Osoba zainteresowana współpracą z GPoland musi mieć przede wszystkim odpowiednie zaplecze finansowe. Bardzo ważne jest osobiste zaangażowanie w prowadzenie biznesu oraz otwartość na uwagi i sugestie firmy.
Wtorek
05.11.2013
GPoland sprowadziła do Polski kolejne marki z najwyższej półki: Armani Jeans, Valentino i Gas Jeans.
 

Rynek dóbr luksusowych w Polsce powiększa się z roku na rok. Wszystko za sprawą rosnącej liczby zamożnych Polaków, których w ubiegłym roku było 750 tys., a za trzy lata ich liczba może wzrosnąć nawet o kolejnych 90 tys. - takie informacje podaje raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce”. Odzież najpopularniejszych projektantów i domów mody można też nabyć w sklepach, które coraz częściej pojawiają się w mniejszych miastach. Niemały w tym udział sieci franczyzowych, które sprowadzają do Polski ubrania uznanych światowych marek i pomagają właścicielom sklepów uzupełnić ofertę o produkty luksusowe. Jedną z firm, która zajmuje się rozwojem sieci sprzedaży takich marek jak: Armani Jeans, Liu Jo, Patrizia Pepe czy Furla, jest spółka GPoland. W całym kraju działa ok. 200 sklepów monobranodwych i multibrandowych, w których dostępne są marki sprowadzane przez GPoland.

- Kolekcje włoskich projektantów mody zaczęliśmy sprowadzać do Polski już na początku lat 90. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam trafnie odczytywać kierunki rozwoju rynku i dopierać do nich kolejne znane marki. W ciągu mijającego roku nasze portfolio poszerzyło się o kilka nowych brandów, wśród których znalazły się m.in. Gas Jeans, męska kolekcja Antony Morato, czy Manila Grace. Nawiązaliśmy również współpracę z Grupą Miriade, co pozwoli nam wprowadzić na polski rynek kolejne marki: Valentino, Fiorucci i Roccobarocco – wymienia nowości Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland.

Kwota inwestycji we własny sklep z ubraniami „high fashion” waha się od 50 do 300 tys. zł i zależy przede wszystkim od powierzchni lokalu oraz od poziomu zatowarowania sklepu. Opłaty na rzecz GPoland wynikają wyłącznie z umów najmu oraz z zaliczek na zamówiony towar.

- Mamy wiele zapytań od potencjalnych partnerów. Do naszej sieci przyciągają ich korzystne warunki współpracy oraz showroom w Warszawie, gdzie mogą obejrzeć aktualne kolekcje i wybrać to, co sprawdzi się na ich rynku. Pracujemy zarówno z osobami z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej, jak i z partnerami, których trzeba nauczyć funkcjonowania w tym środowisku – wyjaśnia Wasiucionek.

(mak)


POPULARNE NA FORUM

Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

jak masz na to fajny pomysł to warto

32 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2019
Ubrania dla nowoczesnych mężczyzn

ABC Assignment Help is the most recognized and preferred one stop solution for students to get professional help in academic assignments, essays, research papers, reports and...

14 wypowiedzi
ostatnia 22.04.2019
Moodo - czy warto inwestować?

w mieście 10 tys jakoś hula juz rok , jestem pracownikiem, i myślę o otwarciu w miescie 30 tys

86 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
GPoland

Dzień Dobry, Szukam właścicieli sklepów, które współpracują lub współpracowały z GPoland. Jakie doświadczenia ze współpracy? Czy możecie się podzielić?

1 wypowiedzi
ostatnia 08.02.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Również bardzo bym prosila o wiecej informacji na temat współpracy z firmą Esotiq, będę wdzieczna Mój e-mail martusia5465@gmail.com

26 wypowiedzi
ostatnia 04.02.2019
Emporio Armani czy Armani Exchange który sklep się opłaca?

Witam czy ktoś z Państwa już otworzył sklep z tą marka ? Która marka się opłaca i jak wyglada franczyzna z tą marka?

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2019
Salon300+ miejscowość podwarszawska

Prowadzę sklep odzieżowy ponad 300 m2 + duży magazyn. Od kilkunastu lat franczyza znanej marki odzieżowej. Dostałem wypowiedzenie franczyzy. Najchętniej wpuściłbym...

1 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Marek Markowski bardzo prosze o pilny kontakt. Do konca tygodnia musze podjac decyzje w sprawie franczyzy Esotiq. mtroch@op.pl fb marietta. troch

26 wypowiedzi
ostatnia 02.01.2019