Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
 

W wydaniu 4/2020 (182)

POMYSŁY NA FIRMĘ

Pomysły na biznes za 10, 50 i 100 tys. zł

Kto powiedział, że trzeba wydać krocie, by otworzyć własną firmę? We franczyzie nie brak konceptów, które pozwolą zaistnieć w biznesie nawet osobom o ograniczonej zasobności portfela. Przedstawiamy 10 pomysłów na biznes we franczyzie na każdą kieszeń.

Otwieramy zakład stolarski

Stolarze nie narzekają na brak zleceń. Ale działalność w tej branży to nie lada wyzwanie, nawet dla tych, którzy z fizyczną pracą są za pan brat.

Biznes odporny na kryzys

Franczyzodawca marki Lodolandia rusza z nowym konceptem lodowym. Nadal zamierza rozwijać również dotychczasowe marki, które dobrze sobie radzą również w kryzysie.

Inwestujemy w prywatne przedszkole

W przedszkole Montessori trzeba zainwestować nieco więcej niż w otwarcie tradycyjnego. Czy się opłaca?

Interesy z brodą

Usługi barberskie po latach wróciły do łask. Czy to biznes wyłącznie dla fryzjerów

Pełnokrwista firma

Franczyzodawca Delikatesów Grot sprzedaje licencję na sklep z mięsem i wędlinami. W pierwszej kolejności chce rozwinąć sieć franczyzową w województwach łódzkim i mazowieckim.

RAPORT SPECJALNY

Własny biznes w niepewnych czasach

Pomimo ciężkich dla gospodarki czasów sieci franczyzowe nie rezygnują z rozwoju. Wsparcie silnego franczyzodawcy może okazać się panaceum na biznesowe kłopoty. Które koncepty szukają licencjobiorców?

SUPERTEMAT

Zrób biznes w finansach

Epidemia koronawirusa zmusza instytucje finansowe do wprowadzania zmian. Z jednej strony ze względu na bezpieczeństwo klientów i pracowników, a z drugiej franczyzobiorców.

Doradzają i zarabiaj

Zapotrzebowanie na placówki finansowe i ubezpieczeniowe wciąż jest, pomimo pandemii. Franczyzodawcy nadal chcą rozwijać swoje sieci i szukają nowych franczyzobiorców.

E-FIRMA

Na tropie leadów

Strona internetowa nie może być tylko wizytówką firmy, ale kluczowym narzędziem wsparcia sprzedaży - uznali Kamil Ozirski, Krzysztof Kurkowski i Jakub Partyka i stworzyli BAZO, narzędzie do monitorowania ruchu na witrynach online.

WŁASNY BIZNES

Jak stworzyć firmę na miarę Wedla?

- Ostatnie lata pokazały, że firmy o długoletnim stażu nie mają patentu na nieśmiertelność – mówi Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel.

WZROŚNIE SPADNIE

Jaka przyszłość czeka biznes?

Zamrożenie gospodarki naraziło przedsiębiorców na ogromne straty, wielu stanęło przed widmem bankructwa.Czy rządowe wsparcie będzie wystarczające? Jakie branże ucierpią najbardziej i czy wszystkim uda się podźwignąć?

STEKI MENEDŻERA

Biznes bankowy w nowej rzeczywistości

- Nikt nie miał przygotowanych procedur na taką sytuację, jak ta związana z koronawirusem. Trzeba było działać szybko i niestandardowo - mówią Piotr Kaczmarski i Jacek Biskup, menedżerowie zarządzający sprzedażą i siecią franczyzową Nest Banku.

MÓJ FRANCHISING

Z etatu do własnej firmy

Poszło gładko - tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.

SONDA

Dzielenie się jest w cenie

Spotkania franczyzobiorców to okazja do wymiany doświadczeń. W końcu wszystkim powinno zależeć, by biznes pod jedną marką szedł sprawnie.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

333 pomysły na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Niepełnosprawny pracownik

Zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności to dla firmy nie tylko korzyści finansowe, ale także wizerunkowe.

ABC FRANCZYZY

Ceny w placówkach franczyzowych

Czy franczyzodawcy mogą narzucić franczyzobiorcom ceny towarów lub usług dla klientów?

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, a także w sklepie Publio.pl.


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.