PZU

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PZU to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce. Chcąc być bliżej swoich klientów, PZU wspiera otwieranie biur agencyjnych we wszystkich częściach Polski. Rozbudowa sieci to niepowtarzalna okazja, aby rozpocząć pracę dla najlepiej rozpoznawalnej marki ubezpieczeniowej. Nowe biura to przejrzysta i nowoczesna aranżacja przestrzeni i nowa jakość obsługi doceniona przez miliony klientów.
Niepodważalnym atutem PZU jest:
- ogólnopolski zasięg działalności i ponad 200 lat doświadczeń,
- blisko 10 milionów klientów objętych ochroną ubezpieczeniową.
Opierając się na sieci biur Agentów. PZU kieruje swoje usługi finansowe do klientów indywidualnych i firm oferując ubezpieczenia m.in.:
- majątkowe,
- komunikacyjne,
- finansowe,
- podróżne,
- NNW,
- rolne.
Rozpoczynając współpracę z PZU stajesz się częścią jednolitej i dynamicznej sieci sprzedaży oraz gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
409
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ok 1500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
PZU zapewnia:
- pomysł na własny biznes pod znaną marką,
- projekt aranżacji lokalu i jego całkowite wyposażenie w meble i wizualizację,
- szkolenia wstępne dla wszystkich agentów,
- ofertę kierowaną do szerokiej grupy klientów,
- wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od osiąganych przychodów,
- dodatkową premię za wysoką jakość obsługi klienta,
- wszechstronną pomoc na każdym etapie współpracy opiekę oraz wsparcie merytoryczne specjalistów PZU,
- stałe wsparcie marketingowe - materiały reklamowe i promocyjne zapewniane przez PZU.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- może się okazać że kwota inwestycji wyniesie 0 zł,
- kwota inwestycji uzależniona jest od najmowanego lokalu, remontu lokalu oraz zakupu sprzętu IT,
- brak opłat licencyjnych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wobec lokalu
- powierzchnia nie mniejszą niż 20 mkw. plus zaplecze,
- minimum 2 stanowiska obsługi oraz stanowiska dla klientów oczekujących na obsługę,
- witryna lub okno do eksponowania reklamy,
- duże natężenie ruchu pieszego: w głównych ciągach komunikacyjnych, na dużych osiedlach mieszkaniowych, w sąsiedztwie dużych zakładów pracy,
- bezpośrednia widoczność z ulicy,
- łatwy dostęp: w ciągu lokali usługowych lub na prywatnej posesji z bezpośrednim dojściem i wejściem,
- miejsca parkingowe w najbliższej okolicy to dodatkowy atut,
- preferujemy lokale, w których agenci prowadzą działalność tylko we współpracy.
Wobec partnera
- doświadczenie w prowadzeniu firmy, a najlepiej - doświadczenia w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- prowadzenie działalności gospodarczej (lub gotowość jej założenia),
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- w chwili otwarcia biura gotowość zatrudnienie minimum jednego pracownika,
- predyspozycje do zarządzania zespołem pracowników,
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,
- posiadanie zaplecza finansowego umożliwiającego sprawne funkcjonowanie placówki przez początkowe miesiące po jej otwarciu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sebastian Oliszewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PZU S.A. (rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PZU oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie agentpzu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?
Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.

Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Credit Agricole rozbudowuje sieć placówek partnerskich. Kto może mieć własny bank?
– Średni zarobek agenta RCU Ubezpieczenia przekracza 150 tys. zł rocznie – mówi Grzegorz Kowalski, dyrektor marketingu i reklamy RCU Ubezpieczenia.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.