CUK Ubezpieczenia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Prowadząc placówkę CUK Ubezpieczenia będziesz częścią największej w Polsce sieci multiagencji ubezpieczeniowych. Na tle konkurencji wyróżniać Cię będzie oznakowanie i elementy wyposażenia wnętrza, autorskie systemy usprawniające pracę multiagenta oraz prosty i efektywny standard obsługi klienta CUK. Dzięki temu każdy Twój klient otrzyma zawsze najkorzystniejszą dla siebie ofertę ubezpieczeniową.
JEDNOSTKI WŁASNE
100
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
400
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego warto otworzyć własną placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia?
- Gwarantujemy szybki proces startu – już 2 spotkania pozwolą Ci na podjęcie działania.
- Od 7 do 21 dni, to czas, który potrzebujesz na otwarcie placówki.
- Wesprzemy Cię w całym procesie otwarciowym, od pomocy w wyborze lokalu, przez darmowy projekt jego aranżacji, po koordynację zamówień mebli i oznakowania.
- Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego od początku otrzymasz wsparcie marketingowe – wypozycjonujemy Twoją placówkę w wyszukiwarkach i w Social Mediach.
- Pomożemy Ci rozwijać swoją wiedzę i umiejętności – gwarantujemy udział w licznych szkoleniach w ramach Akademii Ubezpieczeń CUK, a także szkoleń online i webinarów.
- Gwarantujemy ekspercką pomoc - w każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Wsparciem Sprzedaży, a także specjalistycznymi Działami: Biznes, Życie i Agro.
- Jesteśmy na rynku ponad 20 lat, posiadamy 500 placówek w całej Polsce i współpracuje z nami ponad 2 tysiące Agentów.
- Posiadamy najnowocześniejszy, zintegrowany system obsługi klienta.
- Masz do wyboru różne modele współpracy, w tym: Placówka Franczyzowa i Punkt Partnerski – w zależności czy chcesz wystartować z nowym biznesem, czy rozwinąć już istniejący.
Pracujesz mniej!
Gwarantujemy Ci szereg korzyści systemowych. Dzięki nowoczesnym technologiom, które masz do dyspozycji podczas codziennej pracy i automatyzacji wielu procesów – pracujesz mniej!
Oto niektóre z nich:
- Dostaniesz dostęp do najlepiej rozwiniętego technologicznie na rynku narzędzia porównującego oferty. Wszystkie polisy wystawisz z jednego systemu, bez tracenia czasu na ich ewidencję w bazie.
- Dzięki aplikacji mobilnej w łatwy i szybki sposób wczytasz do systemu wszystkie dane i załatwisz sprawy okołosprzedażowe.
- Korzystając z naszych porównywarek: Komunikacyjnej, Nieruchomości, Turystycznej, Życiowej, NNW Szkolnego i Rowerzysty, porównasz ceny i zakresy praktycznie wszystkich polis.
- Dzięki doskonałemu systemowi CRM skorzystasz ze zautomatyzowanych wysyłek sms, mailingów i listów, oszczędzając czas i osiągając wysoki współczynnik utrzymania klienta.
Zarabiasz więcej!
Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia masz dostęp do ofert 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych w jednym miejscu! Jako jedyni umożliwiamy również dostęp do oferty Towarzystw Ubezpieczeniowych z ofertą Direct. Od sprzedaży gwarantujemy atrakcyjne, wysokie prowizje podstawowe, ale to nie wszystko:
- Brak planu sprzedaży – Ty decydujesz w jakim tempie rozwijasz swój biznes.
- Unikalne programy bonusowe, które umożliwiają zwiększenie prowizji za sprzedaż wybranych grup ryzyk.
- Liczne akcje promocyjne wspierające sprzedaż.
- Nagrody finansowe dla najlepszych.
- Prowizja zawsze na czas.
- Gwarancja 100% zaczytania prowizji z polis wznowionych samodzielnie przez klientów w Towarzystwach.
- Zapewniamy pełen monitoring Twojego biznesu, widzisz prognozy i osiągnięcia.
Ale to nie wszystko!
- Udostępnimy Ci program lojalnościowy PAYBACK - będziesz mieć możliwość naliczania klientom punktów PAYBACK do każdej polisy, a klienci będą mogli wykorzystać swoje uzbierane punkty u różnych Partnerów, żeby obniżyć koszt swojej polisy.
- Prowadzimy ogólnopolskie kampanie reklamowe w TV oraz w innych kanałach (prasa, radio, social media i inne).
- Otrzymasz dostęp do platformy zakupowej z licznymi gadżetami dla klientów.
- Zaufało nam już ponad 600 tysięcy klientów.
Dzięki własnej placówce multiagencji CUK Ubezpieczenia pracujesz mniej, zarabiasz więcej!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
około 15 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal w rozpoznawalnej części miasta,
- ok. 20 mkw. na parterze budynku,
- miejsce na reklamę świetlną,
- witryna możliwa do wyklejenia,
- dostępność miejsc parkingowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Doradca franczyzowy tel. (56) 665 09 14
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma CUK Ubezpieczenia sp. z o.o. (ul. Grudziądzka 107, 87-100 Toruń). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego CUK Ubezpieczenia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cuk.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?

O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.

Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
Monika Nozderka na urlopie macierzyńskim skończyła szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych i wkrótce została franczyzobiorczynią PZU.
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.