PZU

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PZU to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce. Chcąc być bliżej swoich klientów, PZU wspiera otwieranie biur agencyjnych we wszystkich częściach Polski. Rozbudowa sieci to niepowtarzalna okazja, aby rozpocząć pracę dla najlepiej rozpoznawalnej marki ubezpieczeniowej. Nowe biura to przejrzysta i nowoczesna aranżacja przestrzeni i nowa jakość obsługi doceniona przez miliony klientów.
Niepodważalnym atutem PZU jest:
- ogólnopolski zasięg działalności i ponad 200 lat doświadczeń,
- blisko 10 milionów klientów objętych ochroną ubezpieczeniową.
Opierając się na sieci biur Agentów. PZU kieruje swoje usługi finansowe do klientów indywidualnych i firm oferując ubezpieczenia m.in.:
- majątkowe,
- komunikacyjne,
- finansowe,
- podróżne,
- NNW,
- rolne.
Rozpoczynając współpracę z PZU stajesz się częścią jednolitej i dynamicznej sieci sprzedaży oraz gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
409
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ok 1500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
PZU zapewnia:
- pomysł na własny biznes pod znaną marką,
- projekt aranżacji lokalu i jego całkowite wyposażenie w meble i wizualizację,
- szkolenia wstępne dla wszystkich agentów,
- ofertę kierowaną do szerokiej grupy klientów,
- wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych przychodów,
- dodatkową premię za wysoką jakość obsługi klienta,
- wszechstronną pomoc na każdym etapie współpracy opiekę oraz wsparcie merytoryczne specjalistów PZU,
- stałe wsparcie marketingowe - materiały reklamowe i promocyjne zapewniane przez PZU.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- może się okazać że kwota inwestycji wyniesie 0 zł,
- kwota inwestycji uzależniona jest od najmowanego lokalu, remontu lokalu oraz zakupu sprzętu IT,
- brak opłat licencyjnych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wobec lokalu
- powierzchnia nie mniejszą niż 20 mkw. plus zaplecze,
- minimum 2 stanowiska obsługi oraz stanowiska dla klientów oczekujących na obsługę,
- witryna lub okno do eksponowania reklamy,
- duże natężenie ruchu pieszego: w głównych ciągach komunikacyjnych, na dużych osiedlach mieszkaniowych, w sąsiedztwie dużych zakładów pracy,
- bezpośrednia widoczność z ulicy,
- łatwy dostęp: w ciągu lokali usługowych lub na prywatnej posesji z bezpośrednim dojściem i wejściem,
- miejsca parkingowe w najbliższej okolicy to dodatkowy atut,
- preferujemy lokale, w których agenci prowadzą działalność tylko we współpracy.
Wobec partnera
- doświadczenie w prowadzeniu firmy, a najlepiej - doświadczenia w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- prowadzenie działalności gospodarczej (lub gotowość jej założenia),
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- w chwili otwarcia biura gotowość zatrudnienie minimum jednego pracownika,
- predyspozycje do zarządzania zespołem pracowników,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,
- posiadanie zaplecza finansowego umożliwiającego sprawne funkcjonowanie placówki przez początkowe miesiące po jej otwarciu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sebastian Oliszewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PZU S.A. (rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PZU oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie agentpzu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Monika Nozderka na urlopie macierzyńskim skończyła szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych i wkrótce została franczyzobiorczynią PZU.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.

To już 15 lat od kiedy działa sieć placówek partnerskich Santander Bank Polska. Obecnie w sieci istnieje 170 placówek, którymi zarządza 148 Partnerów Banku.
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.

Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
Franczyzobiorca Domu Ubezpieczeniowego Spectrum porzucił bank na rzecz własnego biznesu w branży ubezpieczeniowej. Jak sobie radzi?
– Franczyza bankowa to biznes dla zaangażowanych partnerów, którzy stawiają sobie ambitne cele – mówi Jacek Torowski, dyrektor departamentu sieci zewnętrznych Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.