pomysł na biznes

Pieniądze ukryte w dżungli i klasztorze
Zwiedzanie Czarnobyla czy odkrywanie swojego ja z mnichami buddyjskimi zyskują coraz większe grono fanów. Kto może organizować tego typu wyprawy?

Biznes wymyślony przy porodzie
GranatOvo to marka stworzona przez dwie matki. Bazując na własnych doświadczeniach, zaprojektowały specjalne ubrania do porodu i karmienia piersią. I sprzedają je innym.

Biznes, który zarasta mchem na życzenie
Zamiast budową murów zajmują się tworzeniem ścian z rośliny, m.in. z mchu. Pomysł na biznes popularny za granicą, w Polsce dopiero raczkuje.

Pieniądze w skarpetkach
Produkcja nietypowych skarpetek to niszowy biznes. Ale opłacalny. Trzeba jednak wyróżnić się oryginalnymi projektami, żeby pokonać konkurencję.

Zyski bez glutenu
Bezglutenowcy czy alergicy to nie jest klient masowy, ale za to pewny. Pieczywo specjalistyczne kupią zawsze, bo go potrzebują.

Przytul się, ale zapłać
Salon przytulania to biznes, który jego założycielki podpatrzyły w Stanach Zjednoczonych. Czy przyjmie się w Polsce?

Mikołaj na wynajem
Mikołaj przyniesie prezenty, rozbawi dzieci i oszczędzi rodzicom świątecznych przebieranek. Ile można zarobić na wynajmie św. Mikołajów?

Interes ku chwale ojczyzny
Można zamówić kontener koszulek z orzełkiem w Chinach i rozpocząć bazarowy handel. Ale żeby zbudować markę liczącą się na rynku odzieży patriotycznej, trzeba się do tego biznesu zabrać zupełnie inaczej.

Popyt na loki i koki
Na rynku działa wiele salonów, niekoniecznie prowadzonych przez fryzjerów. Najlepiej radzą sobie te, które w ofercie mają zarówno usługi fryzjerskie, jak i kosmetyczne.

Zakładamy firmę meblarską
Czy mała firma meblarska może rywalizować z branżowymi potentatami? Okazuje się, że nieduzi producenci mebli na zamówienie nie narzekają na brak klientów.

Nietypowe SPA
Salon floatingu to na razie niszowy biznes, mimo że sympatyków tej formy relaksu przybywa lawinowo. Szczególnie warto otworzyć go w dużym mieście.

Wędliny bez mięsa za pieniądze internautów
Roślinne wędliny to strzał w dziesiątkę. Sklep mięsny bez mięsa wsparło 1,5 tys. osób, jeszcze zanim został otwarty.

Zakładamy szkołę nauki jazdy
Biznes ten najczęściej wybierają osoby, które wcześniej pracowały jako instruktorzy. Ale nie jest on zarezerwowany tylko dla nich.

Gorzkie złoto z nalewaka
Sklepy z piwami regionalnymi, mimo konkurencji ze strony dyskontów i supermarketów, radzą sobie całkiem nieźle. Ich dźwignią marketingową jest trunek sprzedawany z nalewaka.

Konkurencja na parkiecie
Właściciel szkoły tańca nie musi samodzielnie prowadzić zajęć z kursantami. Może do tego zatrudnić instruktorów. Ale wówczas trudniej będzie mu wyjść na swoje.

Pieniądze w rozjazdach
Właściciele wypożyczalni samochodów zarabiają głównie dzięki firmom, które zamiast kupować auta dla pracowników, wolą je wypożyczyć.

Życie i zarabianie na wsi
Agroturystyka może być dodatkowym źródłem dochodu dla rolników. Ale nie tylko. Ten biznes ma jednak typowo sezonowy charakter.

Interes na zabawkach
Prowadzenie sklepu z zabawkami, zarówno małego osiedlowego, jak i sieciowego w centrum handlowym, nie jest dziecinnie prostą sprawą.

Browar sam uwarzony
Browary rzemieślnicze otwierają najczęściej pasjonaci piwa. Sami tworzą receptury i gromadzą surowce, ale samo warzenie piwa zlecają browarom kontraktowym. Tak jest taniej.

Otwieramy klub crossfit
Moda na crossfit – sport łączący elementy treningu siłowego, wydolnościowego i gimnastyki – dotarła z USA do Polski. Kluby crossfit przeżywają oblężenie.