Punkta

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy otwarci na różne formy współpracy z Partnerami/Agentami, m.in.:
- wspieramy w rejestracji w Towarzystwach Ubezpieczeniowych dostępnych w Punkta,
- umożliwiamy sprzedaż produktów własnych FitPolisa,
- oferujemy współpracę afiliacyjną i korzyści podejścia omnikanałowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 jednostki:
80-322 Gdańsk
ul. Polanki 136 a
02-305 Warszawa
West Station I/II
Al. Jerozolimskie 142B
30-079 Kraków
Aleja Kijowska 40
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6 jednostek:
Punkta - Ubezpieczenia u Anety
ul. Władysława Jagiełły 22/1
14-400 Pasłęk
Punkta - AJM-SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 23/5
84-300 Lębork
Punkta - ASIS Partner
ul. Mickiewicza 5/1
76-200 Słupsk
Punkta - Miedziowe Sp. z o.o.
ul. Sportowa 48A/i
59-300 Lubin
Punkta - Ubezpieczenia, Finanse, Fotowoltaika Piotr Stanisław Beski
ul. Sępoleńska 37
89-600 Chojnice
Punkta - Ubezpieczenia Agnieszka Małysz
ul. Klasztorna 7
58-200 Dzierżoniów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy dostęp do przełomowych narzędzi, które wspierają proces sprzedaży i ułatwiają pracę Partnerów:
- Skaner – porównywarka cen TU działających na polskim rynku; Skaner umożliwia generowanie i obsługę polis, obsługę zniżek, wykonywanie kalkulacji i generowanie ofert dla Klienta.
- Sonda – pierwsza na polskim rynku porównywarka zakresów ubezpieczeń, dzięki której agenci mogą błyskawicznie porównać różnice (w tym wykluczenia i atuty) w porównywanych ofertach ubezpieczeń z kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych.
- Omnichannel – przekazywanie kontaktu do klientów internetowych (direct) zainteresowanych zakupem u Partnera / Agenta;
- Video-spotkania - zdalne przedstawianie ofert (spotkania wideo), wczytywanie przez klienta dokumentów, np. polisy lub zdjęć do likwidacji szkody;
- Eternet – baza wiedzy, szkoleń, konkursów, aktualności – miejsce stałej komunikacji Partnera/Agenta z Punktą; jedno miejsce dostępowe do wszystkich systemów TU i Agencji;
- Eter – narzędzie do całościowego zarządzania sprzedażą Partnera.
Dostęp do produktów z linii “FitPolisa” – możliwość dopasowania zakresu ubezpieczenia do własnych potrzeb, łatwy proces zakupu ubezpieczenia.
Ponadto:
- Wsparcie merytoryczne dedykowanego opiekuna z Działu Wsparcia Sprzedaży i opieka Dyrektora Regionalnego.
- Dla Partnerów obrandowanych:
- Pakiet startowy gadżetów marketingowych,
- artykuły w prasie lokalnej promujące placówkę oraz Partnera,
- wsparcie w organizacji dni otwartych,
- dostęp do szkoleń rozwojowych,
- wsparcie w obszarze prowadzenia marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przygotowanie lokalu, zgodnie ze standardami ekspozycji wizualnej Punkta: do 8.000 zł (finalna kwota inwestycji jest uzależniona od wielkości lokalu);
- Opłaty licencyjne: opłaty na utrzymanie narzędzi wspierających pracę agenta: 100 zł/miesiąc;
- Brak opłaty wstępnej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Otwartość, komunikatywność,
- Umiejętność budowania relacji,
- NIE jest wymagane doświadczenie w dystrybucji ubezpieczeń
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Diana Kalinowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Punkta Sp. z o.o. (Polanki 136/8, 80-319 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Punkta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie punkta.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.
Myślisz o otwarciu własnej firmy, ale brakuje ci pomysłu na biznes? Kup i przeczytaj najnowszy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i wybierz biznes dla siebie.

Czy kryptowaluty są w Polsce na tyle popularne, że opłaca się otworzyć kantor dedykowany tylko im? Właśnie taką propozycję ma dla franczyzobiorców marka Quark.
Sieć partnerska Santander Bank Polska systematycznie spotyka się z przedstawicielami centrali banku.
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Oto przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
W tym roku 10 oddziałów Santander Bank Polska przekształciło się w placówki partnerskie.
Punkty Wymiany Walut Wirtualnych – co to za biznes i jak na nim zarabiać?

Praca z ludźmi i dla ludzi – tak o bankowym biznesie mówi Anna Anasychin-Kożuch, franczyzobiorczyni Banku Millennium.
Dzięki nowym rozwiązaniom partnerzy Banku Millennium mogą zarabiać więcej – zapowiada Krystian Kasia z Departamentu Bankowości Detalicznej, Franczyza i Sprzedaż Ratalna w Banku Millennium.
Kamil Franciszkiewicz najpierw poznał branżę i firmę od podszewki, a dopiero później został jej franczyzobiorcą. Na jaką markę postawił?
Bank stwarza różne możliwości rozwoju, a jednym z nich jest prowadzenie placówki partnerskiej.
Agenci PZU mogą liczyć na duże wsparcie ze strony centrali. A ile zarobią?
Znane marki czy oryginalne pomysły biznesowe? O tym, które koncepty franczyzowe budzą największe zainteresowanie na polskim rynku przeczytasz w majowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.