W którą franczyzę zainwestować?

Czytaj, analizuj, inwestuj!
Czytaj, analizuj, inwestuj! / Sprawdź, jakie biznesy zostały opisane w marcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
 

"Własny Biznes FRANCHISING" to miesięcznik pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.

Nr 3/2024 (225)

RAPORT SPECJALNY

Jak zarabiać w internecie?

Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów. Po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają internetowych klientów do zakupów bazujących na dezinformacji reklamowej. 

SUPERTEMAT

Otwieramy biznes w branży dom i ogród

Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami.

POMYSŁY NA FIRMĘ

W którą franczyzę zainwestować?

Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na marcowych Targach Franczyza na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.

Gruby Benek ma 2 mln zł na inwestycje dla nowych franczyzobiorców

Marka Gruby Benek ma dla franczyzobiorców w sumie 2 mln zł. Przeznaczy je na dofinansowanie otwarć nowych lokali. Jak dołączyć do tej sieci pizzerii?

Biznes na wysokości

Firmy alpinistyczne przez cały rok mają ręce pełne roboty. Zimą odśnieżają dachy i likwidują sople, a kiedy mróz zelżeje, myją okna, malują elewacje budynków, przycinają drzewa. W tym biznesie cały czas trzeba się wspinać i stawiać na uniwersalność.

Zdjęcia ze smakiem

Biznes związany z żywnością przenosi się do internetu, a tym samym wzrasta popularność fotografii kulinarnej. Specjalistów z tej branży poszukują m.in. portale internetowe, restauratorzy, autorzy książek 
kulinarnych oraz sklepy kolportujące gazetki promocyjne klientom.

E-FIRMA

Uruchamiamy platformę do analizy danych przestrzennych

Dataplace.ai podpowiada przedsiębiorcom, gdzie opłaci się im otworzyć biznes. Twórcy platformy chcą w tym roku wzmocnić ją w Polsce, by następnie ruszyć w Europę.

Biznes z orzechową nutą

Właściciele firmy Ruda Kita, produkującej naturalne masła orzechowe, zaczynali swój biznes w domowej kuchni. Dziś obierają kurs na automatyzację i idą w świat.

BIZNES STYLE

Przedsiębiorco – zatroszcz się o siebie!

Dobre samopoczucie, spokój i równowaga życiowa to czynniki, które wpływają nie tylko na kondycję fizyczną i psychiczną przedsiębiorcy lub pracownika, lecz także całej firmy.

BIZNES NA SZPILKACH

Pięć franczyz idealnych dla kobiet

Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?

MÓJ FRANCHISING

Z Kanady do Polski Stopiątką

Historia Tommy'ego Żelaznego, franczyzobiorcy sieci Stopiątka, pokazuje, że czasem, aby odnaleźć miejsce na świecie, trzeba wrócić do korzeni i odważnie podjąć nowe wyzwania.

Biznes, który daje wolność

W ubiegłorocznym sezonie lodowym Lodolandia pobiła rekord sprzedaży. Marka przyciąga także kobiety, które widzą w niej nie tylko możliwość zarobku, lecz także swobodę i niezależność.

TOP FRANCZYZOBIORCA

Bez ryzyka nie ma sukcesu

Otwarcie klubu Xtreme Fitness Gyms w środku pandemii nie przeszkodziło w dynamicznym rozwoju. Jak Vitalii Tymoshchuk tego dokonał?

WŁASNY BIZNES

Biznesowy bakcyl

– Na mojej stronie nie ma dużo reklam, więc na tym nie zarabiam. Ale jestem dzięki internetowi rozpoznawalna, to moja reklama – mówi Kinga Paruzel, finalistka pierwszej edycji programu MasterChef, autorka książek i e-booków kulinarnych.

ABC FIRMY

Dobre logo dla firmy

Jak najkrócej opowiedzieć o naszym biznesie, aby zdobyć klienta? Nie trzeba nic mówić, wystarczy narysować. Dobre logo przykuwa uwagę i mówi samo za siebie. Łatwo powiedzieć, trudniej zaprojektować.

ABC FRANCZYZY

Najczęstsze błędy franczyzobiorców

Biznes we franczyzie to bezpieczne rozwiązanie, ale gwarancji na sukces nigdy nie ma. 
Jakich błędów przy takiej współpracy warto unikać?

KATALOG FRANCZYZ

300 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.

Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?

Miesięcznik „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.

PRENUMERATA

Zamów roczną prenumeratę miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING” za 59 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/


Zasady i warunki zakupów

Prenumerata roczna - 12 numerów w promocyjnej cenie

Prenumerata obejmuje 12 kolejnych numerów miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 59 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres prenumeraty. W pierwszej przesyłce wysyłamy miesięczniki, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj od 7 do 14 dni roboczych. 

Formy płatności

Lista dostępnych form płatności:

  • BLIK
  • Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
  • karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
  • bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
  • tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
  • pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.

Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.

Proforma

Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 22.

Dane firmy

PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748