Punkta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy z Partnerami/Agentami, m.in.:

  • wspieramy w rejestracji w Towarzystwach Ubezpieczeniowych dostępnych w Punkta,
  • umożliwiamy sprzedaż produktów własnych FitPolisa,
  • oferujemy współpracę afiliacyjną i korzyści podejścia omnikanałowego.

JEDNOSTKI WŁASNE

3 jednostki:

80-322 Gdańsk
ul. Polanki 136 a

02-305 Warszawa
West Station I/II
Al. Jerozolimskie 142B

30-079 Kraków
Aleja Kijowska 40

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

6 jednostek:

Punkta - Ubezpieczenia u Anety
ul. Władysława Jagiełły 22/1
14-400 Pasłęk

Punkta - AJM-SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 23/5
84-300 Lębork

Punkta - ASIS Partner
ul. Mickiewicza 5/1
76-200 Słupsk

Punkta - Miedziowe Sp. z o.o.
ul. Sportowa 48A/i
59-300 Lubin

Punkta - Ubezpieczenia, Finanse, Fotowoltaika Piotr Stanisław Beski
ul. Sępoleńska 37
89-600 Chojnice

Punkta - Ubezpieczenia Agnieszka Małysz
ul. Klasztorna 7
58-200 Dzierżoniów

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Oferujemy dostęp do przełomowych narzędzi, które wspierają proces sprzedaży i ułatwiają pracę Partnerów:

  • Skaner – porównywarka cen TU działających na polskim rynku; Skaner umożliwia generowanie i obsługę polis, obsługę zniżek, wykonywanie kalkulacji i generowanie ofert dla Klienta.
  • Sonda – pierwsza na polskim rynku porównywarka zakresów ubezpieczeń, dzięki której agenci mogą błyskawicznie porównać różnice (w tym wykluczenia i atuty) w porównywanych ofertach ubezpieczeń z kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych.
  • Omnichannel – przekazywanie kontaktu do klientów internetowych (direct) zainteresowanych zakupem u Partnera / Agenta;
  • Video-spotkania - zdalne przedstawianie ofert (spotkania wideo), wczytywanie przez klienta dokumentów, np. polisy lub zdjęć do likwidacji szkody;
  • Eternet – baza wiedzy, szkoleń, konkursów, aktualności – miejsce stałej komunikacji Partnera/Agenta z Punktą; jedno miejsce dostępowe do wszystkich systemów TU i Agencji;
  • Eter – narzędzie do całościowego zarządzania sprzedażą Partnera.

Dostęp do produktów z linii “FitPolisa” – możliwość dopasowania zakresu ubezpieczenia do własnych potrzeb, łatwy proces zakupu ubezpieczenia.

Ponadto:

  1. Wsparcie merytoryczne dedykowanego opiekuna z Działu Wsparcia Sprzedaży i opieka Dyrektora Regionalnego.
  2. Dla Partnerów obrandowanych:
  • Pakiet startowy gadżetów marketingowych,
  • artykuły w prasie lokalnej promujące placówkę oraz Partnera,
  • wsparcie w organizacji dni otwartych,
  • dostęp do szkoleń rozwojowych,
  • wsparcie w obszarze prowadzenia marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Przygotowanie lokalu, zgodnie ze standardami ekspozycji wizualnej Punkta: do 8.000 zł (finalna kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu);
  • Opłaty licencyjne: opłaty na utrzymanie narzędzi wspierających pracę agenta: 100 zł/miesiąc;
  • Brak opłaty wstępnej.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Otwartość, komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji,
  • NIE jest wymagane doświadczenie w dystrybucji ubezpieczeń

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Punkta Sp. z o.o.

Polanki 136/8, 80-319 Gdańsk

451 053 439

wspolpraca@punkta.pl

punkta.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Diana Kalinowska

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Punkta.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Punkta Sp. z o.o. (Polanki 136/8, 80-319 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Punkta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie punkta.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.