Punkta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy z Partnerami/Agentami, m.in.:
- wspieramy w rejestracji w Towarzystwach Ubezpieczeniowych dostępnych w Punkta,
- umożliwiamy sprzedaż produktów własnych FitPolisa,
- oferujemy współpracę afiliacyjną i korzyści podejścia omnikanałowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 jednostki:
80-322 Gdańsk
ul. Polanki 136 a
02-305 Warszawa
West Station I/II
Al. Jerozolimskie 142B
30-079 Kraków
Aleja Kijowska 40
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 jednostek:
Punkta - Ubezpieczenia u Anety
ul. Władysława Jagiełły 22/1
14-400 Pasłęk
Punkta - AJM-SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 23/5
84-300 Lębork
Punkta - ASIS Partner
ul. Mickiewicza 5/1
76-200 Słupsk
Punkta - Miedziowe Sp. z o.o.
ul. Sportowa 48A/i
59-300 Lubin
Punkta - Ubezpieczenia, Finanse, Fotowoltaika Piotr Stanisław Beski
ul. Sępoleńska 37
89-600 Chojnice
Punkta - Ubezpieczenia Agnieszka Małysz
ul. Klasztorna 7
58-200 Dzierżoniów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy dostęp do przełomowych narzędzi, które wspierają proces sprzedaży i ułatwiają pracę Partnerów:
- Skaner – porównywarka cen TU działających na polskim rynku; Skaner umożliwia generowanie i obsługę polis, obsługę zniżek, wykonywanie kalkulacji i generowanie ofert dla Klienta.
- Sonda – pierwsza na polskim rynku porównywarka zakresów ubezpieczeń, dzięki której agenci mogą błyskawicznie porównać różnice (w tym wykluczenia i atuty) w porównywanych ofertach ubezpieczeń z kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych.
- Omnichannel – przekazywanie kontaktu do klientów internetowych (direct) zainteresowanych zakupem u Partnera / Agenta;
- Video-spotkania - zdalne przedstawianie ofert (spotkania wideo), wczytywanie przez klienta dokumentów, np. polisy lub zdjęć do likwidacji szkody;
- Eternet – baza wiedzy, szkoleń, konkursów, aktualności – miejsce stałej komunikacji Partnera/Agenta z Punktą; jedno miejsce dostępowe do wszystkich systemów TU i Agencji;
- Eter – narzędzie do całościowego zarządzania sprzedażą Partnera.
Dostęp do produktów z linii “FitPolisa” – możliwość dopasowania zakresu ubezpieczenia do własnych potrzeb, łatwy proces zakupu ubezpieczenia.
Ponadto:
- Wsparcie merytoryczne dedykowanego opiekuna z Działu Wsparcia Sprzedaży i opieka Dyrektora Regionalnego.
- Dla Partnerów obrandowanych:
- Pakiet startowy gadżetów marketingowych,
- artykuły w prasie lokalnej promujące placówkę oraz Partnera,
- wsparcie w organizacji dni otwartych,
- dostęp do szkoleń rozwojowych,
- wsparcie w obszarze prowadzenia marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przygotowanie lokalu, zgodnie ze standardami ekspozycji wizualnej Punkta: do 8.000 zł (finalna kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu);
- Opłaty licencyjne: opłaty na utrzymanie narzędzi wspierających pracę agenta: 100 zł/miesiąc;
- Brak opłaty wstępnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Otwartość, komunikatywność,
- Umiejętność budowania relacji,
- NIE jest wymagane doświadczenie w dystrybucji ubezpieczeń
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Diana Kalinowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Punkta Sp. z o.o. (Polanki 136/8, 80-319 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Punkta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie punkta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.

O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.
Marek Szczyrbaty zajmuje się franczyzą bankową od ponad trzech lat. W tym czasie jego sieć urosła do siedmiu placówek partnerskich VeloBanku rozproszonych w czterech województwach.
Dla Huberta Żyły prowadzenie agencji PZU to kontynuacja rodzinnego biznesu. Zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca 2022, w kategorii Ambasador Marki.
Banki oferują swoim franczyzobiorcom mocne wsparcie i szeroką ofertę produktową. Kto może skorzystać z bankowej licencji?
Agenci ubezpieczeniowi nie narzekają na brak klientów. A licencji na biznes w tym segmencie rynku też nie brakuje.

Kantor kryptowalut nie jest trudnym biznesem. Zwłaszcza, jeśli franczyzodawca zapewni narzędzia, które pomogą go prowadzić.
Czy bank to dobry biznes? Alior Bank przekonuje, że tak. Model biznesowy zakłada osiągnięcie rentowności w maksymalnie pół roku.
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.
Rynek ubezpieczeniowy coraz bardziej się konsoliduje. Do sieci CUK Ubezpieczenia w ubiegłym roku dołączyło 750 partnerów.
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.