Activ-foto

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Organizatorem systemufranczyzowego„Activ - Foto”jest ACTIV-NET Sp. z o.o.
Od 2013 roku pomagamy dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w Internecie. W tym czasie zaprojektowaliśmy dziesiątki stron internetowych, przeszkoliliśmy wiele pracowników, opracowaliśmy szereg strategii marketingowych oraz wykonaliśmy tysiące panoram.
Specjalnością Activ - Fotosą:
- Street View Moja Firma
- Interaktywne spacery ACTIV-TOUR
- Aktualizacja Google Street View
Umożliwiamy firmom zaznaczenie swojego miejsca w sieci, dzięki czemu te zyskują nowych klientów i ponownie przyciągają tych, którzy już znają ich usługi.
Jesteśmy sprawdzonąmarką, która nieustannie inwestuje w swój rozwój. To właśnie dzięki podnoszeniu kompetencji możemy mieć pewność, że dostarczamy naszym klientom nowoczesne, efektywne i, co najważniejsze, najwyższej jakości produkty oraz usługi.
Zapraszamy do współpracy i wspólnego rozwoju naszego projektu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
0
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- Know-how i wsparcie w bieżącym prowadzeniu działalności.
- Sprawdzony pomysł na biznes, w którym możesz się rozwijać.
- Doradztwo w organizacji i uruchomieniu własnego biznesu.
- Najwyższe standardy obsługi klienta.
- 3-dniowe profesjonalne szkolenie techniczne oraz sprzedażowe prowadzone przez doświadczonych i profesjonalnych trenerów.
- Wsparcie merytoryczne i techniczne. Profesjonaliści pracujący w naszym zespole nie tylko przeprowadzą Cię przez każdy z procesów, ale również odpowiedzą na wszelkie nurtujące pytania. Gwarantujemy szybką reakcję.
- Budżet marketingowy dostosowany do indywidualnego klienta.
- Szybki zwrot z inwestycji (około pół roku).
- Możliwość leasingu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji 75 tysięcy netto, w tym zawarta jest opłata licencyjna wstępna 15 tys.zł netto.
- Koszt inwestycji dostosowywany jest indywidualnie do każdego Franczyzobiorcy.
- Miesięczna opłata franczyzowa: 1.000 zł netto plus 100 zł na budżet marketingowy dostosowany do indywidualnych potrzeb klienta.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć bezpośredniego zaangażowania się w prowadzony biznes, motywacja do pracy oraz potrzeba nieustannego rozwoju;
- pomyślne przejście początkowej weryfikacji kandydata oraz ukończenie szkoleń przygotowujących do prowadzenia biznesu;
- motywacja i chęć wdrożenia się do nowej branży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewelina Król - Serwotka
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Handel czy usługi? Gastronomia czy edukacja? Na jaki biznes postawić, otwierając firmę w nadchodzącym roku?
Na rynku franczyzowym pojawiła się możliwość współpracy z agencją fotograficzną Google.

SecondJob.pl współpraca bez inwestycji, bez ryzyka finansowego.
Agencjawirtualna.pl startuje z franczyzą. Franczyzodawca szuka partnerów w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.
Franczyzodawca Twojemiasto.poleca.to w przyszłym roku planuje udzielić licencji na biznes 30 franczyzobiorcom.
Onet. Mój Biznes stawia na współpracę z przedsiębiorcami, którzy prowadzą firmę w branży reklamowej, bądź posiadają doświadczenie w sprzedaży.
Firma pracuje nad propozycją dla tych franczyzobiorców, którzy chcieliby prowadzić działalność nie tylko w internecie.

Wybranie odpowiedniej franczyzy wiąże się z dokładnym rozpoznaniem rynku i znalezieniem branży, z którą zwiążemy się na dłuższy czas.
Właściciel konceptu Rabatem.pl twierdzi, że partnerzy sieci mogą zarobić miesięcznie nawet kilkanaście tysięcy złotych. Co trzeba zrobić, by osiągnąć taki zysk?
Franczyzodawca Free TV szuka partnerów w miastach powiatowych zamieszkałych przez co najmniej 20 tys. mieszkańców. Na inwestycję trzeba mieć 15 tys. zł.
– Wystarczy 11 tys. zł, żeby otworzyć biuro windykacyjne – mówi Mariusz Pietuszyński, członek zarządu firmy Straetus.
Branżę kurierską zarówno na świecie, jak i w Polsce cechuje dynamiczny rozwój. Czy to jest biznes dla Ciebie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy myjnię parową, produkcję sera regionalnego, sklep Komfortu, mobilną lodziarnię i firmę genealogiczną.
Sprawdź, jakie błędy najczęściej popełniają potencjalni franczyzobiorcy przy wyborze franczyzy.
Weszły w życie nowe zasady opodatkowania samochodów firmowych. Kto na nich zyska, a kto straci?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.