionerzy”, ale sprzedaż na poziomie miliona złotych miesięcznie nie jest im obca. Jak to robią rekordziści we franczyzie Banku Millennium?
– Mamy oddziały, które potrafiły już w pierwszym miesiącu osiągnąć rentowność – mówi Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-Inwest.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.